Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreä lima yskiessä ja niistäessä

Vierailija
01.12.2022 |

Onko siis merkki bakteeri-infektiosta, johon tarvitsee käydä hakemassa antibiootit. Netissä kaikenlaista väitettä, että liman tai rään väristä voisi päätellä aiheuttajan, mutta on myös lääkärien kommentteja, että ei voi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, tietääkö kukaan?

Vierailija
2/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa seuraa melkein aina bakteeri-infektio. Ei siihen tarvitse lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flunssaa seuraa melkein aina bakteeri-infektio. Ei siihen tarvitse lääkkeitä.

Tämä alkoi ihan suoraan näin. Ap

Vierailija
4/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele se, ei tarvitse erikseen syödä salaattia.

Vierailija
5/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niele se, ei tarvitse erikseen syödä salaattia.

Heh heh.

Vierailija
6/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri pitkässä flunssassa ja pohdin samoja juttuja, kun yskökset maistuivat pahalta ja yskin vihreää räkää lavuaariin.

Taitaa kuitenkin olla niin, että se vihreä räkä vain kuuluu siihen prosessiin, kun keho taistelee pöpöä vastaan. En hankkinut lääkkeitä tai nähnyt syytä mennä lääkäriin. Nyt on liikkeellä älyttömän pitkäkestoista flunssaa, jossa on varsinkin sitkeää yskää.

Vierailija
7/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri pitkässä flunssassa ja pohdin samoja juttuja, kun yskökset maistuivat pahalta ja yskin vihreää räkää lavuaariin.

Taitaa kuitenkin olla niin, että se vihreä räkä vain kuuluu siihen prosessiin, kun keho taistelee pöpöä vastaan. En hankkinut lääkkeitä tai nähnyt syytä mennä lääkäriin. Nyt on liikkeellä älyttömän pitkäkestoista flunssaa, jossa on varsinkin sitkeää yskää.

Ok, kiitos tästä. Se vihreä väri on tosi ällö, tulee mieleen Mutant Ninja Turtles tai jotain. Ap

Vierailija
8/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta koronarokotetta olet ottanut?

Vierailija
9/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli syksyllä korona. Aika huomattavan pitkään tuli niistäessä ja yskiessä vihreää limaa.

Vierailija
10/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kans nyt koronassa, alkoi heti kun korona alkoi. 2 viikkoa on tullut vihreää limaa. 

Vierailija
11/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli syksyllä korona. Aika huomattavan pitkään tuli niistäessä ja yskiessä vihreää limaa.

Juuri tätä kelasin. Korona on virus, mutta ympäri nettiä kaikenmaailman kotiliesi sun muu artikkeleissa väitetään, että vihreä väri limassa, tai räässä kertoo bakteerista?

Vierailija
12/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vielä yli kuukausi senkin jälkeen kun ei enää pitäisi testien tai THL:n arvion mukaan olla tartuttava.

Vierailija
13/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vielä yli kuukausi senkin jälkeen kun ei enää pitäisi testien tai THL:n arvion mukaan olla tartuttava.

Olin aiempien flunssien perusteella kuvitellut että niin kauan kuin erittää runsaasti vihreää limaa voisi olla tartuttava.

Vierailija
14/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla long covid. Kirjoittele testamenttisi.

Vierailija
15/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jo kymmeniä vuosia sitten, että se on bakteeri. Toki tiede voi nykyisin sanoa toisin. Mene testeihin.

Vierailija
16/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometalo

Vierailija
17/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla long covid. Kirjoittele testamenttisi.

Eiköhän mene ohi kuitenkin. Minulla tuo lima ja siitä johtuva ärsytysyskä oli eniten häiritsevä koronan oire. Muut oireet olivat suhteellisen vähäisiä. Kyllä se on ohi mennyt, vaikka olo oli pitkään puolikuntoinen.

Vierailija
18/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut jo kymmeniä vuosia sitten, että se on bakteeri. Toki tiede voi nykyisin sanoa toisin. Mene testeihin.

Tosi vaikea sanoa! Netissä on paljon ristiriitaista tietoa. Jotkut ihan lääkärit ilmeisesti väittää, että väristä voi päätellä jotain, kun taas toiset asiantuntijat kertovat, ettei väri tarkoita mitään.

Vierailija
19/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hometalo

Millä perusteella? Koska home on vihreää?

Vierailija
20/30 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt vihreitä kuulia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän