Yksinhuoltaja, mitä rehellisesti odottaisit/toivoisit lapsettomalta mieheltä parisuhteessa?
Odotatteko että muutatte yhteen? Jaetaanko kulut, myös lasten kulut asumisesta ruokaan, 50-50?
Jos ei muuteta yhteen, odotatko mieheltä osallistumista lasten juttuihin? Odotatko miehen ostavan lahjoja, esimerkiksi rippilahja tai joululahjat, aikuisten lasten häälahjat? Muu ajanvietto ja rahameno lasten kanssa, kuten yhteiset reissut?
Kysyn, koska harkitsen että huomioisin myös yksinhuoltajat seuranhaussa. Ikäisissäni ei ole paljoa vela-naisia, ja ikäisteni naisten lapset alkava olla täysi-ikäistymässä tai täysi-ikäisiä. En ole kiinnostunut uusperheestä, enkä ala lompakoksi.
"Toivottavasti et pariudu", i*ncel buu-huu", ja muu öyhöttäminen on myös ok, jos haluat huvittaa minua :)
Kiitos etukäteen asiallisille kommentoijille!
Kommentit (159)
Yksinhuoltaja on siitä on hyvä että lapseton saa siitä harjottelua perhe-elämään, kun löytää sen oikean rakkauden toisen lapsettoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen kysymys.
Naisen perhe saa mieheltä rahaa lahjojen muodossa. Mahdollisesti mies myös maksaa osan lasten kuluista jossain muodossa. Mies osallistuu kuskaamiseen, asioiden hoitamiseen, modaa aikataulujaan, jne.
Mitä mies saa tästä?
Ja sanokaa nyt että mies on itsekäs k*sipää kun miettii tällaista. Niinhän on hyvä sanoa kun on itse 100% saamapuolella...
Mies saa perheen. Turvaa, lämpöä, rakkautta, jonkun jakamaan arjen kuluja, huolia ja murheita.
Jonkun, yksikössä.
Eli mies saa naisen.
Mutta mitä mies saa lapsiperhekuviosta? Tuon saa velanaisenkin kanssa. Ilman lisävelvollisuuksia.
No ota se velanainen, ei kukaan sinua pakota suhteeseen naisen kanssa jolla on lapsia. :D
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tässä skenaariossa vain naisella sukulaisia, joille tulee ostaa rippi-, hää- sekä lakkiaslahjoja ja mies on orpo ja sisarukseton sekä ilman muutakaan lähisukua?
Jos nyt rehellisiä ollaan, niin ap lienee taas yksi (autistinen) mies, jolla ei ole oikein mitään ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tässä skenaariossa vain naisella sukulaisia, joille tulee ostaa rippi-, hää- sekä lakkiaslahjoja ja mies on orpo ja sisarukseton sekä ilman muutakaan lähisukua?
Muille sukulaisille yleensä riittää pienemmätkin lahjat.
Eli nyt puhutaan vain muutamasta lahjasta naisen lapsille koko elämän aikana. Lapsen kasvattaminen aikuiseksi kasvaa 130 000, sinun ei todellakaan kannata itse lisääntyä, kun itket max 1000 euron takia.
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltaja on siitä on hyvä että lapseton saa siitä harjottelua perhe-elämään, kun löytää sen oikean rakkauden toisen lapsettoman kanssa.
Näin kirjoittaa ihminen jolta puuttuu normaali tunne-elämä ja empatiakyky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt rehellisiä ollaan, niin ap lienee taas yksi (autistinen) mies, jolla ei ole oikein mitään ihmissuhteita.
Autisti, koska ei halua kuvioon jossa mies on 100% antajapuolella ja nainen perheineen 100% saamapuolella.
On se harmi kun on näitä loogisesti ajattelevia autisteja. Kunnon mies maksaa rakkaushuumassa kaiken, eikä siinä lasketa euroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen kysymys.
Naisen perhe saa mieheltä rahaa lahjojen muodossa. Mahdollisesti mies myös maksaa osan lasten kuluista jossain muodossa. Mies osallistuu kuskaamiseen, asioiden hoitamiseen, modaa aikataulujaan, jne.
Mitä mies saa tästä?
Ja sanokaa nyt että mies on itsekäs k*sipää kun miettii tällaista. Niinhän on hyvä sanoa kun on itse 100% saamapuolella...
Mies saa perheen. Turvaa, lämpöä, rakkautta, jonkun jakamaan arjen kuluja, huolia ja murheita.
Kuinka moni teistä perheellisistä naisista olisi ollut valmis uusperheeseen ilman omia lapsia?
Kädet ylös.
Tuskin kukaan, mutta kun tämän kaverin kyseessä ollessa ollaan siinä pisteessä, ettei hänellä ole sitä vaihtoehtoa. Veikkaan että sen yh:nkin tai vuoroviikkoäidin löytyminen olisi joulun ihmeeseen verrattavissa oleva onnenpotku. Eli vaihtoehdot on ei perhettä ja se yh.
No ei ihan noin.
Halukkaita lapsikuumeisia on kyllä riittänyt, ikäluokassa 28-32v. Eikä näitä <30v naisia ole ikäerokaan suuremmin häirinnyt. Itse ovat treffeille pyytäneet.
Kaikein helpoin tapa saada parisuhde olisi perustaa perhe.
Velanaisia on todella vähän, ja velanaisilla tutuu olevan vähemmän pariutumishaluja koska ei tarvita miestä perhettä perustamaan. Siksi olen harkinnut haun laajentamista.
ap
Joskus velallekin voi tulla vauvakuume. Kannattaa ottaa vanha vela tai yh, jonka lapset pian aikuisia. Toisaalta totaali yh saattaisi arvostaa, että joku on valmis jakamaan perhearjen.
Lasten kustannuksiin ei tarvitse osallistua, paitsi siinä tapauksessa jos esimerkiksi yhteenmuuttaminen aikanaan vaikuttaisi minun talouteeni heikentävästi (esim lapsilisästä menettäisin yh-lisän). Muuten odotan kyllä että siinä vaiheessa jos ollaan vakavasti yhdessä, miehen on tultava toimeen lasteni kanssa. Jos yhteen muuttaisimme, lapsilla ei saisi missään nimessä olla tunne, että ovat jotenkin tiellä, tai että eivät voi olla rennosti omana itsenään omassa kodissaan. Kaikkien on tultava toimeen aidosti, muuten ei homma vaan toimi. Silloin kun lapset ovat isällään, voisimme tietysti tehdä aikuisten asioita kahdestaan, mutta yhdessä pitäisi viettää aikaa myös lasten kanssa. Jos ei, niin yhteiselosta tulisi väistämättä teennäistä, eikä arki sujuisi luontevasti. Jos ap ajattelet että et halua olla missään tekemisissä naisystävästi lasten kanssa, etkä halua edes yrittää muodostaa minkäänlaista kiintymyssuhdetta heihin, niin en suosittele että ryhdyt suhteeseen yh:n kanssa. Siitä ei seuraa muuta kuin mielipahaa kaikille. Ainoastaan sellainen suhde voi toimia, missä tapailette vain silloin kun lapset ovat toisen vanhemman luona, mutta muuten elätte eri elämää. Eri juttu löydätkö sellaisen naisen joka haluaa tuollaisen tapailusuhteen tietoisesti, eikä odotakaan että se muuttuisi vakavammaksi. Itse en haluaisi mitään kevytsuhdetta, vaan kaikki tai ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen kysymys.
Mitä mies saa tästä?
Kuinka moni teistä perheellisistä naisista olisi ollut valmis uusperheeseen ilman omia lapsia?
Kädet ylös.
Tuskin kukaan, mutta kun tämän kaverin kyseessä ollessa ollaan siinä pisteessä, ettei hänellä ole sitä vaihtoehtoa. Veikkaan että sen yh:nkin tai vuoroviikkoäidin löytyminen olisi joulun ihmeeseen verrattavissa oleva onnenpotku. Eli vaihtoehdot on ei perhettä ja se yh.
No ei ihan noin.
Halukkaita lapsikuumeisia on kyllä riittänyt, ikäluokassa 28-32v. Eikä näitä <30v naisia ole ikäerokaan suuremmin häirinnyt. Itse ovat treffeille pyytäneet.
Kaikein helpoin tapa saada parisuhde olisi perustaa perhe.
Velanaisia on todella vähän, ja velanaisilla tutuu olevan vähemmän pariutumishaluja koska ei tarvita miestä perhettä perustamaan. Siksi olen harkinnut haun laajentamista.
ap
Harvinaisen p*skaa logiikkaa kyllä. Miksi ihmeessä ottaisit yh:n lapsineen, jos voit ottaa lapsettoman naisen, jonka kanssa pykätä sitten yhden pakollisen mukulan? Jos kerran velaa et saa.
t. yh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autisti, koska ei halua kuvioon jossa mies on 100% antajapuolella ja nainen perheineen 100% saamapuolella.
On se harmi kun on näitä loogisesti ajattelevia autisteja. Kunnon mies maksaa rakkaushuumassa kaiken, eikä siinä lasketa euroja.
Mihin taas unohtui ne miehen sukulaisille ostettavat lahjat? Miehelle itselleen ostettavat lahjat?
Riippuu asutaanko yhdessä vai ei. Jos ei asuta, odotan vähemmän. Tietty synttäri- ja joululahjat olisi mukavat kaikille.
Omat kustannukset maksaisin aika pitkälle itse, niin paljon kuin rahaa riittää.
Jotain huomiointia. Lapsen kanssa olemista, kun minulla on joku välttämätön meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan epäillä koko ketjun olevan provoilua.
Muutoin en ymmärrä, miksi halutaan parisuhteeseen, jonka "huonodiilisyyttä" perustellaan itse itselleen useamman viestin voimin.
Älä deittaile eroäitejä, ongelma ratkaistu.
Siis saat kutsun häihin ja haluat niihin osallistua, jätätkö lahjan ostamatta vain siksi että parin toinen osapuoli on naisystäväsi lapsi? :::D
Vierailija kirjoitti:
Siis saat kutsun häihin ja haluat niihin osallistua, jätätkö lahjan ostamatta vain siksi että parin toinen osapuoli on naisystäväsi lapsi? :::D
Tottakai. Koska kaikkien muiden ihmisten häälahjat tottakai voi mukisematta maksella, mutta ei missään nimessä rakastamansa naisen LAPSEN lahjoja. Ne on vaan rahankeräysjuhlia, jotka järjestetään nimenomaisesti ap:n kynimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin taas unohtui ne miehen sukulaisille ostettavat lahjat? Miehelle itselleen ostettavat lahjat?
Jos ikinä enää parisuhteeseen halajan, niin pitääkin ensitreffeillä muistaa tehdä nuo tarkat lahjalaskelmat 🤔
Paljonko sinulla on lähisukua?
Monetko häät, rippijuhlat, valmistujaiset, pyöreävuotiset jne jne arvioit olevan edessä seuraavan 10 vuoden aikana?
Vastauksesta alkaa tiheä taskulaskimen naputtelu ja...
"Joo ei, ei tää juttu tulis onnistumaan. Mulla on vähemmän sukulaisia, niin joutuisin maksamaan laskelman mukaan lahjoista 40 euroa enemmän seuraavan 10 vuoden aikana. Kiitti treffeistä ja kaikkea hyvää jatkoon"
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Mutta kun se ei koskaan mieti tällaisia, koska sillä ei ole mitään normaalia elämää jossa osallistuttaisiin mihinkään. Ketjun perusteella ihmissuhdekäsityksen sylttytehdas on red pill.
Alle kouluikäiset lapset. Ovat joka toinen viikko isällään ja joka toisen minulla. Isä ottaa vastuuta.
Haluaisin aikuisen suhteen. En halua enempää lapsia tai naimisiin. Paljon seksiä joka toinen viikko, pieniä matkoja ja yhteistä tekemistä. Spontaania meininkiä ja kokemuksia. Molemmat vastaa omista kuluistaan.
En haluaisi esitellä lapsiani kenellekään miehelle. En halua puhua vain lapsista, miehen tai minun. En kaipaa yhteenmuuttoa ja riitelyä arjesta. En kaipaa lapsilleni isähahmoa tai kulujen jakajaa. Lapsiviikoilla näkeminen olisi lähinnä viestittelyä iltaisin ja lounaalla käymistä. Haluan silloin keskittyä täysin lapsiini. En halua kahlita tai tuntea itseäni kahlituksi. Lapsien ollessa isällään haluan kokea itseni naiseksi ja halutuksi. En halua olla ns. Äitimoodissa, vaikka toki olen silloinkin lapsiini yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Alle kouluikäiset lapset. Ovat joka toinen viikko isällään ja joka toisen minulla. Isä ottaa vastuuta.
Haluaisin aikuisen suhteen. En halua enempää lapsia tai naimisiin. Paljon seksiä joka toinen viikko, pieniä matkoja ja yhteistä tekemistä. Spontaania meininkiä ja kokemuksia. Molemmat vastaa omista kuluistaan.
En haluaisi esitellä lapsiani kenellekään miehelle. En halua puhua vain lapsista, miehen tai minun. En kaipaa yhteenmuuttoa ja riitelyä arjesta. En kaipaa lapsilleni isähahmoa tai kulujen jakajaa. Lapsiviikoilla näkeminen olisi lähinnä viestittelyä iltaisin ja lounaalla käymistä. Haluan silloin keskittyä täysin lapsiini. En halua kahlita tai tuntea itseäni kahlituksi. Lapsien ollessa isällään haluan kokea itseni naiseksi ja halutuksi. En halua olla ns. Äitimoodissa, vaikka toki olen silloinkin lapsiini yhteyksissä.
Eli seksisuhteen tyylisen suhteen haluat.
Odotan hyvää suhdetta ja hyvinvointia. Ymmärrystä ja hyväksyntää. Tukea, lämpöä, aikuista rakkautta.
Muille sukulaisille yleensä riittää pienemmätkin lahjat.