Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä tekisit, jos puoliso pyytäisi yhteiseen elämäntapamuutokseen: sali, kävelyt ja kevyt ruoka? Olen ihan loppu jo nyt

Vierailija
29.11.2022 |

elämään, ja lepo ja hyvä syöminen on tärkeää elämässä. Paino 100kg ja pituus 162cm, mutta en ole valmis mihinkään muutoksiin.

Mies urheilullinen jo valmiiksi, on hänen juttunsa, ei minun.

Kommentit (374)

Vierailija
61/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et suostu, voi olla pian entinen puoliso

Vierailija
62/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies kyllästy tuollaiseen jossain kohdassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero. En jaksa pätkääkään tuollaisia ihmisiä. Minä olen kumppanille täydellinen, totaalisen kelpaava ja prioriteetti juuri tällaisena. Jos en ole, on hän ex-kumppani.

Jos rakastaa toista, haluaa tämän pitävän huolta terveydestään

Tuo on silkkaa kontrollointia.

Ei saa sanoa uniikille lumihiutaleelle mitään, jos tämä syö, juo ja polttaa itsensä hautaan. Ja nyt ei puhuta lievästä ylipainosta tai alkoholista silloin tällöin

Vierailija
64/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja parempi niin. Tuskin mikään voisi olla pahempaa, kuin kumppanina wannabe-rahkamake joka projisoi omia fantasioitaan myös puolisoonsa. Ihan itse lähtisin. Kuvottava äijä.

Vierailija
65/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa mies ilmoittaa että kasvoitte erilleen.

Vierailija
66/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa mies ilmoittaa että kasvoitte erilleen.

Eipä olisi menetys tuo.

Vierailija
67/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sisäinenkään kauneus välity minulle ap:sta. Aikuislapsi, joka ei osaa olla ilman karkkia.

Vierailija
68/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisin mukaan! Ja iloitsisin tsemppaavasta puolisosta. Sun pitääkin laihduttaa.

Vierailija
69/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla painolla kyllä ihan aidosti yrittäisin elämäntapamuutosta ja mielestäni on hienoa, että miehesi siihen kannustaa. Ehkä voisitte lähteä pienistä muutoksista liikkeelle.

Jos olisit jossain normaalipainon ylärajoilla, niin sitten tilanne ei olisi mielestäni kovin kriittinen.

Voi, olen yrittänyt elämäntapamuutosta tuhansia kertoja. Lopputuloksena aina tämä sama 100kg. Olen yrittänyt aiemmin miehen kanssa. Lopputuloksena sama 100kg.

Miksi tämä kerta olisi poikkeus? Varsinkin, kun motivaatio puhdas 0. (koska lopputuloksen tietää valmiiksi)

Ap

Mihin sun vapaa-aika kuluu jos liikunta ei kiinnosta?

Kotityöt, lasten kanssa ulkoilu/uinti, kirjojen lukeminen, leipominen. Ap

Vierailija
70/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja parempi niin. Tuskin mikään voisi olla pahempaa, kuin kumppanina wannabe-rahkamake joka projisoi omia fantasioitaan myös puolisoonsa. Ihan itse lähtisin. Kuvottava äijä.

Tämä. Miehestä tulee kontrolloivat, narsistiset ja jopa vaaralliset fibat.

Vierailija
71/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, uuden miehen saa helposti, jos nykyinen lähtee :D

Ap

Vierailija
72/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että miehesi ajattelee sinun hyvinvointia. Ruokavalio uusiksi, herkut pannaan , liikuntaa ja kotiin Juoksumatto. Siinä voi kävelläkin.

Kilot kyllä karisee ja miehesi tsemppaa vielä.

Vierailija
73/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olet niin painava suhteessa pituuteesi, että en ihmettele väsymystäsi.

Olisi hyvä alkaa välittää itsestäsi ja tehdä hyviä valintoja.

Sano miehellesi, että tarvitset tukea. Voittehan te edetä sinun jutut edellä. Kuulostaa siltä, että miehesi on sinusta huolissaan ja haluaa auttaa ja tukea.

Vierailija
74/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltäpä se sitten tuli. Varoituksen sana kaikille. Minä edellisessä liitossani sorruin tähän, siis ehdottelemaan elämäntapamuutosta ja myönnän, virheellisesti arvostelemaan puolison painoa. Puoliso paineli terapiaan, ja pian minusta siellä leivottiin narsistinen demoni, joka tosiaan projisoi omia toteutumattomia aivoituksiaan puolisoonsa. Pahuuden ydintä. Erohan siitä tuli. Ihan oikeasti; parempi olla sanomatta mitään nykyään ja hoitaa omat asiansa. Turpaan tulee ja kovaa.

Vierailija
75/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamisesi varmasti paranee jos lähdet mukaan. Olet valtavan lihava, ei ihmekään jos et jaksa elämää.

Jaksaminen paranee varmasti, kun ylipainoinen laihtuu, mutta onko ihan pakko kertoa tuntemattomalle niin opettavaisena painonsa ja pituutensa tietävälle, kuinka tämä on VALTAVAN LIHAVA? Mistä päättelit, ettei itse tiedä, siitäkö, ettei innostu laihduttamaan? Väärin, lihava tiedostaa kyllä ihan itsekin oman tilanteensa, usko mua. ei ap

Se kommentti valtavasta lihavuudesta liittyi siihen mitä seuraavaksi sanoin, eli ei ihmekään jos ei jaksa elämää noilla mitoilla. Miksi kaunistella totuutta? Tuossa nyt ei ollut edes mitään sen kummempaa arvolatausta taustalla, on vaan vähän turhauttavaa kun joku noin epäterveellisesti elävä henkilö ilmoittaa ettei jaksa elämää. No ei mikään ihme.

