Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja, mitä rehellisesti odottaisit/toivoisit lapsettomalta mieheltä parisuhteessa?

Vierailija
04.12.2022 |

Odotatteko että muutatte yhteen? Jaetaanko kulut, myös lasten kulut asumisesta ruokaan, 50-50?

Jos ei muuteta yhteen, odotatko mieheltä osallistumista lasten juttuihin? Odotatko miehen ostavan lahjoja, esimerkiksi rippilahja tai joululahjat, aikuisten lasten häälahjat? Muu ajanvietto ja rahameno lasten kanssa, kuten yhteiset reissut?

Kysyn, koska harkitsen että huomioisin myös yksinhuoltajat seuranhaussa. Ikäisissäni ei ole paljoa vela-naisia, ja ikäisteni naisten lapset alkava olla täysi-ikäistymässä tai täysi-ikäisiä. En ole kiinnostunut uusperheestä, enkä ala lompakoksi.

"Toivottavasti et pariudu", i*ncel buu-huu", ja muu öyhöttäminen on myös ok, jos haluat huvittaa minua :)

Kiitos etukäteen asiallisille kommentoijille!

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Naisen perhe saa mieheltä rahaa lahjojen muodossa. Mahdollisesti mies myös maksaa osan lasten kuluista jossain muodossa. Mies osallistuu kuskaamiseen, asioiden hoitamiseen, modaa aikataulujaan, jne.

Mitä mies saa tästä?

Ja sanokaa nyt että mies on itsekäs k*sipää kun miettii tällaista. Niinhän on hyvä sanoa kun on itse 100% saamapuolella...

Mies saa perheen. Turvaa, lämpöä, rakkautta, jonkun jakamaan arjen kuluja, huolia ja murheita.

Vierailija
62/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana naisena en tosiaankaan pariutuisi lapsen omaavan miehen kanssa ja suosittelen kaikille lapsettomille samaa. Ihanaa saada oma lapsi sellaisen osapuolen kanssa, jolle se on myös uusi ja upea kokemus. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomana naisena en tosiaankaan pariutuisi lapsen omaavan miehen kanssa ja suosittelen kaikille lapsettomille samaa. Ihanaa saada oma lapsi sellaisen osapuolen kanssa, jolle se on myös uusi ja upea kokemus. <3

Kunnes tekin eroatte.

Vierailija
64/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Naisen perhe saa mieheltä rahaa lahjojen muodossa. Mahdollisesti mies myös maksaa osan lasten kuluista jossain muodossa. Mies osallistuu kuskaamiseen, asioiden hoitamiseen, modaa aikataulujaan, jne.

Mitä mies saa tästä?

Ja sanokaa nyt että mies on itsekäs k*sipää kun miettii tällaista. Niinhän on hyvä sanoa kun on itse 100% saamapuolella...

PERHEEN. Rakkautta, välittämistä, seuraa, hyvää mieltä, iloa, yhteistä tekemistä, yhteisiä juhlia. Näiden käsite taitaa puuttua sinulta kokonaan.

Eikö ap tehnyt selväksi ettei halua uusperheen iskäksi?

Ja mies ei saisi omia lapsia.

Te naisetkin haluatte omia lapsia, te ette halua uusperheen äidiksi miehen lapsille.

Vierailija
65/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitte vaihtaa yhteystiedot ap;n kanssa <3 Match made in heaven!

Vierailija
66/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ymmärtää, että lapset tarvitsevat minua vielä jonkun vuoden ja toistaiseksi asuttaisiin omissa osoitteissa. Matkaseuraa joutuisi etsimään muualta ellei tyydy tosi halpoihin matkoihin ja lapset tulisivat mukaan. Ihan tyhjätasku ei saa olla, koska yhtään en pysty enempää ketään elättämään. Plussaa jos joskus tarjoo kahvit.

Vierailija
67/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä menee näin, mieheni oli lapseton kun lyötiin hynttyyt yhteen.

