Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit kysyä 27v naiselta?

Vierailija
03.12.2022 |

Sana vapaa

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikon lottonumerot Eurojackpottiin?

Senkun tietäis :) mutta äh, emmä oikeesti ottais rahoja, onni ois terveydessä, aviomiehessä, lapsessa/lapsissa, omassa talossa, luotettavissa ystävissä ja että saa elää rauhassa ilman kiusaamista, väkivaltaa.. <3

Vierailija
42/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko alapääsi väljä?

Eipä se voi olla jos nuori ihminen, ei kertaakaan seksiä harrastanut, ei synnyttänyt.

Onkos sulla? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa, niin harrastatko itseksesi? Mitä katdwlet/kuvittelet silloin, entä käytätkö apuvälinettä

Vierailija
44/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milt tuntuu olla past the wall.

Vierailija
45/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko sua mun tausta? paljon ollut mt-ongelmia, ei ole lapsuudenperhettä tai sukulaisia, ei ystäviä, huono maine ollut teini-iässä, en ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa vielä, enkä myöskään harrastanut seksiä. ;o[/quote]

ei tälläisiä naisia ole kuin satukirjoissa.

Vierailija
46/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tuntematon nettituttavuus niin en mitään. Viinilasillisen tai muutamankin äärellä juttelisin mielelläni henkeviä ja kuuntelisin ajatuksia.

M40 (Setämies, viiksetön)

:)

Haittaisiko sua mun tausta? paljon ollut mt-ongelmia, ei ole lapsuudenperhettä tai sukulaisia, ei ystäviä, huono maine ollut teini-iässä, en ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa vielä, enkä myöskään harrastanut seksiä. ;o

Ei millään tavalla. Ainoa potentiaalinen haitta ovat mt-ongelmat, mutta riippuu täysin niiden lajista. Pakkomielteet tai harhat ovat ongelmia ihmisten keskinäisen kanssakäymisen kannalta, yleensä muut ovat ylitettäviä asioita.

Mun diagnoosit on keskivaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö, OCD, traumoja, persoonallisuushäiriöiden piirteitä... aikamoisen ongelmakimpun tämä elämä on saanut minusta leivottua, tätä se on kun ihmiset ei tarpeeksi välitä toisistaan!!! :( masennusta mulla ei oo oikeestaan ollut vuosiin, AHDISTUS ollut pahin, pakko-oireitakaan ei enää kauheemmin oo.. ensin oli tarkistelu pakkoa ja yhessä vaiheessa se oli niin pahana että pääsin kuukausien ajan kotoa korkeintaan lähikauppaan, myöhemmin muuttui pakkoajatus painotteiseksi helvetiksi... :( persoonallisuushäiriöisenä en itseäni pidä, oon vaan niin traumatisoitunut että se tasapainottomuus on näkynyt minussa... Kovasti koitan työskennellä itseni kanssa mutta edistyn etanatahtia ja en tykkää siitä yhtään vaikka olenkin edistynyt selvästi ! Mua inhottaa kun ihmiset aistii minusta ahdistuksen ja alkaa karttamaan minua sen tai pelkotilojen takia. Tekisi mieli repiä heiltä silmät päästä, niin raivoisaksi tämä saa minut. Vaikka ymmärrän myös heidän puolen, on raskasta olla ihmisen ystävä joka on/oli psyykkisesti vakavasti sairas... silti koen vahvaa vihaa ja katkeruutta aika ajoin. Ensin paskotaan ihmisen psyyke kiusaamalla ja sitten yhteiskunta paskantaa vielä niin päälle että kun sä oireilet sen takia niin sut hylätään !

Mutta menköön, ihminen on vapaa lähtemään, enkä pidä ketään itseni kanssa väkisin ihmissuhteessa tai ala vainoamaan.

Oon vaan niin kyllästynyt siihen että kaikki on aina huonosti :( silloin kun mua kiusattiin niin olisin halunnut että joku ois tullut halaamaan mua, pitänyt musta enemmän huolta ja puolustanut mua kunnolla ! Silleen kiusaaminen saataisiin loppumaan kun kaikki olisi kunnolla kiusaamista vastaan ja uskaltaisi hyökätä joukolla rajusti kiusaajia vastaan ! Mutta kun ei. Muistan kun olin palavasti koko ylä-asteen ajan rakastunut yhteen mua muutaman vuoden vanhempaan poikaan, kun hänet uhattiin hakata niin minä NAISENA menin siihen väliin ja sanoin että jos Jonia meinaat lyödä niin lyöt sitten muuten muakin, että en anna sun hakata Jonia... mitä tekee Joni, ei ikinä puolusta mua vaikka mua kiusattiin rajusti ja häpeilee mua mun halvan maineen takia että joo...

pikkuisen on tämä elämä haavoittanut ja minnekkähän täältä sitten lähdetään kun kuollaan? varmaan seuraavaksi näiden kaikkien kidutuksien jälkeen helvetin liekit kutittaa persettä koska en ole ottanut jeesusta sydämeen enkä ota... ei tässä elämässä ole mitään järkeä, jatkuvaa kärsimystä...

Miten sun elämä on mennyt? mutta kiva kuitenkin kuulla ettei sua mun rankka tausta haittaisi :)

Vierailija
47/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rolle vai CR?

