Miten työttömän miehen on tarkoitus perustaa perhe? Kaikki naiset haluavat rahaa niin paljon että eivät lähde ulos työttömän miehen kanssa
Miksi näin naiset? Suomessa pärjää aivan loistavasti työttömänäkin tukien ansiosta
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele ensin, miksi olet työtön!
Rupea etsimään töitä vai eikö sinua kiinnosta työnteko?
(Useimmat) naiset, jotka käyvät itse töissä; eivät halua elämänkumppanikseen kotona makoilevaa miestä.
Kaksi työtöntä- mies ja nainen- tukien varassa elävää; heidän ei edes kannata suunnitella perheen perustamista.Laita asiasi kuntoon, etsi töitä;
tukien varassa; elät vain toisia, työssäkäyviä ihmisiä hyväksi käyttäen.
Etkö tunne sen tähden minkäänlaista pistoa sydämessäsi?
Naiset eivät ymmärrettävästi ole kiinnostuneita miehistä, joilla ei ole edes oma elämä järjestyksessä!Paljon pahempi asia on tuottamaton työ, joita on naisilla paljon. Pyörittelevät vain papereita suhteellisen isolla palkalla.
Mikä on tuottamatonta työtä?
Miksi juuri naiset? Miksei myös miehet!
Isoa palkkaa et saa pelkästään "papereita pyörittämällä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon pahempi asia on tuottamaton työ, joita on naisilla paljon. Pyörittelevät vain papereita suhteellisen isolla palkalla.
No miksi et sitten lähde näihin tuottamattomiin paperinpyörityshommiin itsekin? Saisit palkkaa ja voisit perustaa perheen?
Niihin töihin ei oteta kuin naisia. Pomot tykkäävät katsella naisten sääriä.
OK. Miten olisi sitten vaikka lääkärin hommat syrjäseutujen päivystyssairaaloissa. Niihin pääsee miehetkin ja liksa on parempi?
Sitä luulevat että hyvin koulutettu saisi helposti töitä. 3 ammattia itsellä rakennusmestarin paperit on mutta töihin ei pääse.
Tunnen hmisii jotka on töissä mutta niille ei jää mitään käteen. Saavat tukia ja lapsiakin niillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon pahempi asia on tuottamaton työ, joita on naisilla paljon. Pyörittelevät vain papereita suhteellisen isolla palkalla.
No miksi et sitten lähde näihin tuottamattomiin paperinpyörityshommiin itsekin? Saisit palkkaa ja voisit perustaa perheen?
Nykyajan naiset ovat koulutettuja, ammattinsa osaavia; pomot haluavat, että hommat hoituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on esihenkilönä miehen kanssa liitossa oleva nainen kuten monilla muillakin "papereita pyörittävillä" naisilla ja olen lähes aina etätöissä. Siinä ei paljon sääriä tuijotella. Hae reippaasti töihin niihin paikkoihin, joissa yhteyshenkilönä on nainen ja pistä hakemukseen shortsikuva, jos säärillä kuvittelet töitä tehtävän.
Siinäpä diili naiselle: mennä yhteen ja hankkia lapsi kelapummin kanssa erillään asuen - nainen yksin kersalauman kanssa töineen ja maksuineen päivineen, ukko sen kun astelee lihapatojen ääreen säännöllisesti tuoden pyykkikuorman mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa itsekkin ihmettelen. Kaksikin tuilla toimeentulevaa kykenee ainakin yhden lapsen elättämään. Ja voi olla että lapselle saa harkinnanvaraista tukeakin hankintoihin, vaatteisiin, rattaisiin jne
Naiset eivät halua, että heidän lapsensa rattaat ja muut maksaa naispuoleinen sossu eikä lapsen isä.
Itse olen 27 eikä vakitöitä. Neljä lasta kolmen eri naisen kanssa ja viides tuloillaan. Tällä kertaa kumppanista voi tulla jopa pysyvä, ainakin jos suostuu avoimeen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 27 eikä vakitöitä. Neljä lasta kolmen eri naisen kanssa ja viides tuloillaan. Tällä kertaa kumppanista voi tulla jopa pysyvä, ainakin jos suostuu avoimeen suhteeseen.
Pyydä vasektomia joululahjaksi
Exän uskovaisella sukulaisperheellä oli 12 lasta. Molemmat vanhemmat työttömiä.
Hyvin elivät.
Seuraava sukupolvi seurasi vanhempiensa mallia. 18-vee naimisiin ja heti lapsia tulemaan.
Uskikset kun ei käytä ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen käy töissä, sun tuet romahtaa, ja nainen joutuu elättämään sua. Ei taida halukkaita olla jonoksi asti 🙄
Eihän sitä nyt kirjoille samaan asuntoon kannata muuttaa
Tässäpä onkin loistava lähtökohta lähteä parisuhdetta rakentamaan ja perhettä perustamaan. 😬
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Exän uskovaisella sukulaisperheellä oli 12 lasta. Molemmat vanhemmat työttömiä.
Hyvin elivät.
Seuraava sukupolvi seurasi vanhempiensa mallia. 18-vee naimisiin ja heti lapsia tulemaan.
Uskikset kun ei käytä ehkäisyä.
Meillä taas kävi niin että kun vanhemmat oli työttömiä ja sitten nuorena sairaseläkkeellä, niin kukaan meistä kolmesta lapsesta ei ole yhteiskunnan loinen. Hävettiin kaikki lapsena sitä tilannetta niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä vasektomia joululahjaksi
Minä olen valmis maksamaan operaation, joko varataan aika XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tässä tökkii tämä suunnitelmasi elää jouten muiden lompakolla. Työssäkäyvät naiset tajuavat, että he olisivat sinulle jatkossa lompakko sekä kodin- ja lastenhoitaja. Siinä alkaa reippaat työssäkäyvät miehet kummasti kiinnostamaan.
Eläähän iso osa julkisesta ja kolmannesta sektorista jouten muiden lompakoilla, ja vielä moninkertaisesti enempi sieltä ottaen kuin työttömät.
Vaimoni on lastentarhan opettaja, tytär sairaanhoitaja. Haluaisitko tulla sanomaan heille päin naamaa, että he elävät jouten toisten lompakolla ja ottaa julkiselta puolelta enemmän rahaa kuin työttömät?
Oma lapseni on lääkäri ja toinen opettaja. Hekin sitten elävät jouten toisten lompakolla.
Ei vaan, tuon kirjoittaja itse elää. On katkera naisille, kun ei saa naista.
Työttömänä naisena ei olisi mielessäkään perheen perustaminen. En ymmärrä aloittajan ajatusmaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömän edes kannata ruveta lapsia tekemään kun ei voi edes omilla rahoillaan elättää niitä.
Kaikillehan ei töitä ole tässä maassa, koska työttömiä niin paljon enemmän kuin työpaikkoja.
Eli siis pakosti osa on aina ilman töitä.
Ja kyllä suomessa perhe pärjää mainioisti tuilla, paremmin kuin pienituloinen
Jos jonkun mielipide on "Suomessa pärjää aivan loistavasti työttömänäkin tukien ansiosta", niin siitä ei ainakaan saa vaikutelmaa, että henkilö etsii töitä ja haluaa työllistyä.
Entä mitä ap itse toisi parisuhteeseen ja perheeseen?Tuskin ap ainakaan olisi valmis ottamaan päävastuuta kodinhoidosta ja lastenhoidosta.
En oikein näe, että ap:lla olisi mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikea Vuoden isä 🤣