Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä tekisit, jos puoliso pyytäisi yhteiseen elämäntapamuutokseen: sali, kävelyt ja kevyt ruoka? Olen ihan loppu jo nyt

Vierailija
29.11.2022 |

elämään, ja lepo ja hyvä syöminen on tärkeää elämässä. Paino 100kg ja pituus 162cm, mutta en ole valmis mihinkään muutoksiin.

Mies urheilullinen jo valmiiksi, on hänen juttunsa, ei minun.

Kommentit (374)

Vierailija
1/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, jos tuollainen aloite tulisi puolisolta. Kaksin on helpompi kuin yksin.

Vierailija
2/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen henkilökohtaiset valintani elämässä aina itse. So no - kehottaisin hiitamaan muutoksen itsessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkit raikkaassa talvisäässä ja kevyempi ruokavalio voivat tuoda ihmeessä lisäenergiaa ja jaksamista. Urheilullisena tyyppinä puolisosi varmasti ymmärtää myös lepopäivien tarpeen.

Vierailija
4/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin kyllä. Kunpa ehdottaisi. Oma terveytesi ja elinikä pelissä.

Vierailija
5/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet noilla mitoilla niin lihava että luulisi edes vähän kiinnostavan.

Vierailija
6/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen, jos tuollainen aloite tulisi puolisolta. Kaksin on helpompi kuin yksin.

Mutta kun ei ole ollut aikomustaan mihinkään rääkkeihin. Olen kyllä valmis tulemaan miestä on omassa projektissaan, ja esim herkkuja en toisi kotiin ja pitsan söisin pitseriassa, enkä tilaisi kotiin jne.

Kävelyllä voisin joskus olla mukana. Ap

Vierailija
7/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa innostavalta! Elämäntaparemontti onkin helppoutta pitkällä tähtäimellä.

Olet muutenkin hyvässä tilanteessa, jos ruoka on sinulle tärkeää. Voitte yhdessä kokkailla ja tutustua uusiin resepteihin ja ruoka-aineisiin. Samoin yhteiset reippailut on parasta parisuhdeaikaa kivoille keskusteluille.

Nauti elämästä!

Vierailija
8/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostelis. 🤩

Nykyään syödään liikaa herkkuja, myös viikolla.

Jos edes pystyisi jättämään mätöt pelkästään viikonloppuna nautittaviksi, niin hyvä.

Nimim. Parisuhdekiloja vähän liikaa ottanut.

Vierailija
9/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelylenkit raikkaassa talvisäässä ja kevyempi ruokavalio voivat tuoda ihmeessä lisäenergiaa ja jaksamista. Urheilullisena tyyppinä puolisosi varmasti ymmärtää myös lepopäivien tarpeen.

Kokeiltu joskus, tuli vaan paha olo ja jatkuva nälkä. Ap

Vierailija
10/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ole ollut aikomustaan mihinkään rääkkeihin. Olen kyllä valmis tulemaan miestä on omassa projektissaan, ja esim herkkuja en toisi kotiin ja pitsan söisin pitseriassa, enkä tilaisi kotiin jne.

Kävelyllä voisin joskus olla mukana. Ap

Otsikko ei kuulostanut rääkiltä. En minäkään rääkille suostuisi. Ajattelin, että 45 minuutin kävely omaa vaihtia, 30 min sali kahdesti viikossa omalla tavalla, ja kevyestä ruoasta ajattelin, että lisuke vaihdetaan kasviksiin.

Ylivoimasta oli hikitreeni viidesti viikossa ja dieetti.

Vierailija
11/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa innostavalta! Elämäntaparemontti onkin helppoutta pitkällä tähtäimellä.

Olet muutenkin hyvässä tilanteessa, jos ruoka on sinulle tärkeää. Voitte yhdessä kokkailla ja tutustua uusiin resepteihin ja ruoka-aineisiin. Samoin yhteiset reippailut on parasta parisuhdeaikaa kivoille keskusteluille.

Nauti elämästä!

Nautin jo. Miehen ehdottama tapa ei ole mulle elämästä nauttimista.

Ero?

Ap

Vierailija
12/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta lähtisin mukaan jos puoliso vielä tukisi noin hyvin.

Ja lähdinkin. Mulla ylipainoa vain 5kg mutta terveydelle jo huomattava haitta joten halusin aloittaa vhh ruokavalio alkusyksystä.

Mieheni syö normaalit ilta- ja aamupalansa mutta lounas ja päivällinn on kasvisvoittoista vhh ruokaa ja mieheni on ilomielin samalla ruokavaliolla. No, teen kyllä erinomaista ruokaa joten ei hän ole millään kaninruualla joutunut olemaan.

Ihan itseni ja parisuhteeni takia teen mitä tahansa voidakseni paremmin. Etkö sinä ap?

5 kg ylipainoa huomattava haitta terveydelle? Nyt jotain rajaa näihin juttuihin. Terveyteen ja painonhallintaan on hyvä panostaa, mutta lievän ylipainon suurin riski on, että se herkästi tuppaa nousemaan, jos elintavoistaan ei huolehdi.

Vierailija
13/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet noilla mitoilla niin lihava että luulisi edes vähän kiinnostavan.

No, ei kiinnosta :D

Ap

Vierailija
14/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat sille miehellesi, että lopettaa itsensä rääkkämisen ja alkaa nauttimaan elämästä.

Kuolee kumminkin samoihin aikoihin kuin muutkin ja ketä kiinnostaa jos elämänpituisen itsensä rääkkäämisen seurauksena syntyy hyväkuntoinen ja kaunis vainaja?

Ei ketään.

Vierailija
15/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti elämästä!

Ero?

Ap

Niin, elämässäon kyse arvoista, eli siitä, mitä pitää tärkeämpänä. Jos pidät mussuttamista tärkeämpänä kuin parisuhdetta, niin mikäs siinä. Elämä on valintoja. Meillä jokaisella on oikeus tehdä onat valintamme. MyöS miehelläsi.

Mies ei halua erota. Enkä minäkään, mutta en voi elää painostuksen alla.

Parisuhteessakin molemmilla on oma elämä. Ja Vartalo on henkilökohtainen, toinen ei päätä mitä sillä tehdään. Ap

Vierailija
16/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti elämästä!

Ero?

Ap

Niin, elämässäon kyse arvoista, eli siitä, mitä pitää tärkeämpänä. Jos pidät mussuttamista tärkeämpänä kuin parisuhdetta, niin mikäs siinä. Elämä on valintoja. Meillä jokaisella on oikeus tehdä onat valintamme. MyöS miehelläsi.

Miten niin parisuhdetta?

Vierailija
17/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti elämästä!

Ero?

Ap

Jouluun mennessä miehesi on kyllästynyt jo tuohon touhuunsa. Noita nyt menee ja tulee. Me kuollaan kaikki, joka kolmas saa syövän. Onneksi.

Vierailija
18/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Meillä mies urheilee paljon on hoikka,minä en urheile niin paljon,olen lihava. Joskus käydään yhdessä urheilemassa. Kaikki pitää perustua vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
19/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti elämästä!

Ero?

Ap

Mies ei halua erota. Enkä minäkään, mutta en voi elää painostuksen alla.

Parisuhteessakin molemmilla on oma elämä. Ja Vartalo on henkilökohtainen, toinen ei päätä mitä sillä tehdään. Ap

Olet aivan oikeassa. Rakkaus elää vain vapaudessa. Mutta kyllä paruhteessakin pitää huomioida puoliso. Vaikka itseä ei kiinnostaisi pestä hampaita, niin kyllä puolison vuoksi ne pitäisi pestä. Vaikka hampaat ovat henkilökohtaiset.

Vierailija
20/374 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti elämästä!

Ero?

Ap

Miten niin parisuhdetta?

Siis olettaen, että mies asettaa laihtumisen vastimukseksi. Ilmeisesti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi