Aina sama juttu. Kun miehen pitäisi antaa rahaa niin alkaa voivottelu ja loputon valitus!
Näin on menty vuosia. Mies tienaa todella paljon enemmän kuin minä. Joudun välillä tekemään esim. ruoka-ostoksia taikka ostamaan lapsille vaatteita jne. En voi kaikkea maksaa itse kun rahani eivät vaan yksinkertaisesti riitä! Kun on kulunut kuukausi taikka kaksi ostoksista, omat rahat alkaa olla loppu niin joudun kaivamaan kuitit esiin ja siitä se miehen valitus alkaa. Kuitit syynää ja huomauttelee ihan turhista. Miehellä on aina juuri silloin rahat loppu kun lompakolla pitäisi käydä. Ei muka pysty maksamaan euroakaan. Tili on tyhjä tms. Joudun pyytämään rahoja lukuisia kertoja monena eri päivänä. Se on niin hiton rasittavaa että pää meinaa hajota. Lopulta mies antaa rahat mutta jupinan kera. Mikä ihme siinä on että näin pitää toimia? Kun lopulta kuitenkin joutuu rahaa antaa niin miksi siitä pitää tehdä näin helv tin vaikeaa???
Kommentit (522)
Vierailija kirjoitti:
Muuta omillesi lasten kanssa. Pärjäät paremmin. Mies maksaa elarit ja sinun ei tarvitse rahoittaa miehen elämää.
Ei kai pelkkä erilleenmuuttaminen oikeuta elareihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään anna naiselle rahaa kun hän tuhlaa ne. Miksi ei käyttäisi rahojaan viisaammin, kun kerran sitä on niin vähän? Sellaisilla ihmisillä muuten on aina vähän rahaa jotka käyttävät ne.
Ei sulla mitään naista ole. Eikä tule olemaan, tissiposki.
Jokaisella vähänkin varakkaammalla miehellä on nainen jos vain haluaa, tiedät sen itsekkin. Sinäkin mussu olet ostettavissa 😘
Koita ostaa toimeentulotuellasi, peräkamarinpoika.
Peräkammarinpojat taas ei ole ostettavissa, mutta katseleppas hieman maailmaa, niin näet etten ole ollenkaan väärässä.
Kaikki rahani menee mitä tulee. Miehelle jää joka kuukausi rahaa säästöön ja omiin huvituksiin. En todellakaan törsäile rahoja turhuuksiin. Tyhmä olen ollut kun tähän systeemiin olen suostunut aikoinaan enkä ole pistänyt stoppia tälle miehen toiminnalle! Jatkossa keksin jonkun tavan ettei tätä tarvitse enää sietää. ap
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta omillesi lasten kanssa. Pärjäät paremmin. Mies maksaa elarit ja sinun ei tarvitse rahoittaa miehen elämää.
Ei tietenkään oikeuta. Tää on vaan tätä naisten kiukkua, menee ohi, kunnes tulee takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa naiset vihdoin oppisi että miehen tienaamaan rahat on miehen rahoja ei miehen ja naisen yhteisiä
Miehen rahat on miehen ja naisen rahoilla elätetään perhe? Just just.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rahani menee mitä tulee. Miehelle jää joka kuukausi rahaa säästöön ja omiin huvituksiin. En todellakaan törsäile rahoja turhuuksiin. Tyhmä olen ollut kun tähän systeemiin olen suostunut aikoinaan enkä ole pistänyt stoppia tälle miehen toiminnalle! Jatkossa keksin jonkun tavan ettei tätä tarvitse enää sietää. ap
Vuokrakämppä välittömästi hakuun ja kun varmistuu, eropaperi keittiön pöydälle allekirjoitusta odottamaan (sitä ei oikeasti tarvita).
Vierailija kirjoitti:
Mitä keksimistä siinä on? Olen yhä vakuttuneempi ettet osaa hoitaa talouttasi.
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero oikeuttaa ja tuossa tilanteessa tietenkin heti ero vireille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tissiposki äiti maksaa kaiken ja peittelee illalla nallen kanssa yöunille.
Vierailija kirjoitti:
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero oikeuttaa ja tuossa tilanteessa tietenkin heti ero vireille.
Höh, pilasit jännityksen, että koska ap tajuaisi tämän itse. Siihen olisi mennyt varmaan aika pitkän aikaa.
Mun mies sanoi jo lasta suunnitellessa, että hän ei tule maksamaan senttiäkään lapsesta. Tämä on minulle ok, koska tiedän että jos ero tulee niin lapsi jää kuitenkin täysin mulle. Tiedän myös, että mies maksaa välillisesti meidän lapsesta sillä hän maksaa nyt isompaa asuntoa ja autoa, sen vakuutukset ja kodin veden ja sähköt kuin tarvitsisimme, koska meillä on lapsi. Hän myös maksaa meidän ruoat. Eli hän pääasiassa elättää meidät. Minä olin pääasiallinen lapsen haluaja ja mies halusi mahdollistaa minulle tämän. Hän ei kotona ihan valtavasti ole, koska tekee reissutyötä. Me lennetään lapsen kanssa miehen luo usein ja matkalla on vähän sama kuvio kuin kotona ollessa: mies maksaa auton, ruoat ja asumisen, minä muita kuluja. Itse maksan sitten lapseen kuuluvat muut kustannukset ja ei tuo minua haittaa. Tosin ehkä syynä voi olla myös se, että meillä ei kovin isot tuloerot ole ja tienataan molemmat 90 000+ vuodessa.
Vaihda parempi palkkaiseen työhön niin saat enemmän rahaa niin ei tarvitse olla kateellinen miehelle kuinka sille jää rahaa säästöön ja sinulle ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonne, mee jo yöunille äitylin viereen!
Tämä ketju on yksi syy siihen että yleistyy ajatus siittä että ilmaisia naisia ei ole olemassakaan ja kaikki naiset on maksullisia
Vierailija kirjoitti:
Vaihda parempi palkkaiseen työhön niin saat enemmän rahaa niin ei tarvitse olla kateellinen miehelle kuinka sille jää rahaa säästöön ja sinulle ei
Koita sinä tissiposki löytää se ensimmäinen työpaikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tissiposki äiti maksaa kaiken ja peittelee illalla nallen kanssa yöunille.
Voit jatkaa näitä lapsellisia juttujasi, mutta muista mitä sanoin: jokaisella vähänkin varakkaammalla miehellä on aina nainen jos vain hän itse haluaa. Se voit olla myös sinä ja hyvin todennäköisesti tulet olemaan. Pienen hetken. Siis tosi pienen hetken.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään anna naiselle rahaa kun hän tuhlaa ne. Miksi ei käyttäisi rahojaan viisaammin, kun kerran sitä on niin vähän? Sellaisilla ihmisillä muuten on aina vähän rahaa jotka käyttävät ne.
Tää on kyllä älyttömän näppärä toimintatapa. Mitä sitä turhaa käyttää rahojaan mihinkään, kun voi jättää kaiken puolison maksettavaksi. Antaa puolison käyttää rahansa (perheen) ruokaan ja (yhteisten) lasten tarpeisiin, niin jää itselle enemmän. Mitäs tuhlaa, nih.
Vierailija kirjoitti:
Helppo homma. Ostatte ruuat vuoroviikoin ja lapsen vaatteiden kanssa vaadit puolet kuitin summasta.
Miksi yleensäkin ap hoitaa lasten vaateostokset? Miksei mies mene kauppaan lasten kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit jatkaa näitä lapsellisia juttujasi, mutta muista mitä sanoin: jokaisella vähänkin varakkaammalla miehellä on aina nainen jos vain hän itse haluaa. Se voit olla myös sinä ja hyvin todennäköisesti tulet olemaan. Pienen hetken. Siis tosi pienen hetken.
Sinä et naista tule löytämään, koska asut äitisi kanssa koko säälittävän elämäsi.
Koita ostaa toimeentulotuellasi, peräkamarinpoika.