Mies vihjailee erolla, jos en laihdu. Olen yrittänyt monesti, mutta aina repsahdan. Paino 95kg
Pituus 161cm.
En tiedä miksi se on niin epämukavaa ja ankeaa se laihdutus..
Mikä avuksi?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
No, oikeastaan yrittää saada yhteiseen elämäntapamuutokseen, mutta ei ole voimia. Ja haluaisin nauttia ruuasta ja elämästä. Mutta se tarkoittaisi, että lapset olisi ero lapsia. Tai sitten perhe koossa, mun elämä yhtä h El vettä, nälkä ja kiukku loppuelämän
Ap
Ettekö te perheenä suunnittele yhdessä mitä syötte tai teettekö edes ruokaa yhdessä? Aloitus on kuin Demistä.
Olen lukenut saman aloituksen ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin just miehelle että jos ei laihduta niin minä lähden. Muutenkin saamaton.
Ja tätä "salikissa" ei alapeukuttanutkaan
Jännä.
Mun mielestä parisuhteessa on oikeutettua edellyttää toiselta, että huolehtii ulkomuodostaan. Tähän kuuluu myös painostaan huolehtiminen. Kyllähän liiallinen ylipaino vaikuttaa haluttavuuteen, ei sitä voi kiistää miehen eikä naisen kohdalla. Mut erolla uhkailu ei tietty oo oikein.
Siis KUINKA monta aloitusta ap meinaa vielä tästä samasta asiasta tehdä? Usko nyt jo, että sä et tule laihtumaan jankkaamalla tätä samaa levyä täällä päivästä toiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oikeastaan yrittää saada yhteiseen elämäntapamuutokseen, mutta ei ole voimia. Ja haluaisin nauttia ruuasta ja elämästä. Mutta se tarkoittaisi, että lapset olisi ero lapsia. Tai sitten perhe koossa, mun elämä yhtä h El vettä, nälkä ja kiukku loppuelämän
ApMitä sä nälissään ja kiukkuisena oot? Ihme hommaa!
Pitää olla nälissään, että laihtuu. Olen tottunut elämään siten, että syö usein ja mahan täyteen kaikkea maukasta, en virallisterveellisesti, en pysty sellaiseen loppuelämää.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSyöt hyvin ja terveellisesti. Kyllä se nautinto sitten löytyy.
Olen yrittänyt satoja kertoja, ei se nautinto koskaan tule
Ap
Muuta asennetta. Sinulla on todella negatiivinen asenne. Vali, vali. Mieti mitä saat, kun muutat elämäntapoja. Terveys, keveys yms. Kyllä mahan saa täyteen laihduttaessakin. Pitää vain miettiä järkevästi mitä kannattaisi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta asennetta. Sinulla on todella negatiivinen asenne. Vali, vali. Mieti mitä saat, kun muutat elämäntapoja. Terveys, keveys yms. Kyllä mahan saa täyteen laihduttaessakin. Pitää vain miettiä järkevästi mitä kannattaisi syödä.
Mitä iloa kevystä olosta, jos ei saa syödä mitään hyvää ja koko ajan kiukuttaa? Ap
Tuskin olisi iso menetys jos "joutuisit" eroamaan tosta kultakimpaleestas. Voisit jopa hengittää vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa kevystä olosta, jos ei saa syödä mitään hyvää ja koko ajan kiukuttaa? Ap
Kyllä voi syödä hyvää.
Miehelle on varmasti tekosyynä laihdutus, kun uhkailee erolla. Ap on todella myrkyllisen oloinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa on kaksi puolta toisaalta ylipaino ei ole terveellistä ja ihan itsesi takia sinun pitäisi laihtua (tiedän, se on persiistä) toisaalta taas moinen mies, jolle paino on niin tärkeä, että erolla uhkailee, ei vaikuta mitenkään symppikseltä. Joten ota rusinat pullasta, laita mies pihalle ja laihduta.
Jos tämä vakitrolli on todellienn ihminen, niin mies on pyhimys. Vuosikausia tehnyt näitä samanlaisia jankkausaloituksia, joissa lopuksi uhkailee itse murhalla, että jos joku tätä tapausta oikeasti katselee, niin hattu päästä.
Heti lähtee se 80 kiloa kun viskaat miehen mäkeen. Tuollaisia uhkavaatimuksia lateleva mies ei rakasta sinua.
Itse huomasin että paino putosi, kun heitin huonon miehen pois elämästä
Mies osoittaa että välittää sinusta, ja on huolissaan painon tuomista terveysvaikutuksista tai tulevista ongelmista.
Ota se rakentavana asiana, sinun ja perheen parasta ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Mies osoittaa että välittää sinusta, ja on huolissaan painon tuomista terveysvaikutuksista tai tulevista ongelmista.
Ota se rakentavana asiana, sinun ja perheen parasta ajatellen.
😂 😂 😂
Emmäkää tollasta läskiä kattelis. Suomimammat luulee, et avioliiton jälkee voidaan vaa läsähtää ja levitä. Ei se niin mene. Läskiys kertoo myös heikkoudesta, ei sitä heikkoa kumppania kukaan toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä sä nälissään ja kiukkuisena oot? Ihme hommaa!
Pitää olla nälissään, että laihtuu. Olen tottunut elämään siten, että syö usein ja mahan täyteen kaikkea maukasta, en virallisterveellisesti, en pysty sellaiseen loppuelämää.. Ap
Ozempic on mainittu jo useampaan kertaan, mutta liityn kans sen suosittelijoiden joukkoon, sillä tän perusteella voisi sopia sulle hyvin. Painoindeksin puolestakin saisit reseptin kyllä. Auttaa kohtuullistamaan ruokamääriä ja sitä kautta muokkaamaan ruokavaliota terveellisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo on kyllä ihme oletus että normaalipainoisena elämä olisi pelkkää nälkäkiukkua. Sinuna ihan itsesi tähden tutustuisin vaikka tunneayömisestä kertovaan kirjallisuuteen jos siitä ois sulle apua, et olisi enää ruuan orja.
Hohhoho, 40+ "salikissa", enemmänkin "salimummu"