On ollut aikoja kun hän on opiskellut ja minä olen elättänyt koko konkkaronkan, on ollut aikoja kun minä olen opiskellut ja hän on elättänyt koko konkkaronkan. Nykytilanne on se, että molemmat tienaa hyvin ja se ostaa, joka sattuu kaupassa käymään.

Lapsille, minun ja yhteisille ostetaan molemmat tarpeen mukaan.

Silloin aluksi kun ruvettiin seurustelemaan, kysyin mieheltä miten hän haluaa kulut jakaa, ja että hänen ei tarvitse maksaa minun lapseni kuluja. Hän katsoi minua ja nauroi, että yhdessä tässä eletään ja yhteisiä kuluja maksetaan.

Eli joo, ostelee joululahjoja, synttärilahjoja, on maksanut HopLop synttäreitä, on maksanut uusia puhelimia ja pelikoneita. Koska on halunnut.

Nyt ollaan oltu 12 vuotta yhdessä ja hyvin toimii.

Vierailija
68/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Mitä mies saa tästä?

Mies saa perheen. Turvaa, lämpöä, rakkautta, jonkun jakamaan arjen kuluja, huolia ja murheita.

Kuinka moni teistä perheellisistä naisista olisi ollut valmis uusperheeseen ilman omia lapsia?

Kädet ylös.

Vierailija
69/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisena naisena se että toisella edes on kokemusta ei ole välttämättä huono asia ollenkaan. Oma kokemus on, että osasin nauttia toisen lapsen vauva-ajasta ihan toisella lailla kun asioiden uutuus ei ollut niin stressaavaa ja osasin välttää pahimmat virheet. Ensimmäinen raskausaika on tietyllä tapaa spesiaali, joo. Mutta lapsen synnyttyä alkaa sellainen ralli, että on ihan hyvä että edes joku tietää mitä tekee.

Vierailija
70/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Mitä mies saa tästä?

PERHEEN. Rakkautta, välittämistä, seuraa, hyvää mieltä, iloa, yhteistä tekemistä, yhteisiä juhlia. Näiden käsite taitaa puuttua sinulta kokonaan.

Eikö ap tehnyt selväksi ettei halua uusperheen iskäksi?

Ja mies ei saisi omia lapsia.

Te naisetkin haluatte omia lapsia, te ette halua uusperheen äidiksi miehen lapsille.

Ap kysyi mitä siitä saa. Siihen vastattiin. Jos ei sitä halua, niin ei ole mikään pakko. Ihan niinkuin teitä ei-haluavia aseella uhaten pakotettaisiin liittoihin yksinhuoltajien kanssa. Hohhoijjaa.

Vierailija
71/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella kannattaa unohtaa yh:t.

Kyllä se menee niin että mies on rakkaampi jos maksaa enemmän, ja jos ei maksa ollenkaan on pihi.

Vierailija
72/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Mitä mies saa tästä?

Jonkun, yksikössä.

Eli mies saa naisen.

Mutta mitä mies saa lapsiperhekuviosta? Tuon saa velanaisenkin kanssa. Ilman lisävelvollisuuksia.

Vierailija
73/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Mitä mies saa tästä?

Kuinka moni teistä perheellisistä naisista olisi ollut valmis uusperheeseen ilman omia lapsia?

Kädet ylös.

Tuskin kukaan, mutta kun tämän kaverin kyseessä ollessa ollaan siinä pisteessä, ettei hänellä ole sitä vaihtoehtoa. Veikkaan että sen yh:nkin tai vuoroviikkoäidin löytyminen olisi joulun ihmeeseen verrattavissa oleva onnenpotku. Eli vaihtoehdot on ei perhettä ja se yh.

Vierailija
74/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Mitä mies saa tästä?

Kädet ylös.

Helposti jos mies olisi ihana. Isät on sitäpaitsi seksikkäitä. Nostan kaikki kädet ja jalat ylös tähän kysymykseen.

