Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden miesystävällä on lapsia! Tapaatteko miestä niinä päivinä tai viikkoina, kun lapset ovat miehellä?

Vierailija
01.12.2022 |

Itseäni ärsyttää, että mitään yhteistä ei voi suunnitella niille päiville. Jos ehdotan jotain, mies sanoo, että kysyy ensin lapselta. Parisuhdettani hallitsee siis teini-ikäinen, joka ei ole omani. Itse en kysy lapsiltani, mitä voin milloinkin tehdä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastailee ne katkerat ex-vaimot, jotka ei halua, että niiden ex-miehillä olisi uusi, toimiva suhde ja nainen, jonka hän priorisoi ykköseksi.

Vierailija
42/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastailee ne katkerat ex-vaimot, jotka ei halua, että niiden ex-miehillä olisi uusi, toimiva suhde ja nainen, jonka hän priorisoi ykköseksi.

Kaikki on suhteellista. Minulle isänä lapseni ovat ykkönen, mahdollinen kumppani tämän joko ymmärtää tai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Onpas hienoa, että on sittenkin isiä, jotka laittaa omat lapsensa jonkun hoidon edelle. Välit lapsiinsa voi pilata vain yhden kerran, mutta uusia hoitoja saa vaikka rahalla.

Se uusi suhde ei yleensä ole hoito vaan parempi suhde kuin entinen ja rakkaampi ja tärkeämpi ihminen.

Vierailija
44/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin nuorempana (n30v)puolisen vuotta miehen kanssa, jolla oli muutaman vuoden ikäinen poika. Lapsiviikonloput oli todellakin nono. En nähnyt lasta koskaan. Mies oli innokkaampi osapuoli tapailuun alussa. En tosiaan tiedä mikä meni pieleen, kun yks kaks halusi lopettaa tapaamiset. Muutama kk sen jälkeen näin hänet uuden naisen kanssa, poika oli mukana. Vieläkin vuosikymmenten jälkeen joku kipinä on välillämme, jos sattumoisin jossain tapaamme ja todellakaan eron syy ei ollut toinen nainen.

Vierailija
45/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kommentissa kerrotaan miten ei heti esitellä miestä lapsille j ahaluta tavata miehen lapsia. Kuinka monta suhdetta te oikein ehditte lasten ollessa alaikäisiä oikein aloittaa ja lopettaa?

Vierailija
46/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä sanon miehelle, jos en kauaa enää jaksa tällaista, kun mies on sanonut, että olen hänen elämänsä tärkein ihminen ja että hän rakastaa minua enemmän kuin lapsiaan? Hän olisi varmasti hyvin surullinen, jos menettäisi minut.

Ap

Vierailija
47/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, jos otat miehen jolla alaikäisiä lapsia, niin tottakai sinä olet kakkonen!

Vierailija
48/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haloo, jos otat miehen jolla alaikäisiä lapsia, niin tottakai sinä olet kakkonen!

Ai ei mulle ole. Mun lapset on osa elämää mutta miesystävä on tärkein.

Vierailija
49/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla ongelma silloin, jos lapsiviikot vietetään erillään ja sen lisäksi niillä "vapailla" viikoillakin on vähän aikaa tavata muiden kiireiden vuoksi. Joillekin tuollainen harvaan tapailu sopii, ja toisille taas se ei riitä ihmisuhteeksi. Oma havaintoni on, että parhaiten keskenään sopivat lapselliset eronneet ihmiset ja lapsettomat taas ymmärtävät toistensa tilannetta paremmin.

Vierailija
50/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelin nuorempana (n30v)puolisen vuotta miehen kanssa, jolla oli muutaman vuoden ikäinen poika. Lapsiviikonloput oli todellakin nono. En nähnyt lasta koskaan. Mies oli innokkaampi osapuoli tapailuun alussa. En tosiaan tiedä mikä meni pieleen, kun yks kaks halusi lopettaa tapaamiset. Muutama kk sen jälkeen näin hänet uuden naisen kanssa, poika oli mukana. Vieläkin vuosikymmenten jälkeen joku kipinä on välillämme, jos sattumoisin jossain tapaamme ja todellakaan eron syy ei ollut toinen nainen.

