Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit kysyä 27v naiselta?

Vierailija
03.12.2022 |

Sana vapaa

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tuntematon nettituttavuus niin en mitään. Viinilasillisen tai muutamankin äärellä juttelisin mielelläni henkeviä ja kuuntelisin ajatuksia.

M40 (Setämies, viiksetön)

:)

Haittaisiko sua mun tausta? paljon ollut mt-ongelmia, ei ole lapsuudenperhettä tai sukulaisia, ei ystäviä, huono maine ollut teini-iässä, en ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa vielä, enkä myöskään harrastanut seksiä. ;o

Ei millään tavalla. Ainoa potentiaalinen haitta ovat mt-ongelmat, mutta riippuu täysin niiden lajista. Pakkomielteet tai harhat ovat ongelmia ihmisten keskinäisen kanssakäymisen kannalta, yleensä muut ovat ylitettäviä asioita.

Vierailija
22/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus ja bmi?

Peruskoulu ja pituutta on 163cm ja paino n.80kg. Pakko myöntää että oli itsellekin hieman SHOKKI ja samaten muille! ei kukaan uskois että painan noin paljon, ulospäin näytän joltain 65kg mutta vatsassa ylimääräistä.. :D yritän tässä nyt olla 'laihiksella' ja saada sen painon oikeasti pysymään 55-60kg. Teini-iässä olin vielä tosi hoikka, jopa liian ehkä, ylä-asteella samanpituinen ja paino oli 50kg. Tiedä sitten miten on päässyt paisumaan kuin pullataikina... heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puska vai posliini?

Lue tuolta ylempää näihin kysymyksiin vastasin jo.

Vierailija
24/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolle vai CR?

Vierailija
25/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö katsella Grandpa-videoita?

Vierailija
26/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko seksiä?

M36

Se olis mun eka kerta sitten ja pitäisi pikkuisen tietää ensinnäkin muutakin että minkälainen oot ihmisenä, ei pelkkä ikä :)

mitä sä muilla tiedoilla?  eikö riitä että tarpeeksi vanha ja että on pippeli.. No mä oon nuorempi kun toi ja asiallinen,

Ei tietenkään, mulle on tärkeää että koen oloni turvalliseksi miehen tai naisen kanssa ja henkinen kemia on erittäin tärkeää, joka määrittyy luonteiden yhteensopivuudesta ja jos on hyvä henkinen kemia niin voi olla hurja intohimo... nää on asioita joita jahtaan myös seksissä ;) olisin siksi oikeasti aika huono harrastamaan yhden illan juttuja. Ihminen on haavoittuvaisimmillaan alasti joten.... kun tiputan vaatteet pois, tiputan suojakuoren

Vierailija
27/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdytkö metsässä?

Kyllä. Siellä ilma on raikkaampaa kuin muualla :) mites itse?

Metsässä viihdyn hyvin. Missään muualla en oikeastaan viihdykään. Harmi vain, että Suomen metsät ovat kaikkialla talouskäytön pilaamia. Onneksi kansallispuistoja sentään on.

Millä tavoin talouskäyttö mielestäsi pilaa metsät?

Ne harvennetaan, kaikki kilpailevat rungot poistetaan, tiestö ulottuu kaikkialle ja kun puut alkavat vähän järeytyä ja luoda tilaa, kaikki hakataan maan tasalle. Siinä syitä noin alkuun.

Vierailija
28/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö katsella Grandpa-videoita?

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin juu ;))))

Vierailija
29/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko taas äänestää jotain vasemmistolaista kökköpuoluetta?

Vierailija
30/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiks nuolla Sanna Marinia?

Vierailija
31/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puska vai posliini?

Kiitotie :)

Vierailija
32/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras pituus ja ruumiinrakenne miehellä?

Oma pituutesi ja ruumiinrakenteesi?

180-185cm ja hoikka. Oma pituus 163cm ja ruumiinrakenne muodokas, isot rinnat ja synnyttäjänlantio

Vierailija
33/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras pituus ja ruumiinrakenne miehellä?

Oma pituutesi ja ruumiinrakenteesi?

180-185cm ja hoikka. Oma pituus 163cm ja ruumiinrakenne muodokas, isot rinnat ja synnyttäjänlantio

Kärsitkö dementiasta? Koska vastaa kaksi kertaa samaan kysymykseen.

Vierailija
34/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko luottavaisesti tulevaisuuteen?

Ajattelen ilmastonmuutoksen, Ukrainan sodan, energian kallistumisen yms suhteen.

N62

Vierailija
35/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies karvoilla vai ilman?

Vierailija
36/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut, ja kuinka moni näistä on ollut sellaisia jotka eivät olleet selkeästi pitkäaikaisia parisuhteita?

0. Jos mulla ei ois ollut huonoa mainetta ja en olisi ollut rajusti kiusattu/nöyryytetty niin uskon että mulla ois nuorempana ollut aika aktiivinen seksielämä... en ois osannut muuten jarruttaa, ellei joku ois mulle rajoja iskenyt, mutta nämä kiusaajat iskivät sitten liian kovasti.

Entäs itelläs, jos saa saman kysymyksen esittää?

Vierailija
37/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi pidät itseäsi naisena etkä tyttonä? Kutsutaanko sinua sillä sanalla?

T29

Vierailija
38/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet narsisti?

Aika monta kertaa mua on tuolla nimikkeellä haukuttu ja olen jopa persoonallisuushäiriö testistä (psyk.polilla tehty) saanut tuloksen että mulla niitä piirteitä on joten joo... mutta en mitenkään liian pahasti, onneks.

Ootkos ite?

Vierailija
39/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi neidille ei kelpaa 172 cm pitkä mies? M27

Vierailija
40/66 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus ja bmi?

Peruskoulu ja pituutta on 163cm ja paino n.80kg. Pakko myöntää että oli itsellekin hieman SHOKKI ja samaten muille! ei kukaan uskois että painan noin paljon, ulospäin näytän joltain 65kg mutta vatsassa ylimääräistä.. :D yritän tässä nyt olla 'laihiksella' ja saada sen painon oikeasti pysymään 55-60kg. Teini-iässä olin vielä tosi hoikka, jopa liian ehkä, ylä-asteella samanpituinen ja paino oli 50kg. Tiedä sitten miten on päässyt paisumaan kuin pullataikina... heh

Pelkkä peruskoulu? Miksi et ole kouluttautunut?

Naurettavaa että lähes 30-vuotias ja pelkkä peruskoulu käytynä!