Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies niin tekisin varmaan näin:
Katsoisin naisen korulaatikosta sen useimmiten käyttämiä koruja ja sitten katsoisin netistä vastaavan tyylisiä ja ostaisin jonkun kaulaketjun tai muun korun. Sitten kirjoittaisin lapulle runon vaimon ihanuudesta ja kauneudesta ja parhaista puolista yms. Sitten asettelesin sen runon sinne korurasian sisään ja ojentaisin jouluaattona käteen.
Ah kuinka romanttista! Lisää tällaisia miehiä tarvitaan
Kysy häneltä. Ehkä hän vihaa yllätyksiä.
Suuren ikäeronne takia tulee namusetämäinen vaikutelma. Jos ostat hieman arvokkaamman lahjan, yli kolme tonnia, niin hanki sellainen, mikä on helppo realisoida eron jälkeen. Lahjassa pitää olla mukana luksusta, kympillä saa hienon tikkarin, mutta yöpaitaan se ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Nuo on just ne, mitä EI kannata ostaa, jokaisella on niin oma maku.
Joku kiihkofeministinen hörhöjuttu. Tamponikoru tai vastaava voimaantumislahja.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Varmoja valintoja? Esim. minä olettaisin mieheni sekottavan minut johonkuhun toiseen, jos se toisi minulle koruja tai tuoksuja. Emme me kaikki elä jossain barbielarppimaailmassa.
Minulle varmoja valintoja olisi antikvaarista ostettu paksu kirja, ennen sotia painettu, tai vaihtoehtoisesti sota-ajan viihderomaani. Tai sitten joku teräase. Tai kallis mullo skottilaista single malttia. Tai lentoliput Huippuvuorille.
Ap, sinun täytyy ihan itse oppia tuntemaan se naisesi ja mistä se tykkää. Ei ole mitään "tästä kaikki naiset tykkää" -lahjaa. On naisia, jotka eivät pidä suklaasta, joten mitään varmaa valintaa ei kerta kaikkiaan ole, kuten ei miestenkään kohdalla.
Katsos kun me ihmiset olemme yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole 😁
Halkomakone ois hyvä.Sukupuolien välinen kuiluhan tässä on kyseessä. Naiset yleensä haluaa, että mies tuhlaa ja osoittaa näin rakkauttaan häntä kohtaan käyttämällä rahansa naisen takia turhuuteen. Mies taas haluaa osoittaa fiksuutensa ja käyttää rahat järkeviin asioihin kuten paistinpannuihin ja halkomakoneisiin.
Missä kuvitteellisessa 50-luvun maailmassa sinä oikein elät?
Kukaan normaali nainen ei tahdo, että perheen rahoja tuhlataan hölynpölyyn. Enkä minä ainakaan edes huolisi miestä, joka on niin typerä, että haaskaa rahojaan killuttimiin.
Harkkokulta tms on sitten eri asia. Mutta koruissa maksaa aina tosi paljon tyhjästä, paljon enemmän kuin mitä metallin arvo on. Hyvin harvasta korusta saa omansa pois. Vähän sama kuin autot, huono sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan ostako summanmutikassa hajuvettä. 🙈 Kukaan ei halua käyttää sellaista hajuvettä, joka ei miellytä. Kannattaa ostaa pullo samaa mitä hän ennestään käyttää.
Sitäpaitsi ne haisevat ihan eriltä eri ihmisten iholla. Vaikka tykkäisi tuoksusta sinänsä, se ei välttämättä haisekaan omalla iholla hyvältä.
Siveysvyö, kaulin, intiimiopaskirja, tiskiainetta
Ap on trolliprovo. Miten 36-vuotiaalla voisi olla 20-vuotias vaimo, jos olisi niin avuton naisten kanssa, ettei yhtä lahjaa keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun klikkasin tämän ketjun auki, ajattelin juuri koruja ja tuoksuja ja sitä, miten mieheni niitä nuorena minulle aina osti... mikään ei olisi voinut olla huonompi lahja. En osaa käyttää koruja, en viihdy koruissa, en pidä koruista itselläni, ja tuoksuista saan migreenin. Mitä vahvempi, hienompi ja kalliimpi tuoksu, sitä pahempi. Lahjat jäivät käyttämättä, korut lojuvat rasiassa ja tuoksut ovat vanhentuneet. Onneksi mies nykyään tietää, millaista lahjaa arvostan.
Korut ja tuoksut voivat olla huonoin mahdollinen valinta.
20-vuotiaana olin itse ainakin lähes lapsi vielä, sellainen kaikentietävä ja mustavalkoinen. Voi olla hankalaa ostaa tuon ikäiselle lahjaa, varsinkin kun itse olet huomattavasti vanhempi jo. Ehkä kuitenkin kannattaa kysyä, mitä hän toivoo. Mitä hän harrastaa, mitä arvostaa, lukeeko kirjoja? Kirja on minulle aina mieluisa lahja, mutta nykyään nuoret eivät enää lue. 😔
Sanon kuitenkin: Finlandia-palkittu tai ehdokkaana ollut kirja!
Palkitun kirjan ostaminen kertoo siitä, että ei välitä toisesta sen vertaa, että olisi pannut sen kirjamaun merkille. Muutenkin nuo palkitut palkitaan siksi, että sopivat ajan henkeen, ei siksi, että olisivat jotenkin kirjallisilta ansioiltaan ylivertaisia.
Anna sille avioero, päästä nuorikko vapaaksi.
Asunto Ullanlinnasta. Tai sitten ihan rohkeena poikana kysyt itse häneltä mitä hän haluaa. Se on sun vaimo, kyllä sille pitäis uskaltaa puhua.
Naiset tykkää koruista (mitä kalliimpi sen parempi)
Timanttinappikorvikset 20 000 euroa