Mies vihjailee erolla, jos en laihdu. Olen yrittänyt monesti, mutta aina repsahdan. Paino 95kg
Pituus 161cm.
En tiedä miksi se on niin epämukavaa ja ankeaa se laihdutus..
Mikä avuksi?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
No, oikeastaan yrittää saada yhteiseen elämäntapamuutokseen, mutta ei ole voimia. Ja haluaisin nauttia ruuasta ja elämästä. Mutta se tarkoittaisi, että lapset olisi ero lapsia. Tai sitten perhe koossa, mun elämä yhtä h El vettä, nälkä ja kiukku loppuelämän
Ap
Syöt hyvin ja terveellisesti. Kyllä se nautinto sitten löytyy.
Ei sulla mitään miestä ole.
Mutta varmaankin olet tuon painoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekuri!
Ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karistat helposti vähintään 70 kiloa, kun laitat miehen matkohinsa.
Siellä huhuilee isopylly ja arvatenkin ilman miestä. :D
Olen hoikka salikissa ja sama mies ollut jo 25 vuotta. Mutta etpä parempaa keksinyt. :D
No et ole. Kukaan nainen ei kutsu itseään salikissaksi. Kolmekymppinen mies sinä olet.
Voi sentään, olen 45-vuotias perheenäiti. Salilla käynyt vuodesta -98 selkäkipujen vuoksi. Salikissa-sanan olen oppinut täältä palstalta.
Itsehän olen juhlasalisika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka salikissa ja sama mies ollut jo 25 vuotta. Mutta etpä parempaa keksinyt. :D
Heh, salikisat! Laardi-Karvinen sieltä naukuu lasagnevuokan takaa!
Siirtykää yhdessä vhh-ruokavalioon. Ei yarvitse nähdä nälkää ja paino tippuu itsestään sekä terveys paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekuri!
Ei ole. Ap
Oletko saavuttanut mitään sillä tavalla, että olet joutunut kieltäytymään jostakin? Vai onko kaikki tullut valmiina tai olet vain tyytynyt huonoon/keskitasoiseen? Yleensä joutuu uhraamaan paljonkin, että saavuttaa haluamiaan asioita. Jos haluat hoikaksi ja kyse on vain itsekurista, laihdut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hoikka salikissa, kerro pituutesi ja painosi?
Vierailija kirjoitti:
Ozempic
Hae Ozempic-resepti ja asia ratkaistu.
Siis miten voit painaa tuolla pituudella 95 kiloa? Olen sinua 25cm pidempi ja 10kg kevyempi.Milloin te suomalaiset naiset opitte että naisen ei sovi painaa yli viittäkymmentä kiloa.
Aloita Saxenda- lääkitys ja paino tippuu kohisten
Kun olet laittamassa suuhusi jotain niin päätä että kävelet 2 km mittarin mukaan. Siis suupalaa. Usko ja totea että auttaa kun vaihtoehdoksi on litra vettä. Jos ei auta niin pykologi avuksi.
No sähän vastasit jo itsellesi. Sä mussutat ennemmin niitä donitseja ja sipsejä kuin laihdut ja riu'ut nälkäisenä. Ongelma ratkaistu
No, tuommoinen uhkailu aiheuttaa sinulle stressiä. Stressi lihottaa. Et tule laihtumaan tuollaisella henkisellä väkivallalla.
Pehmeä tukeva kannustava auttaisi.
Itsevihaa ja häpeää siinä lihavuudessa jo mukana.
Mies vaan nöyryyttää sinua, eikä se auta. Se vaan lihottaa sinua loppujen lopuksi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tommosta sikaa kattelisi.
Lihavat ihmiset ovat epämiellyttävän näköisiä.
Fiksua kyselisin.
Sinun laistaisi aivopierijää en kestäisi kuunnella, enkä kastella. Samaa sarjaa aapeen ukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Liikutko kierimällä maassa?
TOLLO
Miksi yleensä kyselet, kun et vastausta ymmärtäisi kuitenkaan.
-sinulta ei voi edes kysyä
Mitään, kun et ymmärtäisi kysymystä. Ja epäilen, että ymmärräisitkö omaa vastaustasikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole. Kukaan nainen ei kutsu itseään salikissaksi. Kolmekymppinen mies sinä olet.
Voi sentään, olen 45-vuotias perheenäiti. Salilla käynyt vuodesta -98 selkäkipujen vuoksi. Salikissa-sanan olen oppinut täältä palstalta.
👀
Olen kissan lailla hiippaillut tällä palstalla sen seitsemän vuotta, enkä kertaakaan tätä ennen ole tuohon käsitteeseen täällä törmännyt.
Läskiytyminen on parisuhteen hoitamisen laiminlyöntiä