Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Itse pidän taiteesta ja kulttuurista. Mies hankki meille liput oopperaan :)
Kalevalaisen jäsenkorjauksen lahjakortti tai klassisen hieronnan. Alusasu; joulun punaiset liivit ja saman sarjan alushousut. Jos ei pidä punaisesta niin tulee myöhemmin tykkäämään. Kylpytakki ja tossut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Ei voi yleistää. Itse tykkään koruista ja tuoksuista, mutta vain tietynlaisista koruista ja vain luomutuoksuista. Synteettisistä hajusteista saan migreenin. Eli kannattaa olla todella tarkasti selvillä toisen mieltymyksistä ennen kuin ostaa mitään.
Suosittelen lahjakorttia tai lupausta ostaa vaimon toivoma koru/tuoksu/joku muu. Tai sitten matkaa jonnekin kivaan paikkaan, jos haluaa käyttää enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän taiteesta ja kulttuurista. Mies hankki meille liput oopperaan :)
Tuo oopperalippu olisi myös minulle mieleisimpiä lahjoja tai lahjakortti taideliikkeeseen tai taidetarvikeliikkeeseen. Olisi ollut myös parikymmpisenä ja on yhä vuosikymmeniä myöhemmin.
Mies, jos mietit miksi on niin vaikeaa löytää kumppani, lue tätä ketjua ajatuksella ja mieti tasoeroa miesten ja naisten välillä. Naisten viestit asiallisia ja ajatuksella, miesten viestit pelkkää veetuilua ja laiskanvetelää henkistä väkivaltaa.
ETTÄ SEMMOSTA kirjoitti:
Mun vaimo sai viime jouluna punaisen Volvon - kovasti on tykänny siitä.
Tänä vuonna ollaan joulu ulkomaan lomakohteessa eikä muita lahjoja.
Olisin myös itse halunnut punaisen volvon, mutta se väri oli vain saatavilla parturikampaaja malleille: V60, S60 ja XC60. Terveisin XC90 T8 varakas
Mä tykkäisin villa- tai kashmirneuleesta ja silkki- tai merinokerrastosta. Villa-tai kashmirhuivikin kävis.
Ulkoinen kovalevy PS 5:een. Tai uusi peli.
Aina kivoja pikkulahjoja on esim suihkusaippua ja vartalovoide. Aesop oli ainakin ihana ja sitä ei raaski itse ostaa. Mutta kivoja on oikeestaan kaikki. Saa näin usein kokeilla jotain uutta.
Kai sinä nyt vaimosi tunnet ja tiedät mistä hän pitää. Ei kaikki naiset halua samoja asioita.
Lippu balettiin, oopperaan tai konserttiin.
Joo tai sit tiskiharja ja vaihtopäitä siihen, pyykinpesuainetta, uus imuri tms. Vaimo kiittää varmasti.
Vaimoni on 10 vuotta vanhempi, mutta ilahtui kovasti kun pari kuukautta sitten annoin lahjaksi Italiasta tilaamiani tryffeleitä ja tryffelihöylän. Kokkasin myös illallisen johon käytin lahjasta osan. Tryffelit on kyllä kausituote, tuoreena niitä ei enää varmaankaan saa.
Mä ostin viime jouluna laihdutuskirjan, kyllä tykkäsi.
Anna hänelle oikein kunnolla turpaan joulun kunniaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäitä alusvaatteita 🤗
Tää on vähän kuin se Homer Simpsonin Margelle ostama keilapallo.
Oliko Marge hurahtanut keilaukseen?
Riippuu kyllä niin ihmisestä, itse tykkään käytännölisistä lahjoista. Mun miesystävä on tehnyt salapoliisityötä ja ostanut saldoa mun hierojalle, on jostain metsästänyt "loppuunmyytyjä" islantilaisia villalankoja neuletöihini, tutkinut mitkä värikynät olleet lopussa ja ostanut irtona niitä lisää, uudet talvirenkaat, pilkkihaalarin, vaelluskengät, laskuvarjohyppy, korvakorut joita voi pitää yötäpäivää, isomman kirveen, miniloma keskellä metsää. Tänä vuonna sovittiin että laitetaan rahaa tai aikaa hyväntekeväisyyteen tai tehdään vapaaehtoistyötä. Toiselle lahjaksi saa antaa jotain itse tehtyä. Tein muotokuvan miehen koirasta ja huovutetut villatöppöset. Hyväntekeväisyyteen olen neulonut taivassukkia ja enkelivauvoille mekkoja.