Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiselle joululahjaksi?

Vierailija
30.11.2022 |

Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?

Kommentit (853)

Vierailija
181/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ikäero on tuo, niin kultaa ja timantteja tai ihan vaan k_llia. Tiedät varmaan mikä toimii.

Vierailija
182/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.

Kattila tai joku näppärä siivousväline on mieluisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iso dildo

Akka kiittää ja vikisee himoissaan.

Vierailija
184/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelu olisi varsin sopiva 20-vuotiaalle vaimollesi.

Vierailija
185/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs yöasu 😎

Vierailija
186/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 14 Pro Max

Vierailija
187/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikäs yöasu 😎

Silkkinen robe

Vierailija
188/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia

Vierailija
189/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-korut

-suklaa

-kirja (esim. kirjasarjasta jota jo lukee)

- hemmottelupaketti kauneushoitolaan (kasvohoito, hieronta, jalkahoito tms.)

- iso ruusukimppu

- hänelle tehty laulu tai runo

- ravintolaillallinen

- matka

Pääasia, että yrität miettiä mistä hän tykkäisi. Ei kuten ex-mieheni, valitti vuosikausia kuinka vaikeaa minulle on ostaa lahjoja, ei oikeastaan edes ikinä yrittänyt mitään. Lahjaksi sain siis valituksen ettei löytänyt mitään.

Nim. Rakastan kaikkia lahjoja

Vierailija
190/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit?

Vierailija
191/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas untuva makuupussi ja untuva makuu alusta.

Vierailija
192/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkiset hanskat

Vierailija
193/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noin nuoret leiki vielä barbeilla?

Vierailija
194/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat tiukat nahkahousut.

Vierailija
195/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ankeuttaja, mutta... Yritä nuuskia naiselta itseltään, pistä merkille millaisista asioista hän näyttää pitävän jne. Hanki lahjakortti jonnekin, josta hänen käyttämiään tai toivomiaan asioita saa. Tai kysy, vaikka ehkä vähän epäromanttista olisikin. Jos hän sanoo hihittelemättä että ei halua mitään ja katsoo silmiin, niin älä osta mitään tavaraa. Voit silti tietysti miettiä, että ilahduttaisiko vaikka lahjakortti jonnekin yhteiselle risteilylle/matkalle/syömään/leffaan/piknikille tms. Varojen ja taipumustenne mukaan. Aikaa ja tekemistä. Itselläni menis (ja on mennytkin) joulumieli pilalle ja miettisin että eikö lahjoja tunne mua yhtään, jos saisin jotain "yleisiltä toivelistoilta" arvottua. Ihan viimeiseksi haluaisin koruja tai tuoksuja. Köyhänä kaipaisin kyllä kipeästi muutamaa pientä juttua jollaiset erotessa jäi puolisolle. Ihan tosissaan harmitti saada hätäpäissään koriin ladottuja tonttuja, tähtiä ja enkeleitä ja glögiä jota en juo. Niihin oli mennyt monta kymppiä rahaa, ja niillä olis helposti hommannut niitä puuttuvia asioitakin. Antaja tiesi, että mua ahdistaa nykyisen kodin ahtaus tavaramäärään nähden. Ja sen, että ihan tosissaan inhoan kaupallisia jouluja ja huvitus jostain hassunhauskasta pippelipukista on kertaluontoinen. Sen jälkeen se on pelkkää krääsää, jonka tekemiseen menneet luonnonvarat mua surettaa. Parjatut Juhlapöydänkonvehdit (ihan oikeasti :D) olisi olleet se käsinkosketeltava juttu mitä joulussa kaipasin, enkä saanut ostettua itselleni edes sitä. Kaikki villasukatkin on, perhana, jo reikäisiä. Ystävällinen katse, halaus tai yksi selvästi minut mieleen tuonut lahja vaikka jostain kirpparilta toisi varmaan edelleenkin hyvän mielen, mutta nyt muistan vaan sen yksinäisyydentunteen, kun en ollut tullut ollenkaan ymmärretyksi tai kuulluksi ja natustin sitä pelkkää porkkanalaatikkoa yksiössäni paljon surkeampana kuin ennen lahjakassia.

Naisellasi tuskin on ihan näin asiat, mutta ymmärsit varmaan pointin. Tunnet sen naisesi paremmin kuin kukaan meistä täällä. Nauttikaa :)

Vierailija
196/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan  miehen tai naisen omaa tyhmyyttä, jollei ole sitä vertaa päättelykykyä, että voisi kumppaninsa  elämästä ja harrastuksista päätellä täydellistä lahjaa juuri hänelle. 

Vierailija
197/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin kovasti melkein mistä tahansa lahjasta, tarkoitus on tärkein. Mutta jos ostaisin itse niin näitä:

- Korut, jos on on oikeasti laadukkaat ja hintavat. Näin vanhana ei halua käyttää enää mitä sattuu, joten kyllä se vaan aito kulta kelpaisi. Valitettavasti halvalla ei saa niin hienoa. Käytän todella vähän koruja, mutta kyllä ne silti kelpaisivat mainiosti. Mutta vaimollesi kelpaisi varmaan mikä vaan, kunhan on trendikästä.

- Sama hajuvesissä, joku oikeasti hyväksi todettu tuoksu. Ehkä jonkun suosittelema ja sitten itse vielä todettu hyväksi. Oma mieheni osti kerran erään vanhemman rouvan suosimaa tuoksua minulle. Niin upea, että jäi minun suosikiksi myös. Mutta jälleen kerran teinille kelpaa yleensä melkein mikä vaan mikä on trendikästä. Ei välttämättä osaa arvostaa klassista.

- Minä pitäisin kovasti kauniista ja laadukkaista alusvaatteista. Koko on helppo katsoa vanhoista. Mutta teini olisi varmaan innoissaan jostain h&m:n trendihepenistä. Alusvaatteita tarvii aina.

- joku ihana yöasu, vaikka silkistä. Tai sitten vaikka luomupuuvillaa oleva pyjama. Tässä taas nuorempi tykkää, että saa vaan jotain. Varmaan sieltä h&m:ltä löytyy ne trendikkäämmät. Yöasuja tarvii yleensä ellei nuku aina alasti.

- älykello tms, jos treenaa. On ihan perhanan hyvä. Tällaisen sain itse ja tosi tyytyväinen. Yleensäkin elektroniikka tai tavara, joka liittyy harrastuksiin.

- vaate, josta vaimo on pitkään haaveillut. Itse ostan yleensä omat vaatteet, sillä tavalla saa sitä mistä tykkää. Mutta on kiva joskus saada miehen valitsemaa, sitä voi sitten käyttää miehen iloksikin.

Näin vanhemmiten sitä alkaa jo olemaan kaikkea, mutta nuorempana oli onnesta soikeana siitä, että sai vaan jotakin. Toki edelleen pyrin olemaan kiitollinen jokaisesta lahjasta, mutta onneksi mies ostaa laadukkaampaa ja jotakin luksusta juuri lahjaksi.

Vierailija
198/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta patakinnas-setti.

Vierailija
199/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiliina.

Vierailija
200/853 |