Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten työttömän miehen on tarkoitus perustaa perhe? Kaikki naiset haluavat rahaa niin paljon että eivät lähde ulos työttömän miehen kanssa

Vierailija
06.12.2022 |

Miksi näin naiset? Suomessa pärjää aivan loistavasti työttömänäkin tukien ansiosta

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 27 eikä vakitöitä. Neljä lasta kolmen eri naisen kanssa ja viides tuloillaan. Tällä kertaa kumppanista voi tulla jopa pysyvä, ainakin jos suostuu avoimeen suhteeseen.

Mikä sua vaivaa? Miksi noin idioottina lisäännyt?

Vierailija
62/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko kuitenkin johtua tosta ruikuttamisesta eikä työttömyydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoiva- ja siivoualalla on varmasti töitä. Ei muuta kuin kouluttautumaan ja sitten työelämään. Eri asia toki, jos on niin sairaalloinen, että ei pysty tekemään työtä.

Silloin on mahdollisuus saada työkyvyttömyyseläkettä, jolla silläkin tulee toimeen.

Naisen kannattaa hankkia niin hyvä koulutus, että pystyy elättämään lapsensa yksinkin - näin minä tein, enkä ole joutunut katumaan.

Ei kehtaa kenelläkään sanoa, että on hanttihommissa. On parempi olla työtön, koska voi unelmoida hyvästä työpaikasta.

Hoitajamiehille löytyy kyllä naisia. Varsinkin perheen perustamisesta haaveileva omillaan toimeentuleva nainen mieluusti ottaa hoivaviettisen perhekeskeisen miehen.

Vierailija
64/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 27 eikä vakitöitä. Neljä lasta kolmen eri naisen kanssa ja viides tuloillaan. Tällä kertaa kumppanista voi tulla jopa pysyvä, ainakin jos suostuu avoimeen suhteeseen.

Siinäpä sitten olet kotona passissa vauvan kanssa, kun puolisosi juoksee testailemassa Tinderin k*llivalikoimaa kaikissa väreissä.

Vierailija
65/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä sitten olet kotona passissa vauvan kanssa, kun puolisosi juoksee testailemassa Tinderin k*llivalikoimaa kaikissa väreissä.

Meinaatko että minä en ajele niin paljon kuin huvittaa? Lähes joka työpaikalta tarttuu mukaan joku panokaveri. Hyvä vain jos nainenkin osaa pitää hauskaa.

Vierailija
66/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan naiselle sopiva diili, jos hän voi käydä normaalisti töissä, harrastuksissa ja ystävien kanssa tapaamisissa&matkoilla jne. ja sinä koti-isänä hoidat lapset ja kodinhoidon kokonaan. 

Vierailija
67/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin hyvät tulot, että voin lähteä ulos köyhänkin miehen kanssa, jos hän on vain muuten fiksu.

Vierailija
68/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelemalla käyväsi töissä ja pistelemällä reikiä kortsuun. T. Niksi-Pirkka

Vierailija
69/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä perusta perhettä työttömänä ja köyhänä. Se ei ole mikään sinun 'oikeus', vaan niillä mahdollisilla lapsilla on oikeus hyviin vanhempiin ja riittävään elintasoon.

Tämä! Lasten vanhemmilla olisi oltava hyvä, vakaa parisuhde, riittävästi varallisuutta rahoittaakseen lapsen materiaaliset tarpeet. Vauva ei vielä kuluta paljon, mutta menot kasvavat lapsen kasvaessa  (ruoka, vaatteet, harrastukset etc.) Lapsi syrjäytyy jo alakoulussa, mikäli perheessä ei ole resursseja riittävään toimeentuloon. 

Ja sinä itse menetät kaikki sossutukesi parisuhteessa vaimosi palkan perusteella. Voit saada työmarkkinatukea 570€/kk. Vaimosi joutuu elättämään sinut, lapsen lisäksi.

Ei mitenkään houkutteleva diili ansiotyötä tekeville naisille?

Vierailija
70/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ne samat ominaisuudet, miksi työnantaja ei viehäty sinusta, ovat myös naisista vastenmielisiä? Mitä sun pitäisi muuttaa itsessäsi, että saisit sekä työnantajan että naisen sitoutumaan?

Vierailija
71/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä perusta perhettä työttömänä ja köyhänä. Se ei ole mikään sinun 'oikeus', vaan niillä mahdollisilla lapsilla on oikeus hyviin vanhempiin ja riittävään elintasoon.

Tämä! Lasten vanhemmilla olisi oltava hyvä, vakaa parisuhde, riittävästi varallisuutta rahoittaakseen lapsen materiaaliset tarpeet. Vauva ei vielä kuluta paljon, mutta menot kasvavat lapsen kasvaessa  (ruoka, vaatteet, harrastukset etc.) Lapsi syrjäytyy jo alakoulussa, mikäli perheessä ei ole resursseja riittävään toimeentuloon. 