Vierailija
75/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella kannattaa unohtaa yh:t.

Kyllä se menee niin että mies on rakkaampi jos maksaa enemmän, ja jos ei maksa ollenkaan on pihi.

Kunhan omat menonsa maksaa.

Vierailija
76/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Mitä mies saa tästä?

Jonkun, yksikössä.

Eli mies saa naisen.

Mutta mitä mies saa lapsiperhekuviosta? Tuon saa velanaisenkin kanssa. Ilman lisävelvollisuuksia.

Toiset miehet tykkää lapsista ja perhe-elämästä. Jos sä et tykkää, niin se on edelleen ihan fine. Etsi lapseton nainen tai velanainen.

Vierailija
77/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Mitä mies saa tästä?

Kädet ylös.

Tuskin kukaan, mutta kun tämän kaverin kyseessä ollessa ollaan siinä pisteessä, ettei hänellä ole sitä vaihtoehtoa. Veikkaan että sen yh:nkin tai vuoroviikkoäidin löytyminen olisi joulun ihmeeseen verrattavissa oleva onnenpotku. Eli vaihtoehdot on ei perhettä ja se yh.

No ei ihan noin.

Halukkaita lapsikuumeisia on kyllä riittänyt, ikäluokassa 28-32v. Eikä näitä <30v naisia ole ikäerokaan suuremmin häirinnyt. Itse ovat treffeille pyytäneet.

Kaikein helpoin tapa saada parisuhde olisi perustaa perhe.

Velanaisia on todella vähän, ja velanaisilla tutuu olevan vähemmän pariutumishaluja koska ei tarvita miestä perhettä perustamaan. Siksi olen harkinnut haun laajentamista.

ap

Vierailija
78/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys.

Mitä mies saa tästä?

Jonkun, yksikössä.

Eli mies saa naisen.

Toiset miehet tykkää lapsista ja perhe-elämästä. Jos sä et tykkää, niin se on edelleen ihan fine. Etsi lapseton nainen tai velanainen.

Hän lienee etsinyt sitä jo tyyliin viisi vuotta tuloksetta.

Vierailija
79/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tässä skenaariossa vain naisella sukulaisia, joille tulee ostaa rippi-, hää- sekä lakkiaslahjoja ja mies on orpo ja sisarukseton sekä ilman muutakaan lähisukua?

Vierailija
80/159 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni ovat jo nuoria aikuisia, ja heillä on oma isä. Kumppanini joutuisi lähinnä sopeutumaan aikatauluihini, joihin sisällytetään myös lasteni keskusteluntarve (opiskelut, työt, suhteet yms.). Silloin teen tilaa heille akuutisti, ja muut menot jopa jäävät, jos tilanne vaatii. He ovat toki todella itsenäisiä ja asuvat opiskelukaupungeissaan.

Muuten en odota enkä edellytä mieheltä mitään materiaalista lapsia kohtaan. Ei meidän myöskään tarvitse edes muuttaa yhteen, näihin asioihin löytyy ratkaisuja. Mutta sanoisin, että yhdessä ihmisten ilmoilla arvostaisin sujuvaa yhteisestä pussista maksamista, herrasmiehelle pisteet. Minä kyllä huomaan, mitä liput ja retket maksavat, ja tasoitan vaikka maksamalla molempien matkan tai kotona ruokia, mitä vaan. Tärkeää, ettei näillä asioilla pilata yhteisiä elämyksiä. Lahjat esim kukin omille lapsilleen maksaa itse, ja sanoo että se on meiltä molemmilta. Ei tämä vaikeaa ole.

Jos ihan oikeasti myös tasoitat ne maksut, niin tämä kuulostaisi reilulta.

Tietysti. Olen näitä juttuja vuosia miettinyt. Kitsasteluun ei minun liittoni kaatunut, eikä sen tarvitse olla tulevaisuudessakaan teema. Ihan fiksu ammattikin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä