Laskujen jälkeen rahaa jäi joulun valmisteluun 5.33 euroa
Se hyvä puoli tässä on, että pääsee ainakin osasta ylipainoa eroon. Kaapissa on kauraryyniä sekä soijarouhetta, joten ei mitään hätää toistaiseksi.
Kommentit (49)
Jos joku maksais muutaman kympin siivouksesta?
Pitääköhän pukkikäynnistä maksaa veroa? Moni varmaan maksaisi mielellään 40-50 euroa pikku piipahduksesta.
Ei saa aina valittaa. Monella on omaisuutta vaikka kuinka. Tuo teidän negatiivinen asenne vaikuttaa että olette köyhiä.
Oliko sinulla tavallista enemmän laskuja vai onko 5 e / kuukausi normaali määrä?
Leivo karjalanpiirakoita jos osaat ja myy niitä. Niille on ostajia ja saa melkein euron kappaleelta. Voi myydä jo paljon ennen joulua voitelemattomana ja ostaja laittaa pakastimeen ja lämmittää ja voitelee sitten jouluna.
Mie voisin lahjoittaa, mutta luottamus mennyt jopa omiin kansalaisiin tässä 2 viimeisen vuoden aikana joten olen alkanut elämään vähän sellasella koira syö koiran meiningillä. Lampaat maalasivat minut hulluksi kun en ottanut rokotteita, no nyt sitten olen "hullu" tällä asenteella !
En nyt ihan ymmärrä. Onko rahaa koko loppukuuksi vain 5,33 euroa vai pelkästään joulun valmisteluun?
Olen pahoillani. Itse juuri makselin myös laskuja, elatusapu ja asuntolainan lyhennys vielä jäljellä. Ja miesystävälle satasen lainan maksu. Ei juuri jää jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Itse juuri makselin myös laskuja, elatusapu ja asuntolainan lyhennys vielä jäljellä. Ja miesystävälle satasen lainan maksu. Ei juuri jää jäljelle.
Voisko tuon miesystävän 100€ lainan hoitaa jotenkin muulla tavalla? 😉
Tuli eläke.Pakollisten maksujen jälkeen jää tilille 1700.
Ei ole huolta huomisesta.
Mikä hätä, jouluun on vielä aikaa.
Jätä joulu pitämättä. Ei se ole pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli eläke.Pakollisten maksujen jälkeen jää tilille 1700.
Ei ole huolta huomisesta.
Hyvä että edes joillakin menee paremmin. Olen ihan vilpittömän iloinen sun puolesta. Minäkin olen eläkkeellä mutta se on minimaalisen pieni. En sitä jaksa nyt murehtia, kun olen tyytyväinen etten esimerkiksi enää ole yksinhuoltaja. Tosin silloin sossusta sai toimeentulotukea. Nyt ei tipu mitään muita apuja kuin asumistuki. Mutta pääasia että on katto pään päällä ja sähkö- ja nettilaskut maksettu, ja koiralle sapuskaa. Itse pärjää vähemmälläkin.
Iloitkaa että saatte maksaa 10-kertaisia sähkölaskuja!
Take that Putin!
Ruuan hinta tuplaantuu
SLAVA CUCKRAINA!
Vierailija kirjoitti:
Jätä joulu pitämättä. Ei se ole pakollinen.
ei niin voi tehdä. joulun hengen mukaisesti pitää viedä rauhaa ja rakkautta kauppiaiden kassakoneisiin
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi 450 € koko kuuksi. 4 hlöä perheessä ja jouluksi tulee 4 lisää.
Synnytätkö neloset ennen jouluaattoa?
Vierailija kirjoitti:
Iloitkaa että saatte maksaa 10-kertaisia sähkölaskuja!
Take that Putin!
tarkoitit kai sannaa ja pieniä punavihreitä olioita avaruudesta, jotka ovat allergisia hiilidioksidille
Mulla jäi 450 € koko kuuksi. 4 hlöä perheessä ja jouluksi tulee 4 lisää.