Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Kommentit (4587)
Vierailija kirjoitti:
"No niin, Katesta ei saa kirjoittaa muuta kuin kehuja. --- Lukisitte joskus muutakin kuin juorupalstoja."
Sanoo ihminen, joka itse keksii juoruja ja levittää väärää tietoa, esim. "Kate ei tykännyt liikkua luonnossa nuorena, vaan ainoastaan shoppailusta ja baareista".
Nyt sinulta pääsi oikein emävalhe, mitään tuollaista en ole koskaan kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate on partioliiton toinen puheenjohtaja aivan samoilla meriiteillä kun jokainen kejuun kirjoittelija voisi olla filosofian kunniatohtori Podunkin Community Collegesta,
Kyse onkin kiinnostuksesta aiheeseen. Hän voisi olla vaikka taivaanrannanmaalarien puheenjohtaja niin halutessaan. Kyse oli alun perin siitä onko hän luontoihminen vaiko ei. Joku väitti ettei ole, minä etsin tietoja, joista selviää, että kyllä, hän on nimenomaan lapsuudestaan saakka ollut luonnossa nauttija ja siellä kulkija, monipuolisen liikunnan harrastaja.
Ja sinullahan ei tietenkään ollut mitään muuta kuin äkkiä tarttua tuohon partion puheenjohtajuuteen? :D Olen varma siitä, että jos hän olisi joku nuoren Madden tyyppinen bilettäjä, ei olisi minkään yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykset ja liitot haluavat uskottavan keulakuvan, ja sitä Kate liikunnallisuutensa vuoksi juuri on.
Ota tämä vaikka siirappisena kehuna, ihan miten vaan, mutta se ei kuitenkaan ole mitään muuta kuin selkeä totuus asiasta.
Sulla näkyy olevan Katen maine ja tekemiset oikein sydämen asia.
Ja sinulla saada se maine ja tekemiset valheen avulla kumottua ja muunneltua joksikin laiskan bilettämiseksi. Totuutta et siedä laisinkaan, vaan otat Marklen siihen mukaan ja alat inttää, että ainoastaan Catherinea palvotaan ja kehutaan. Miten voitkin olla noin sekaisin?
Marklella on varmaankin omat hyvät puolensa, ehkä käy vaikka salilla tjtn, mutta nämä nyt ovat faktaa Catherinen lapsuudesta ja nuoruudesta, jotka piti oikaista. Vai onko valheiden lebvittely sinusta jotenkin parempi vaihtoehto?
Eikös mieluummin tätä jatkuvaa Catherinen solvaamista ja näitä aiemmin esitettyjä valheellisia väittämiä voisi kutsua jonkun ei niin terveen ihmisen sydämen asiaksi? Sitähän se on, jos täytyy haukkua ja valehdella.
Vierailija kirjoitti:
"Onneksi yksi ennustaja vastikään kertoi, että lapset tykkäävät enemmän isästään ja äitiä kohtaan heillä on antipatioita. Harry tulee saamaan lapset. Syynä se, että Markle tekee syrjähypyn."
Härre gyyd! Oikein ennustaja taas asialla, onko vapalla jalalla paljonkin näihin uutisiin uskojia`?
Järkevämmältä tuo minusta kuulosti kuin eräät jutut tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate on partioliiton toinen puheenjohtaja aivan samoilla meriiteillä kun jokainen kejuun kirjoittelija voisi olla filosofian kunniatohtori Podunkin Community Collegesta,
Kyse onkin kiinnostuksesta aiheeseen. Hän voisi olla vaikka taivaanrannanmaalarien puheenjohtaja niin halutessaan. Kyse oli alun perin siitä onko hän luontoihminen vaiko ei. Joku väitti ettei ole, minä etsin tietoja, joista selviää, että kyllä, hän on nimenomaan lapsuudestaan saakka ollut luonnossa nauttija ja siellä kulkija, monipuolisen liikunnan harrastaja.
Ja sinullahan ei tietenkään ollut mitään muuta kuin äkkiä tarttua tuohon partion puheenjohtajuuteen? :D Olen varma siitä, että jos hän olisi joku nuoren Madden tyyppinen bilettäjä, ei olisi minkään yhdistyksen puheenjohtaja. Yhdistykset ja liitot haluavat uskottavan keulakuvan, ja sitä Kate liikunnallisuutensa vuoksi juuri on.
Ota tämä vaikka siirappisena kehuna, ihan miten vaan, mutta se ei kuitenkaan ole mitään muuta kuin selkeä totuus asiasta.
Heh, niin tyypillistä. Kun meghanistille annetaan selkeä ja asiallinen vastaus niin ei sitä oteta neutraalisti vastaan vaan käydään uusiohyökkäykseen ja ylläpidetään mantraa Katehulluista vai mitä palvojia muka ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, niin tyypillistä. Kun meghanistille annetaan selkeä ja asiallinen vastaus niin ei sitä oteta neutraalisti vastaan vaan käydään uusiohyökkäykseen ja ylläpidetään mantraa Katehulluista vai mitä palvojia muka ovatkaan.
Joo, ei näytä asiallinen keskustelukaan onnistuvan näiden kanssa. Jos kertoo että netissä löytyi tieto, kuinka Catherine harrastaa ulkoilua ja kaikenlaista liikuntaa, on vastaus kuinka mä silloin kehua retostelen ja samalla haukun Meghan Marklea :D Outo logiikka, ja kaiketi ovat tosissaan, trollikaan ei jaksaisi noin syvästi "sydämellään" inttää illasta toiseen, ja pelkkää skeidaa.
Mä luulen että se "Meghanille saa nauraa" tarkoittaa sitä että on ne sen touhut olleet niin naurettavia, ei sellaista kukaan järkevä voi arvostaa ja ihailla. Siihen se halveksiminenkin liittyy.
Catherine ei ole parjannut miehensä perhettä, ei omaansa, ei mollannut hovia vaan ottanut tehtävänsä vakavasti, ei ryntää miehensä edelle kättelemään vaan osaa olla iloisena ja arvokkaasti oman asemansa mukaan, miestään tukien. Miksi hänelle pitäisi nauraa ja häntä halveksia? Ei kiitos ahne kiipijä yms höpinöitä.
"No niin, Katesta ei saa kirjoittaa muuta kuin kehuja. --- Lukisitte joskus muutakin kuin juorupalstoja."
Sanoo ihminen, joka itse keksii juoruja ja levittää väärää tietoa, esim. "Kate ei tykännyt liikkua luonnossa nuorena, vaan ainoastaan shoppailusta ja baareista".