Meinaatko, ettei "valtavan lihava" tajua itse miksi ei jaksa ja on väsynyt? ;D

Tämähän on vain taas yksi läskivihaketju, ei muuta. Miksi kaunistella totuutta? Onko se totuuden kaunistelua, jos ei joka käänteessä ole lihavalle kertomassa kuinka tämä on valtavan lihava? Ei juopollekaan tarvitse kertoa kuinka on juoppo. Nekin myöntää itsekin että oon tällainen juoppoluuseri, kaikki ryyppäsin. Miksi lihava ja selväpäinen ei muka tajua omalta kohdaltaan, että on ylipanoinen ja pitäisi laihtua? Ja sen takiahan tämä provoksi paljastukin, kun ap miettii itsestään selviä asioita. Ja muut huutaa kuorossa läskiä.

Vierailija
76/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia päätelmiä. Itse yritin saada exää salille ja lenkille, koska pelkäsin että on nuorella miehellä kohta ensimmäinen sydänkohtaus edessä, kun oli niin äärettömän lihava. Ei jaksanut arjessa eikä seksikään kiinnostanut. Olin varmaan todella vaarallinen ja kontrolloiva kun toivoin exälleni parempaa terveyttä ja elämänlaatua (sekä itsekkäästi toimivaa seksielämää)

Vierailija
77/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hakisin kompromissia: kävelyt ja kevyt ruoka joo, salille ei. Vihaan salilla käymistä, mikä muu tahansa urheilumuoto on parempi ja erityisesti ulkoilmassa tehtävät kävisivät.

Yleisesti ottaen olisin kiitollinen puolisolle, joka haluaisi panostaa molempien terveyteen tuolla tavalla ja kannustaisi sekä tukisi elämänmuutoksessa. 

Vierailija
78/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamisesi varmasti paranee jos lähdet mukaan. Olet valtavan lihava, ei ihmekään jos et jaksa elämää.

Jaksaminen paranee varmasti, kun ylipainoinen laihtuu, mutta onko ihan pakko kertoa tuntemattomalle niin opettavaisena painonsa ja pituutensa tietävälle, kuinka tämä on VALTAVAN LIHAVA? Mistä päättelit, ettei itse tiedä, siitäkö, ettei innostu laihduttamaan? Väärin, lihava tiedostaa kyllä ihan itsekin oman tilanteensa, usko mua. ei ap

Se kommentti valtavasta lihavuudesta liittyi siihen mitä seuraavaksi sanoin, eli ei ihmekään jos ei jaksa elämää noilla mitoilla. Miksi kaunistella totuutta? Tuossa nyt ei ollut edes mitään sen kummempaa arvolatausta taustalla, on vaan vähän turhauttavaa kun joku noin epäterveellisesti elävä henkilö ilmoittaa ettei jaksa elämää. No ei mikään ihme.

Meinaatko, ettei "valtavan lihava" tajua itse miksi ei jaksa ja on väsynyt? ;D

Tämähän on vain taas yksi läskivihaketju, ei muuta. Miksi kaunistella totuutta? Onko se totuuden kaunistelua, jos ei joka käänteessä ole lihavalle kertomassa kuinka tämä on valtavan lihava? Ei juopollekaan tarvitse kertoa kuinka on juoppo. Nekin myöntää itsekin että oon tällainen juoppoluuseri, kaikki ryyppäsin. Miksi lihava ja selväpäinen ei muka tajua omalta kohdaltaan, että on ylipanoinen ja pitäisi laihtua? Ja sen takiahan tämä provoksi paljastukin, kun ap miettii itsestään selviä asioita. Ja muut huutaa kuorossa läskiä.

Kyllähän sen kuvan ap:n aloitusviestistä saa, ettei hän ihan täysin ymmärrä elintapojen vaikutusta jaksamiseen.

Vierailija
79/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltäpä se sitten tuli. Varoituksen sana kaikille. Minä edellisessä liitossani sorruin tähän, siis ehdottelemaan elämäntapamuutosta ja myönnän, virheellisesti arvostelemaan puolison painoa. Puoliso paineli terapiaan, ja pian minusta siellä leivottiin narsistinen demoni, joka tosiaan projisoi omia toteutumattomia aivoituksiaan puolisoonsa. Pahuuden ydintä. Erohan siitä tuli. Ihan oikeasti; parempi olla sanomatta mitään nykyään ja hoitaa omat asiansa. Turpaan tulee ja kovaa.

Etkä ole ainoa. Elämme todella yksilökeskeisessä maailmassa, jossa toiselle ei saa esittää toiveita.

Vierailija
80/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla painolla kyllä ihan aidosti yrittäisin elämäntapamuutosta ja mielestäni on hienoa, että miehesi siihen kannustaa. Ehkä voisitte lähteä pienistä muutoksista liikkeelle.

Jos olisit jossain normaalipainon ylärajoilla, niin sitten tilanne ei olisi mielestäni kovin kriittinen.

Voi, olen yrittänyt elämäntapamuutosta tuhansia kertoja. Lopputuloksena aina tämä sama 100kg. Olen yrittänyt aiemmin miehen kanssa. Lopputuloksena sama 100kg.

Miksi tämä kerta olisi poikkeus? Varsinkin, kun motivaatio puhdas 0. (koska lopputuloksen tietää valmiiksi)

Ap

Mihin sun vapaa-aika kuluu jos liikunta ei kiinnosta?

Kotityöt, lasten kanssa ulkoilu/uinti, kirjojen lukeminen, leipominen. Ap

Vaihda näin: lasten kanssa pihapelejä niin että joutuu juoksemaan ja tulee hiki SEKÄ leipomisen lopetat heti. Korvaa se kotitreenillä ja leivontatuotteet millä vaan terveellisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme