Vihreä lima yskiessä ja niistäessä
Onko siis merkki bakteeri-infektiosta, johon tarvitsee käydä hakemassa antibiootit. Netissä kaikenlaista väitettä, että liman tai rään väristä voisi päätellä aiheuttajan, mutta on myös lääkärien kommentteja, että ei voi.
Kommentit (30)
Flunssaa seuraa melkein aina bakteeri-infektio. Ei siihen tarvitse lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Flunssaa seuraa melkein aina bakteeri-infektio. Ei siihen tarvitse lääkkeitä.
Tämä alkoi ihan suoraan näin. Ap
Niele se, ei tarvitse erikseen syödä salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Niele se, ei tarvitse erikseen syödä salaattia.
Heh heh.
Olin juuri pitkässä flunssassa ja pohdin samoja juttuja, kun yskökset maistuivat pahalta ja yskin vihreää räkää lavuaariin.
Taitaa kuitenkin olla niin, että se vihreä räkä vain kuuluu siihen prosessiin, kun keho taistelee pöpöä vastaan. En hankkinut lääkkeitä tai nähnyt syytä mennä lääkäriin. Nyt on liikkeellä älyttömän pitkäkestoista flunssaa, jossa on varsinkin sitkeää yskää.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri pitkässä flunssassa ja pohdin samoja juttuja, kun yskökset maistuivat pahalta ja yskin vihreää räkää lavuaariin.
Taitaa kuitenkin olla niin, että se vihreä räkä vain kuuluu siihen prosessiin, kun keho taistelee pöpöä vastaan. En hankkinut lääkkeitä tai nähnyt syytä mennä lääkäriin. Nyt on liikkeellä älyttömän pitkäkestoista flunssaa, jossa on varsinkin sitkeää yskää.
Ok, kiitos tästä. Se vihreä väri on tosi ällö, tulee mieleen Mutant Ninja Turtles tai jotain. Ap
Kuinka monta koronarokotetta olet ottanut?
Minulla oli syksyllä korona. Aika huomattavan pitkään tuli niistäessä ja yskiessä vihreää limaa.
Mulla tulee kans nyt koronassa, alkoi heti kun korona alkoi. 2 viikkoa on tullut vihreää limaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli syksyllä korona. Aika huomattavan pitkään tuli niistäessä ja yskiessä vihreää limaa.
Juuri tätä kelasin. Korona on virus, mutta ympäri nettiä kaikenmaailman kotiliesi sun muu artikkeleissa väitetään, että vihreä väri limassa, tai räässä kertoo bakteerista?
Vierailija kirjoitti:
Siis vielä yli kuukausi senkin jälkeen kun ei enää pitäisi testien tai THL:n arvion mukaan olla tartuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vielä yli kuukausi senkin jälkeen kun ei enää pitäisi testien tai THL:n arvion mukaan olla tartuttava.
Olin aiempien flunssien perusteella kuvitellut että niin kauan kuin erittää runsaasti vihreää limaa voisi olla tartuttava.
Taitaa olla long covid. Kirjoittele testamenttisi.
Olen kuullut jo kymmeniä vuosia sitten, että se on bakteeri. Toki tiede voi nykyisin sanoa toisin. Mene testeihin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla long covid. Kirjoittele testamenttisi.
Eiköhän mene ohi kuitenkin. Minulla tuo lima ja siitä johtuva ärsytysyskä oli eniten häiritsevä koronan oire. Muut oireet olivat suhteellisen vähäisiä. Kyllä se on ohi mennyt, vaikka olo oli pitkään puolikuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut jo kymmeniä vuosia sitten, että se on bakteeri. Toki tiede voi nykyisin sanoa toisin. Mene testeihin.
Tosi vaikea sanoa! Netissä on paljon ristiriitaista tietoa. Jotkut ihan lääkärit ilmeisesti väittää, että väristä voi päätellä jotain, kun taas toiset asiantuntijat kertovat, ettei väri tarkoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hometalo
Millä perusteella? Koska home on vihreää?
Up, tietääkö kukaan?