Yleiskoneen hankinta, suosittele omaasi
Kannattaako yleiskoneen hankinta? Leivontaa ja muuta ruoanlaittoa varten mietin, jos hankkisi. Onko ollut hyötyä?
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Piilomarkkinointia. Se on laitonta!
Kuka yrittää joukukuulle hyvät provikat provoamalla vaavipalstalla?
Aika läpinäkyvää, kun jankutatte koko ajan samaa....
Tai sitten se on vain niin, että yleiskoneissa on kaksi muihin verrattuna ylivertaista merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä ole väliä lukeeko reseptit macilta vai PC:ltä eli kumpi tahansa käy.
Ei yleiskone ole sama asia kuin tietokone
Vierailija kirjoitti:
En minä vatkaamiseen yleiskonetta kaiva kaapista esille. Siihen käytän käsivatkainta. Paljon näppärämpää. Taikinan teen mieluiten käsin ja jos raastetta tarvin, raasterauta on kätevin.
Raasterauta on kieltämättä kätevä raasteeseen, mutta pullataikinan vatkauksesta saa huolehtia yleiskone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilomarkkinointia. Se on laitonta!
Kuka yrittää joukukuulle hyvät provikat provoamalla vaavipalstalla?
Aika läpinäkyvää, kun jankutatte koko ajan samaa....Tai sitten se on vain niin, että yleiskoneissa on kaksi muihin verrattuna ylivertaista merkkiä.
sala liitto
Vierailija kirjoitti:
En minä vatkaamiseen yleiskonetta kaiva kaapista esille. Siihen käytän käsivatkainta. Paljon näppärämpää. Taikinan teen mieluiten käsin ja jos raastetta tarvin, raasterauta on kätevin.
Mikä käsivatkain
Vierailija kirjoitti:
Huippulokki sanoi,että hyvä kokki tarvii vain hyvän veitsen ja sähkövatkaimen.
Uskon.
Kaikki ylimääräiset härpäkkeet lisää tiskiä ja vievät tilaa.
T. Pitokokki
Huippulokki on hyvä kokki terveisin pitokokki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon.
T. PitokokkiHuippulokki on hyvä kokki terveisin pitokokki
T. räppäri :D
Mulla on Kenwood Major Titanic, hyvä iso vahva kone, moottorin vahvuudella on suuri merkitys ja niissä on eroa samanmerkkisissäkin koneissa. Jos olisin ostamassa uutta voisin ajatella Ankarsrumia, on myös lujaa tekoa, vanha ja lujatekoinen yleiskone mutta paljon uusia kivoja värejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Kenwood Major Titanic, hyvä iso vahva kone, moottorin vahvuudella on suuri merkitys ja niissä on eroa samanmerkkisissäkin koneissa. Jos olisin ostamassa uutta voisin ajatella Ankarsrumia, on myös lujaa tekoa, vanha ja lujatekoinen yleiskone mutta paljon uusia kivoja värejä.
Onko ollut kestävä?
Vierailija kirjoitti:
Altria marboro man yleiskone
Ei ole olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon.
T. PitokokkiHuippulokki on hyvä kokki terveisin pitokokki
Huippukokin päällä huippulokki
Asia selvisi jo etusivulla. Se on oltava Kitchen Aid tai Kenwood. Muita yleiskoneita ei ilmeisesti olekaan.