Tuskin suhun enään vaihtaisi nykyistä naistaan koska nainen on miehen lapsen tuntenut jo kauan.

Vierailija
51/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni vastaajista on itse ap:n tilanteessa ja kuinka moni vain huutelee?

Vierailija
52/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä niin mustavalkoisia asioita ole. Ratkaisut riippuu siitä, millaiseen suhteeseen kukin pystyy, mitä haluaa elämältään jne. Jos ap:n miesystävä haluaa ap:n pitää, täytyy hänen tehdä jotain muutoksia.

Vierailija
53/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumallakin oli jo täysi ikäiset lapset. Asuimme kumpikin erillään itsenäisesti..Ei mitään syytä suhteeseen tuoda aikuisia lapsia tai sukua. Meille ritti me silloin kun yleensä aikaa oli toisilemme. Se kesti 22 vuotta kunnesi hän kuoli yllättäen omaan kotinsa sydän kohtaus.

54/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju On otsikon mukaan osoitettu vain naisille? Miksei naisia kiinnosta, kuinka usein miehet tapaavat naisystävän silloin kun lapset ovat naisystävällä ?

Vierailija
55/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Miksi tämä ketju On otsikon mukaan osoitettu vain naisille? Miksei naisia kiinnosta, kuinka usein miehet tapaavat naisystävän silloin kun lapset ovat naisystävällä ?

Kyllä kiinnostaa sekin.

Ap

Vierailija
56/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla ongelma silloin, jos lapsiviikot vietetään erillään ja sen lisäksi niillä "vapailla" viikoillakin on vähän aikaa tavata muiden kiireiden vuoksi. Joillekin tuollainen harvaan tapailu sopii, ja toisille taas se ei riitä ihmisuhteeksi. Oma havaintoni on, että parhaiten keskenään sopivat lapselliset eronneet ihmiset ja lapsettomat taas ymmärtävät toistensa tilannetta paremmin.

Eikös mammat täällä juuri valita sitä kun ystävät, harrastukset, viini-illat, matkustelu ja vaativa työ vievät kaiken lapsivapaan ajan? Eihän sen pitäisi silloin olla iso asia jos miehelläkin on kiireitä lapsivapaillaan.

Vierailija
57/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on hyvä tekosyy silloin kun tapailee useampaa samanaikaisesti.

Vierailija
58/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kovinkaan paljon. Molemmat me mieluummin tapaillaan ilman lapsia, vaikka se sitten olisikin kerran viikossa vain. Mutta ei kyllä kysellä lasten mielipidettäkään.

Vierailija
59/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni priorisoi uudet naisystävät meidän lasten edelle. Minä, nuorempi kahdesta lapsesta, olin 17 v eron tapahtuessa eli kumpikaan ei oltu mitään pikkuisia enää. En olisi kaivannut jatkuvaa vahtimista mutta kyllä se jätti korjaamattomat arvet meidän väliseen suhteeseen kun isä unohti lapset kuukausiksi kerrallaan aina liehitellessään uutta vaimoketta.

Kyllä minä olen sitä mieltä että lapset menee aina uusien puolisoiden edelle. Se ei tarkoita sitä, että uusia puolisoita ei voi hankkia tai uutta elämää rakentaa, vaan sitä että nämä tehdään lapset huomioon ottaen. Teini-ikäinen viettää jo paljon aikaa itsekseen mutta on lähivanhemman vastuulla olla tarvittaessa tavoitettavissa, sekä fyysisesti että etenkin HENKISESTI. Jos pää on täynnä sydämen kuvia ja ruusunpunaiset lasit silmillä niin aito läsnäolo jää täysin pois.

Vrt. Isä ajaa keskieurooppaan autolla hakemaan tyttöystävälle koiranpentua mutta lapselle tärkeisiin menohin "ei ole aikaa".

Vierailija
60/62 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin suhun enään vaihtaisi nykyistä naistaan koska nainen on miehen lapsen tuntenut jo kauan.

Pöh. Eivät olleet yhdessä kauaa... enkä haikaile miehen perään...ihmettelen joskus, mitä tapahtui...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi