Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiselle joululahjaksi?

Vierailija
30.11.2022 |

Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?

Kommentit (853)

Vierailija
221/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä niin ihmisestä, itse tykkään käytännölisistä lahjoista. Mun miesystävä on tehnyt salapoliisityötä ja ostanut saldoa mun hierojalle, on jostain metsästänyt "loppuunmyytyjä" islantilaisia villalankoja neuletöihini, tutkinut mitkä värikynät olleet lopussa ja ostanut irtona niitä lisää, uudet talvirenkaat, pilkkihaalarin, vaelluskengät, laskuvarjohyppy, korvakorut joita voi pitää yötäpäivää, isomman kirveen, miniloma keskellä metsää. Tänä vuonna sovittiin että laitetaan rahaa tai aikaa hyväntekeväisyyteen tai tehdään vapaaehtoistyötä. Toiselle lahjaksi saa antaa jotain itse tehtyä. Tein muotokuvan miehen koirasta ja huovutetut villatöppöset. Hyväntekeväisyyteen olen neulonut taivassukkia ja enkelivauvoille mekkoja.

Vierailija
222/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän taiteesta ja kulttuurista. Mies hankki meille liput oopperaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalaisen jäsenkorjauksen lahjakortti tai klassisen hieronnan. Alusasu; joulun punaiset liivit ja saman sarjan alushousut. Jos ei pidä punaisesta niin tulee myöhemmin tykkäämään. Kylpytakki ja tossut.

Vierailija
224/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.

Ei voi yleistää. Itse tykkään koruista ja tuoksuista, mutta vain tietynlaisista koruista ja vain luomutuoksuista. Synteettisistä hajusteista saan migreenin. Eli kannattaa olla todella tarkasti selvillä toisen mieltymyksistä ennen kuin ostaa mitään.

Suosittelen lahjakorttia tai lupausta ostaa vaimon toivoma koru/tuoksu/joku muu. Tai sitten matkaa jonnekin kivaan paikkaan, jos haluaa käyttää enemmän rahaa.

Vierailija
225/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän taiteesta ja kulttuurista. Mies hankki meille liput oopperaan :)

Tuo oopperalippu olisi myös minulle mieleisimpiä lahjoja tai lahjakortti taideliikkeeseen tai taidetarvikeliikkeeseen. Olisi ollut myös parikymmpisenä ja on yhä vuosikymmeniä myöhemmin.

Vierailija
226/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisikeitin

Vierailija
227/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittokirja ja puukauha

Vierailija
228/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti

Vierailija
229/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jos mietit miksi on niin vaikeaa löytää kumppani, lue tätä ketjua ajatuksella ja mieti tasoeroa miesten ja naisten välillä. Naisten viestit asiallisia ja ajatuksella, miesten viestit pelkkää veetuilua ja laiskanvetelää henkistä väkivaltaa.

Vierailija
230/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ SEMMOSTA kirjoitti:

Mun vaimo sai viime jouluna punaisen Volvon - kovasti on tykänny siitä.

Tänä vuonna ollaan joulu ulkomaan lomakohteessa eikä muita lahjoja.

Olisin myös itse halunnut punaisen volvon, mutta se väri oli vain saatavilla parturikampaaja malleille: V60, S60 ja XC60. Terveisin XC90 T8 varakas

Vierailija
231/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin villa- tai kashmirneuleesta ja silkki- tai merinokerrastosta. Villa-tai kashmirhuivikin kävis.

Ulkoinen kovalevy PS 5:een. Tai uusi peli.

Aina kivoja pikkulahjoja on esim suihkusaippua ja vartalovoide. Aesop oli ainakin ihana ja sitä ei raaski itse ostaa. Mutta kivoja on oikeestaan kaikki. Saa näin usein kokeilla jotain uutta.

Vierailija
232/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt vaimosi tunnet ja tiedät mistä hän pitää. Ei kaikki naiset halua samoja asioita.

Vierailija
233/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu balettiin, oopperaan tai konserttiin.

Vierailija
234/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkki

Vierailija
235/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tai sit tiskiharja ja vaihtopäitä siihen, pyykinpesuainetta, uus imuri tms. Vaimo kiittää varmasti.

Vierailija
236/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 10 vuotta vanhempi, mutta ilahtui kovasti kun pari kuukautta sitten annoin lahjaksi Italiasta tilaamiani tryffeleitä ja tryffelihöylän. Kokkasin myös illallisen johon käytin lahjasta osan. Tryffelit on kyllä kausituote, tuoreena niitä ei enää varmaankaan saa.

Vierailija
237/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viime jouluna laihdutuskirjan, kyllä tykkäsi.

Vierailija
238/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle oikein kunnolla turpaan joulun kunniaksi

Vierailija
239/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäitä alusvaatteita 🤗

Tää on vähän kuin se Homer Simpsonin Margelle ostama keilapallo.

Oliko Marge hurahtanut keilaukseen?

Vierailija
240/853 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäteäsäkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi