Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Nenäkarvatrimmeri. Sain kerran sellaisen ja yllätyin . Oli ollut jossain verkkokaupan poistolootassa ihan ohittamattomassa tarjouksessa.
Kyllä kello pitää olla niin ei tarvi tehdä turhaan ylimääräsiä toimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Kun klikkasin tämän ketjun auki, ajattelin juuri koruja ja tuoksuja ja sitä, miten mieheni niitä nuorena minulle aina osti... mikään ei olisi voinut olla huonompi lahja. En osaa käyttää koruja, en viihdy koruissa, en pidä koruista itselläni, ja tuoksuista saan migreenin. Mitä vahvempi, hienompi ja kalliimpi tuoksu, sitä pahempi. Lahjat jäivät käyttämättä, korut lojuvat rasiassa ja tuoksut ovat vanhentuneet. Onneksi mies nykyään tietää, millaista lahjaa arvostan.
Korut ja tuoksut voivat olla huonoin mahdollinen valinta.
20-vuotiaana olin itse ainakin lähes lapsi vielä, sellainen kaikentietävä ja mustavalkoinen. Voi olla hankalaa ostaa tuon ikäiselle lahjaa, varsinkin kun itse olet huomattavasti vanhempi jo. Ehkä kuitenkin kannattaa kysyä, mitä hän toivoo. Mitä hän harrastaa, mitä arvostaa, lukeeko kirjoja? Kirja on minulle aina mieluisa lahja, mutta nykyään nuoret eivät enää lue. 😔
Sanon kuitenkin: Finlandia-palkittu tai ehdokkaana ollut kirja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Kun klikkasin tämän ketjun auki, ajattelin juuri koruja ja tuoksuja ja sitä, miten mieheni niitä nuorena minulle aina osti... mikään ei olisi voinut olla huonompi lahja. En osaa käyttää koruja, en viihdy koruissa, en pidä koruista itselläni, ja tuoksuista saan migreenin. Mitä vahvempi, hienompi ja kalliimpi tuoksu, sitä pahempi. Lahjat jäivät käyttämättä, korut lojuvat rasiassa ja tuoksut ovat vanhentuneet. Onneksi mies nykyään tietää, millaista lahjaa arvostan.
20-vuotiaana olin itse ainakin lähes lapsi vielä, sellainen kaikentietävä ja mustavalkoinen. Voi olla hankalaa ostaa tuon ikäiselle lahjaa, varsinkin kun itse olet huomattavasti vanhempi jo. Ehkä kuitenkin kannattaa kysyä, mitä hän toivoo. Mitä hän harrastaa, mitä arvostaa, lukeeko kirjoja? Kirja on minulle aina mieluisa lahja, mutta nykyään nuoret eivät enää lue. 😔
Ihme ammattiuhriutuja. Olen lukenut noita Finlandia-palkittuja teoksia: sofi oksasen puhdistus ja olli jalosen taivaanpallo eikä ne ollut sen kummoisempia kirjoja kuin mitkään muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ammattiuhriutuja. Olen lukenut noita Finlandia-palkittuja teoksia: sofi oksasen puhdistus ja olli jalosen taivaanpallo eikä ne ollut sen kummoisempia kirjoja kuin mitkään muutkaan.
Ulkomaalaiset ei palkitut kirjat on parempia kuin monet suomalaiset finlandia-palkitut. Karu fakta.
Uudet nahkasaappaat boss ladylle
Vierailija kirjoitti:
Uudet nahkasaappaat boss ladylle
Mies pääsee sitten kielellään nuolemaan ne kiiltäviksi
Yöpaita, villasukat ja tuoksu sekä koruja
joululahja jonka nainen muistaa koko loppuelämän on satiaiset.
Poliisin pääsykokeen kolmio- ja pyöreä reikäinen laudan pätkä ja siihen sopivat tapit.
En osaa sanoa kaksikymppisen puolesta, kun itse olen 35. Minulle kelpaa laidasta laitaan. Mieluisia olisivat pyjama, hajuvesi, hierontalahjakortti, erilaiset ihon- ja hiustenhoitotuotteet, hyvä kiharrin, korvakorut, hyvää viiniä jne.
Lahjakortti on tylsin mahdollinen lahja
Timantti sormus, seksikkäitä hameita ja alusvaatteita
Leivinuuni? Ei kyllä ehdi täksi jouluksi. On kyllä hinnakas lahja, jos talossa ei ole sille varausta.