Ja sinä itse menetät kaikki sossutukesi parisuhteessa vaimosi palkan perusteella. Voit saada työmarkkinatukea 570€/kk. Vaimosi joutuu elättämään sinut, lapsen lisäksi.

Minä aloitin työt maatilalla 7-vuotiaana. Ei ollut aikaa syrjäytyä. Olin myös ikäisekseni nopea hiihtämään. Nykyään lapset ovat löysiä.

Vierailija
72/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että minä en ajele niin paljon kuin huvittaa? Lähes joka työpaikalta tarttuu mukaan joku panokaveri. Hyvä vain jos nainenkin osaa pitää hauskaa.

Toki varmaan aina jonkun löydät, mutta kun naisellasi on uusi innostava panokumppani 28 iltaa kuukaudessa, ne illat istut kotona passissa lasta hoitaen. Saas nähdä, jääkö sulla puhtia niinä kahtena vapaailtana panna ketään.

Vierailija
73/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoiva- ja siivoualalla on varmasti töitä. Ei muuta kuin kouluttautumaan ja sitten työelämään. Eri asia toki, jos on niin sairaalloinen, että ei pysty tekemään työtä.

Silloin on mahdollisuus saada työkyvyttömyyseläkettä, jolla silläkin tulee toimeen.

Naisen kannattaa hankkia niin hyvä koulutus, että pystyy elättämään lapsensa yksinkin - näin minä tein, enkä ole joutunut katumaan.

Ei kehtaa kenelläkään sanoa, että on hanttihommissa. On parempi olla työtön, koska voi unelmoida hyvästä työpaikasta.

Hoitajamiehille löytyy kyllä naisia. Varsinkin perheen perustamisesta haaveileva omillaan toimeentuleva nainen mieluusti ottaa hoivaviettisen perhekeskeisen miehen.

Korjataanpa nyt yksi väärinkäsitys- hoitajan työ ei edellytä hoivaviettiä, vaan ihan muita ominaisuuksia. Setä voisi lähteä toiseen ketjuun kommentoimaan muutenkin, kun et kykene olemaan edes oikealla vuosisadalla.

Vierailija
74/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sunkaltaisen miehen pitäisi saada perustaa perhe, kun ei sua lapset edes kiinnosta?

Vierailija
75/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee pätee tässä elämässä hyvin usein. Naiset ovat erityisen persoja rahalle ja hakevat siitä turvallisuuden tunnetta. Mies luontaisesti on perheyksikön pää ja velvollinen elättämään vaimon ja lapset. Vaikka nykyään on tasa-arvo ja tasapäistäminen on tuonut myös naiset työelämään ja politiikkaan, niin silti heissä on kuin sisäönrakennettuna turvallisuuden kaipuun hakeminen. Jos mies on työtön, niin nainen kokee miesyksilön heikoksi ja epävarmuudessa nainen ei koe tyytyväisyyttä.

Vierailija
76/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ratkaisee pätee tässä elämässä hyvin usein. Naiset ovat erityisen persoja rahalle ja hakevat siitä turvallisuuden tunnetta. Mies luontaisesti on perheyksikön pää ja velvollinen elättämään vaimon ja lapset. Vaikka nykyään on tasa-arvo ja tasapäistäminen on tuonut myös naiset työelämään ja politiikkaan, niin silti heissä on kuin sisäönrakennettuna turvallisuuden kaipuun hakeminen. Jos mies on työtön, niin nainen kokee miesyksilön heikoksi ja epävarmuudessa nainen ei koe tyytyväisyyttä.

Ei tässä miestä elättäjäksi kaivata, mutta kukaan ei halua alkaa miehen elättäjäksi.

Vierailija
77/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranaisen ja uramiehen lapset jäävät vaille henkistä tukea, koska heidän ainoa arvo on työ. Tosin harvoin heille onneksi edes syntyy lapsia.

Vierailija
78/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on oikeassa. Naiset ovat rahan perään. Avioliitto on alunperin syntynyt naisen vaatimuksesta. Ruma ja vanha mieskin voi saada rahalla naisen kun nainen tietää saavansa hyvät elarit ja puolet omaisuudesta erossa.

Vierailija
79/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi haluta puheenaiheita ja ajanvietettä. 

Vierailija
80/117 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranaisen ja uramiehen lapset jäävät vaille henkistä tukea, koska heidän ainoa arvo on työ. Tosin harvoin heille onneksi edes syntyy lapsia.

Menestyvien vanhempien lapsista tulee pääosin menestyviä. Ura ei tarkoita työlle omistautumista, joten lapsille jää aikaa ja heihin on varaa panostaa. Syrjäytyneiden lapsista tulee usein syrjäytyneitä.