Mitäs nämä meinaa?

48/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap vauvakuume?

Vierailija
49/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö katsella Grandpa-videoita?

En. Mua ei kiinnosta olla mikään Helmi ja Danny :D mutta semmoinen 38-42v mies ois mulle paras. <3 ja ei haittaa jos on lapsia ennestään, mutta pitäis olla halukas pyöräyttämään mun kanssa vielä yksi mukula...

Vierailija
50/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko taas äänestää jotain vasemmistolaista kökköpuoluetta?

En. Jos mun pitäis jokin puolue valita niin varmaan persut... en oikeen politiikasta ymmärrä mitään, en oo perehtynyt aiheeseen vaikka varmasti kannattaisi koska näin yhteiskunnallisiin asioihin vaikutetaan. Riikka Purrasta ja hänen tyylistään kuitenkin tykkään, fiksu ja tempperamenttinen nainen!

Vierailija
51/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiks nuolla Sanna Marinia?

Kyllä

Vierailija
52/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras pituus ja ruumiinrakenne miehellä?

Oma pituutesi ja ruumiinrakenteesi?

180-185cm ja hoikka. Oma pituus 163cm ja ruumiinrakenne muodokas, isot rinnat ja synnyttäjänlantio

Kärsitkö dementiasta? Koska vastaa kaksi kertaa samaan kysymykseen.

En kärsi, täällä joku toinen narttu esiintyy minuna, mutta antaa hänellä olla hauskaa. Itse en edes vaivaudu hänen viesteihin vastaamaan :)

Vierailija
53/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tiukka pillu vai soudettu löysäksi?

Vierailija
54/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kysyisin vain minkä näköinen ja jos ulkonäkö miellyttää, niin antaako?

Vierailija
55/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotko luottavaisesti tulevaisuuteen?

Ajattelen ilmastonmuutoksen, Ukrainan sodan, energian kallistumisen yms suhteen.

N62

En. Rehellisesti sanottuna (mikä yleensä mun tyyli on muutenkin, kuten vastauksista saattaa huomata niin esiinnyn aitona omana itsenä, en pyri maalaamaan mitään täydellistä kuvaa itsestäni ja elämästäni) niin uskon että maailmanloppu ja jeesuksen toinen tuleminen on ehkä lähellä. En oo koskaan ollut kovin uskonnollinen, enkä tuu uskonnollisesta perheestä mutta tässä maailmantilanteessa tuntuis olevan jotain erikoista ja silloin uskonasiat alkaa puhuttelemaan. Ilmastonmuutoksesta ajattelen niin että ihminen on typerä ja tuhoaa oman elinympäristönsä, ihminen on muutenkin suurimmaksi osin ilkeä itsekäs elukka joka ei tee mitään muuta kuin pahaa toisille. Ukrainan sota ja Putinin ajatuksen juoksu on kuin hullu pullosta tullut ja tuolla sodassa kuolee mitä raa'immalla tavalla koko ajan vaan lisää ihmisiä tai vammautuu henkisesti/fyysisesti loppuelämäkseen kun yksi sekopää haluaa vaan lisää lääniä vaikka Venäjällä on sitä jo aivan tarpeeksi... Energian kallistuminen on surullista, moni ihminen on tällähetkellä todella tiukilla, kumpa nämä kaikki tilanteet laukeaisi parempaan suuntaan pian :(

Mikä on oma mielipiteesi noista?

Vierailija
56/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies karvoilla vai ilman?

Aikuisella miehellä kuuluu olla sopivasti karvoitusta.

Vierailija
57/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko

Pituus

Paino

Hiusten väri ja pituus

Vierailija
58/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 104-vuotias munkki. Minut on adoptoitu luostariin vauvana. Koko elämäni ajan minusta on tuntunut, että minulta on salattu jotain. Olen mm. saanut lukea vain sensuroitua raamattua. Äsken huomasin, että luostarijohtajan huoneen ovi oli jäänyt auki. Menin huoneeeseen ja istuin tietokoneen ääreen. Näin tämän 27-vuotiaan naisen kysymyksen. Niinpä haluaisin kysyä: "Mikä on nainen?"

Vierailija
59/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras pituus ja ruumiinrakenne miehellä?

Oma pituutesi ja ruumiinrakenteesi?

180-185cm ja hoikka. Oma pituus 163cm ja ruumiinrakenne muodokas, isot rinnat ja synnyttäjänlantio

"Unohdit" mainita painosi. "Muodokas" viittaa ylipainoon.

Vierailija
60/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus ja bmi?

Peruskoulu ja pituutta on 163cm ja paino n.80kg. Pakko myöntää että oli itsellekin hieman SHOKKI ja samaten muille! ei kukaan uskois että painan noin paljon, ulospäin näytän joltain 65kg mutta vatsassa ylimääräistä.. :D yritän tässä nyt olla 'laihiksella' ja saada sen painon oikeasti pysymään 55-60kg. Teini-iässä olin vielä tosi hoikka, jopa liian ehkä, ylä-asteella samanpituinen ja paino oli 50kg. Tiedä sitten miten on päässyt paisumaan kuin pullataikina... heh

"Olen 163cm, normipainoinen."

ooooK

80 kg ja 163 cm = normipainoinen?

-

No ehkä jossain Ms XXXXXXXXL-kisassa?