Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiselle joululahjaksi?

Vierailija
30.11.2022 |

Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?

Kommentit (853)

Vierailija
141/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle lahjaksi essu ja uusi leivinuuni

Leivinuuni? Ei kyllä ehdi täksi jouluksi. On kyllä hinnakas lahja, jos talossa ei ole sille varausta.

Vierailija
142/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkarvatrimmeri. Sain kerran sellaisen ja yllätyin . Oli ollut jossain verkkokaupan poistolootassa ihan ohittamattomassa tarjouksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kello pitää olla niin ei tarvi tehdä turhaan ylimääräsiä toimintoja.

Vierailija
144/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.

Kun klikkasin tämän ketjun auki, ajattelin juuri koruja ja tuoksuja ja sitä, miten mieheni niitä nuorena minulle aina osti... mikään ei olisi voinut olla huonompi lahja. En osaa käyttää koruja, en viihdy koruissa, en pidä koruista itselläni, ja tuoksuista saan migreenin. Mitä vahvempi, hienompi ja kalliimpi tuoksu, sitä pahempi. Lahjat jäivät käyttämättä, korut lojuvat rasiassa ja tuoksut ovat vanhentuneet. Onneksi mies nykyään tietää, millaista lahjaa arvostan.

Korut ja tuoksut voivat olla huonoin mahdollinen valinta.

20-vuotiaana olin itse ainakin lähes lapsi vielä, sellainen kaikentietävä ja mustavalkoinen. Voi olla hankalaa ostaa tuon ikäiselle lahjaa, varsinkin kun itse olet huomattavasti vanhempi jo. Ehkä kuitenkin kannattaa kysyä, mitä hän toivoo. Mitä hän harrastaa, mitä arvostaa, lukeeko kirjoja? Kirja on minulle aina mieluisa lahja, mutta nykyään nuoret eivät enää lue. 😔

Sanon kuitenkin: Finlandia-palkittu tai ehdokkaana ollut kirja!

Vierailija
145/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good girl hajuvesi

Vierailija
146/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.

Kun klikkasin tämän ketjun auki, ajattelin juuri koruja ja tuoksuja ja sitä, miten mieheni niitä nuorena minulle aina osti... mikään ei olisi voinut olla huonompi lahja. En osaa käyttää koruja, en viihdy koruissa, en pidä koruista itselläni, ja tuoksuista saan migreenin. Mitä vahvempi, hienompi ja kalliimpi tuoksu, sitä pahempi. Lahjat jäivät käyttämättä, korut lojuvat rasiassa ja tuoksut ovat vanhentuneet. Onneksi mies nykyään tietää, millaista lahjaa arvostan.

20-vuotiaana olin itse ainakin lähes lapsi vielä, sellainen kaikentietävä ja mustavalkoinen. Voi olla hankalaa ostaa tuon ikäiselle lahjaa, varsinkin kun itse olet huomattavasti vanhempi jo. Ehkä kuitenkin kannattaa kysyä, mitä hän toivoo. Mitä hän harrastaa, mitä arvostaa, lukeeko kirjoja? Kirja on minulle aina mieluisa lahja, mutta nykyään nuoret eivät enää lue. 😔

Ihme ammattiuhriutuja. Olen lukenut noita Finlandia-palkittuja teoksia: sofi oksasen puhdistus ja olli jalosen taivaanpallo eikä ne ollut sen kummoisempia kirjoja kuin mitkään muutkaan.

Vierailija
147/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ammattiuhriutuja. Olen lukenut noita Finlandia-palkittuja teoksia: sofi oksasen puhdistus ja olli jalosen taivaanpallo eikä ne ollut sen kummoisempia kirjoja kuin mitkään muutkaan.

Ulkomaalaiset ei palkitut kirjat on parempia kuin monet suomalaiset finlandia-palkitut. Karu fakta.

Vierailija
148/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet nahkasaappaat boss ladylle

Vierailija
149/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet nahkasaappaat boss ladylle

Mies pääsee sitten kielellään nuolemaan ne kiiltäviksi

Vierailija
150/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita, villasukat ja tuoksu sekä koruja

Vierailija
151/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi leivinuuni

Vierailija
152/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahja jonka nainen muistaa koko loppuelämän on satiaiset.

Vierailija
153/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin pääsykokeen kolmio- ja pyöreä reikäinen laudan pätkä ja siihen sopivat tapit.

Vierailija
154/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel femmaa

Vierailija
155/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

cigars

Vierailija
156/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskiä perkuleesti

Vierailija
157/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kaksikymppisen puolesta, kun itse olen 35. Minulle kelpaa laidasta laitaan. Mieluisia olisivat pyjama, hajuvesi, hierontalahjakortti, erilaiset ihon- ja hiustenhoitotuotteet, hyvä kiharrin, korvakorut, hyvää viiniä jne.

Vierailija
158/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannu ja pölynimuri😆

Vierailija
159/853 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on tylsin mahdollinen lahja

Vierailija
160/853 |