Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pitää luopua ainoasta unelmastaan? Mun unelma ollut vuosia eräs varattu mies

Vierailija
03.08.2023 |

Pahalta näyttää,ettei koskaan eroa.
En haluaisi alkaa kakkosnaiseksi.. vaikka mahdollista on

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi se on parhaaksi jos menet elämässä eteenpäin. Vaihtoehtoisesti voit toki roikkua mielikuvitusmaailmassasi vaikka hautaan asti, mutta siinä menee elämä hukkaan.

Vierailija
2/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 19?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä vihaan tommosia naisia, viisveisataan että on perhe. "mulle kans"

Vierailija
4/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mun mies, niin pliis koita nyt saada se itellesi. Se ei suostu eroamaan yhteisen omaisuuden vuoksi, vaikka elämämme on ankeaa emmekä oikeastaan edes pidä toisistamme. Toki se voi valehdella sulle ettei vaimo suostu eroamaan, mutta älä usko häntä, kuten älä sitäkään että olet hänen ainoa kakkosnaisensa.

Vierailija
5/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei eroa, niin eikö se silloin kerro jostain?

Vierailija
6/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden kohdalla voit luovuttaa.

Vierailija
7/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies on eronnut lasten äidistä. Ja ei ole edes avopuolisoa, vaan ihan seurustelusuhde. Että se siitä perheen rikkomisesta :D

Ap

Vierailija
8/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin lopettaa pään hakkaamisen seinään sen parempi. Kannattaa tosiaan miettiä onko kyseessä unelma vai pakkomielle. Elämä menee hukkaan pakkomielteessä jumittaessa.u

Vierailija
9/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat kakkosnaiseksi.

Vierailija
10/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa mies on itsekeskeinen ihminen. Se tekee juuri niinkuin haluaa, aina. Siinä ei perhe, lapset tai koti merkitse mitään. Eli jos ei eroa, niin ei se halua erota.

Vierailija
11/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei eroa, niin eikö se silloin kerro jostain?

Kertoo, mutta se ei välttämättäkään ole rakkaus perhettä kohtaan. Se kertoo siitä, ettei miehelle ole mikään tärkeämpi kuin vaimon kanssa yhteinen omaisuus jota ei halua puolittaa. Nämä kakkosnaiset ovat katkerana vaimolle, vaikka miehen ainoa rakkaus on raha. 

Vierailija
12/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies on eronnut lasten äidistä. Ja ei ole edes avopuolisoa, vaan ihan seurustelusuhde. Että se siitä perheen rikkomisesta :D

Ap

Mies ei halua sinua. Kannattaa uskoa hyvällä.

Vierailija
13/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovuin siitä unelmasta, että koskaan tosielämässä saisin sen miehen hyvin pian, koska en kerta kaikkiaan hyväksy pettämistä, enkä toisaalta olisi halunnut olla suhteessa, joka olisi alkanut toisen avioliiton rikkomisesta, vaikka mies olisi eronnut minun takiani.

Mutta fantasiamaailmassa mies on minun ollut jo vuosia. Ja olen tähän tyytyväinen, fantasiamiehet on oikeastaan paljon parempia kuin oikeat, niitä voi muokata mieleisikseen ja ottaa esiin kun huvittaa, panna pois kun ei huvita. Eli en ole unohtanut miestä tai luopunut unelmastani, olen vaan siirtänyt sen reaalimaalmasta mielikuvitusmaailmaan.

Vierailija
14/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan nyt, viisas ihminen jättäisi tuon kuvion ja jatkaisi eteenpäin. Voit vielä löytää toisen unelmiesi miehen. Jos mies ei eroa, hän ei halua erota. Ethän myöskään halua tehdä toiselle naiselle sitä kipua, että jättäisi hänet sinun töhden. Toki ymmärrätt, että sama kuvio voi toistus ja usein toistuukin niin, että sinut jätetään myöhemmin.

Vierailija
15/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset epärealistiset ihastumiset pitää tukahduttaa heti alussa, ettei satuta itseään ja tuhlaa aikaa elämästään.

Vierailija
16/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi sitä pitää tässä elämässä kohdata joku sellainen varattu ihminen, johon ihastuu ja rakastuu. Eikä sitä sitten näe ketään muita kuin vain hänet.

Vierailija
17/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut hänelle, että haaveilet hänen kanssaan yhdessä olemisesta? Jos olet ja ei ole syöttiin tarttunut, niin silloin luopuisin viimeistään nyt. Jos et ole, niin menisin kertomaan asiasta hänelle nyt.

Vierailija
18/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, kyllä tämä siinä mielessä asiaa muuttaa, että seurustelu on juuri sitä varten, että katsellaan halutaanko lopulta olla yhdessä, sovitaanko tarpeeksi hyvin yhteen. Onhan se mahdollista, että seurustelu päätyy siihen, että ei, tämä ei ollutkaan se juttu ja etsitään uusi. Mutta se kuulostaa huolestuttavalta, että ap sanot että voisi olla mahdollisuuksia kakkosnaiseksi. Antaa kuvan miehestä, johon et voisi itsekään luottaa jos hänet saisit, jos hän on valmis pettämään kakkosnaisen kanssa, sen sijaan että hoitaisi asiat rehellisesti, eroaisi ensin entisestä ja sitten vasta uusi.

Vierailija
19/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ihan vaan unohtaa, vuodet ja elämä kuluu aika nopeesti, onko järkevää hukata sitä jonku sellaisen haikailuun mistä ei voi tulla mitään? viisasta katsoa kumppania ihan muualta kuin varatuista.

Vierailija
20/66 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aattelen jotenkin niin. että unelmist aja haaveita ei välttämättä tarvitse luopua koskaan. Mutta on samalla ymmärrettävä, ettei kaikki unelmat ja haaveet välttämättä ikinä toteudu.

Uskovainen mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan