Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö lapsuudenperheesi mitä teet työksesi?

Vierailija
24.02.2025 |

Eli omat vanhemmat ja omat mahdolliset aikuiset sisarukset?

Omani eivät. Tai jollain tasolla joo, mutta lähinnä välittävät siitä, että pidän työstäni enkä aja itseäni loppuun. Teen työni yrittäjänä, yrittäjyydestä ymmärtävät yleisellä tasolla. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä, eivätkä osoita mitään mielenkiintoa edes. Enkä itse ota puheeksi.

Vierailija
2/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon heille, että olen influensseri ja multimediamoniosaaja. Todellisuudessa kirjoittelen provoja av:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ymmärrä, eivätkä osoita mitään mielenkiintoa edes. Enkä itse ota puheeksi.

Tämä

Vierailija
4/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden perheestä on jäljellä vain isä. Ei oikein ymmärrä. Jonkin verran kyllä. Olen sote-alalla, mutta esihenkilötehtävissä ja teen työni pääsääntöisesti etänä.  Taitaa olla isälle vaikeaa ymmärrää, että hänen pikkutyttönsä (50 v) on aika monen kymmenen ihmisen pomo monessa eri kunnassa.

Vierailija
5/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta ala onkin sellainen että työtehtävät voivat olla tosi erilaisia samalla tittelillä palkatuilla. 

Vierailija
6/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden perheestä on jäljellä vain isä. Ei oikein ymmärrä. Jonkin verran kyllä. Olen sote-alalla, mutta esihenkilötehtävissä ja teen työni pääsääntöisesti etänä.  Taitaa olla isälle vaikeaa ymmärrää, että hänen pikkutyttönsä (50 v) on aika monen kymmenen ihmisen pomo monessa eri kunnassa.

Isät osaavat olla tosi suloisia

Vierailija
7/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ymmärrä lainkaan miksen voi hypätä hänen pillin mukaan päivisin vaikka teen etätöitä. Huoh. 

Vierailija
8/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ymmärsivät, kun olin vielä työelämässä. Olin postinjakaja.

Vierailija
9/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "ymmärtää" sinun tapauksessasi?

Olen lääkäri, vanhempani ja sisarukseni eivät todellakaan ymmärrä, mitä kaikkea saan laserilla aikaiseksi eli he eivät ymmärrä työtäni? Vai he eivät ymmärrä sitä, mitä lääkärit yleisellä tasolla tekevät? Eihän suurin osa lääkäreistäkään ymmärrä, mitä toinen on tekemässä!

Vierailija
10/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä aina teki minun koulusta pilaa kun olin ammattikoulussa ja mulle tuli aina paha mieli. Sukukaan ei ymmärrä,a

Vierailija
11/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärtää". Tietävät toki työpaikan ja ammatin. Mutta jos heidän pitäisi jotenkin kertoa, mitä teen tai työpäivä pitää sisällään, niin eivät osaisi sanoa yhtään mitään.

Vierailija
12/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsääntöisesti ymmärtää, olen kotiutussairaanhoitajana kotihoidossa. Täydellisesti toisen työnkuvaa ei voi ymmärtää kukaan muu kuin samaa työtä tehnyt. 

Vierailija
13/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä. Olen kirjallisuuden suomentaja, ja se on ihan ufo ammatti jopa verovirkailijoille.

Vierailija
14/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääpiirteissään kyllä ymmärtävät. Olen ammattikoulussa opettajana. 

Vierailija
15/15 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.  Ei kiinnosta heitä.  Sain ison ylennyksen 2 vuotta sitten,  en ole viitsinyt edes kertoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi