Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.
Kommentit (3443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles on liian vanha uudeksi kuninkaaksi. Williamista olisi pitänyt tulla kuningas heti Elisabetin jälkeen. Charles on fyysisesti huonossa kunnossa ja ehkä jo vähän höperökin.
Tätä mieltä on aika moni brittikin.
Ei Charles ole kuningas eikä koskaan tulekkaan. 3v siten kuollut kuten E myös.
Taitava netin käyttäjä tietää miksi. Entäpä Ruotsi? Ei ole näkynyt muitakaan. Miksiköhän. Heh. Muuyaam vuosi sitten E mitätöitiin ei ollut oikea, väärä isä jne on suur rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: voin kuvitella että H&M todella kokevat että heitä on kohdeltu väärin. Onko tuo nyt niin kamalaa, eikö aina tuon verran suvuissa natista mielestäni fiksuinta olisi jos kuningasperhe painaisi villaisella ja suhtautuisi vain tuohon koettuun tuskaan empaattisesti.
Sopiva kokemus kun sillä tienaa kymmeniä miljoonia kun oikein lypsää ja vanuttaa
Joo, mutta luulen että se on nimenomaan Meghan, joka taktikoi rahaa korvaukseksi kärsimyksistään tai menetetystä - loistokkaaksi uskotusta - elintasostaan.
En ole koskaan huomannut Harryn olevan tyhmä, ehkä normaaliälyinen, keskiverto? Meghan on älykäs, joten luulisi että älyero on hänelle turhauttava. Hän pystyy älyeron ansioista viemään Harrya miten haluaa, vaikkei Harry mikään tyhmyri olisi hänkään.
Harry on heikkolahjainen. Sai nippa nappa peruskoulun kahlattua läpi.
Aivan aivan. Tosiaankin heikkolahjainen Harry sai A-levelseistään - vastaa kyllä pikemminkin ylioppilastutkintoa - B:n ja D:n. Sitä vastoin hänen huomattavana älykkönä tunnettu isänsä Charles sai B:n ja C:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles on liian vanha uudeksi kuninkaaksi. Williamista olisi pitänyt tulla kuningas heti Elisabetin jälkeen. Charles on fyysisesti huonossa kunnossa ja ehkä jo vähän höperökin.
Ehkä vähän ne yksinkertaisemmat britit. Ei näyttänyt Charlesin äidin kohdalla korkea ikä tai fyysinen tai henkinen heikko kunto olevan mikään este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin kannattaa erottaa tuo pari hovista kokonaan, ottaa arvonimet pois ja sanoa, että vapaasti nyt saavat toteuttaa itseään. Veronmaksajien rahan lappaminen tuon narskuparin käyttöön tulee lopettaa. Voivat toteuttaa omaa elämäänsä kuten ovat toivoneet, omilla kustannuksillaan. Kyllä Harry löi kätensä pascaan kun tuon ämmän otti akakseen.
Todellakin! Jos noin kova on katkeruus ja viha, niin unohtais koko hovin ja sukulaisensa kokonaan. Kovasti paasaavat kaikesta; yksityisyydestä, ilmastosta ja mitä kaikkea, ja joka sana on pskapuhetta. Nyt ovat joka päivä lööpeissä ja ilmastoa ei ainakaan heidän lentely muuta paremmaksi.
Mä jouduin pistämään välit poikki läheiseen ihmiseen jo vuosia sitten, kun asetti veljeni aina ennen minua ja olin kuin joku hyljeksitty reppu mitä piti vetää mukana. Vaikka mitä arvonimiä sieltä käsin tarjottais tai rahaa, niin en ottaisi. Mutta en myöskään ole takana päin haukkunut, vaan lähdin pois. Kuulemma minä olen se julma ihminen. Joopajoo.
Heidän on pakko roikkua noissa Harryn sukulaisissa, koska he hankkivat elantonsa heitä solvaamalla.
Eihän he saa uusia valheita aikaiseksi jos kaikki tietää että mitään yhteyttä ei edes ole.
Ei ole hovissa helppoa, ja lisää tuota pskaa tulee koko ajan. Ja kun sitä ei voi enää lopettaakaan. Harry varmaan pimahtaa lopuksi, ja Megsu jatkaa matkaansa kohti uusia kupattavia. Jos kukaan enää edes ottaa vakavissaan. Vin kuvitella sen jossain elelevän yksin, kun lapset häipyvät, kukaties Englantiin :D ja hieman jo ikääntynyt, täytelty, leikelty ja katkera nainen jankkaa kuinka hän on sentään herttuatar.
Asiallinen on sopivampi ketju sinulle.
Harrin isä on tallirenki. Ei mitään tekemistä hovin kanssa.
Hovi pistäköön välit täysin poikki niin unohtuu pian harri ja mekki.
Vierailija kirjoitti:
Onko tallirengin isä sitten Philip?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä kattokärpäseltä. Tuntuu aina "tietävän" kaikesta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä kattokärpäseltä. Tuntuu aina "tietävän" kaikesta kaiken.
Miksei perskärpäseltä samoin tein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: voin kuvitella että H&M todella kokevat että heitä on kohdeltu väärin.
Eiköhän meitä kaikkia ole kohdeltu väärin jossain vaiheessa elämää. Kyse on siitä, miten asiaan suhtautuu ja miten sen käsittelee.
Mielestäni he ovat suhtautuneet kohtuuttomalla draamalla, eivät todellakaan kypsällä tavalla.
On ihan turha valittaa toisten käytöksestä, jos itse ei ole yhtään parempi.
Tuosta olen samaa mieltä, ja hehän ovatkin epäkypsiä. Moni muukin ihminen on jäänyt hieman epäkypsäksi, tuollaista huomionhakua on niin paljon että voisi sanoa sen olevan normaalia jopa.
Mutta tosiaan, aika poskettomia vetoja on nähty, kuten Oprahin haastattelu juuri kun prinssi Philip veti viimeisiään. Tietysti voi ajatella, ettei heillä ollut sanomista ohjelman esitysaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: voin kuvitella että H&M todella kokevat että heitä on kohdeltu väärin.
Eiköhän meitä kaikkia ole kohdeltu väärin jossain vaiheessa elämää. Kyse on siitä, miten asiaan suhtautuu ja miten sen käsittelee.
Mielestäni he ovat suhtautuneet kohtuuttomalla draamalla, eivät todellakaan kypsällä tavalla.
Tuosta olen samaa mieltä, ja hehän ovatkin epäkypsiä. Moni muukin ihminen on jäänyt hieman epäkypsäksi, tuollaista huomionhakua on niin paljon että voisi sanoa sen olevan normaalia jopa.
Mutta tosiaan, aika poskettomia vetoja on nähty, kuten Oprahin haastattelu juuri kun prinssi Philip veti viimeisiään. Tietysti voi ajatella, ettei heillä ollut sanomista ohjelman esitysaikaan.
Eivät saaneet päättää tietenkään ohjelman esitysajasta. Yrittivät, mutta ei onnistunut. Tuollaisista asioista päättävät ihan muut tahot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät saaneet päättää tietenkään ohjelman esitysajasta. Yrittivät, mutta ei onnistunut. Tuollaisista asioista päättävät ihan muut tahot.
Niin. Meghanhan kiukutteli että aibakaan ei siirretä, että Philip on sairaalassa ihan vaan häntä kiusatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin kannattaa erottaa tuo pari hovista kokonaan, ottaa arvonimet pois ja sanoa, että vapaasti nyt saavat toteuttaa itseään. Veronmaksajien rahan lappaminen tuon narskuparin käyttöön tulee lopettaa. Voivat toteuttaa omaa elämäänsä kuten ovat toivoneet, omilla kustannuksillaan. Kyllä Harry löi kätensä pascaan kun tuon ämmän otti akakseen.
Todellakin! Jos noin kova on katkeruus ja viha, niin unohtais koko hovin ja sukulaisensa kokonaan. Kovasti paasaavat kaikesta; yksityisyydestä, ilmastosta ja mitä kaikkea, ja joka sana on pskapuhetta. Nyt ovat joka päivä lööpeissä ja ilmastoa ei ainakaan heidän lentely muuta paremmaksi.
Mä jouduin pistämään välit poikki läheiseen ihmiseen jo vuosia sitten, kun asetti veljeni aina ennen minua ja olin kuin joku hyljeksitty reppu mitä piti vetää mukana. Vaikka mitä arvonimiä sieltä käsin tarjottais tai rahaa, niin en ottaisi. Mutta en myöskään ole takana päin haukkunut, vaan lähdin pois. Kuulemma minä olen se julma ihminen. Joopajoo.
Heidän on pakko roikkua noissa Harryn sukulaisissa, koska he hankkivat elantonsa heitä solvaamalla.
Eihän he saa uusia valheita aikaiseksi jos kaikki tietää että mitään yhteyttä ei edes ole.
Ei ole hovissa helppoa, ja lisää tuota pskaa tulee koko ajan. Ja kun sitä ei voi enää lopettaakaan. Harry varmaan pimahtaa lopuksi, ja Megsu jatkaa matkaansa kohti uusia kupattavia. Jos kukaan enää edes ottaa vakavissaan. Vin kuvitella sen jossain elelevän yksin, kun lapset häipyvät, kukaties Englantiin :D ja hieman jo ikääntynyt, täytelty, leikelty ja katkera nainen jankkaa kuinka hän on sentään herttuatar.
Ja kokonaan poistuminen palstalta varmaankin parasta sinulle, jos et ymmärrä, että tämä on mielipiteiden ketju, tämäkin siis. Täällä ei kerrota muille, mitä heillä on oikeus kommentoida, ellei itse tule loukatuksi.
Täällä on nyt lätisty muistakin kuin hovin monarkeista. Kate on haukuttu moneen kertaan, samoin William, joten se siitä asiallisuudesta. Sillä kun voi näköjään pyyhkiä vaikka prsiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallista väittää, että Charles ei ole Harryn isä? Mielestäni siinä kyllä loukataan edesmenneen Dianan kunniaa. Mutta miten kukin asiallisuuden käsittää...
Aika selvää nyt tuo Williamin raivokäyttäytyminen, kun Sparen mukaan käynyt Harryyn kiinni rinnuksista ja repinyt kaulakorun ja tönäissyt lattialle. Harry oli kaatunut koirankupin päälle, kuppi rikki ja Harry sai siitä osumaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika selvää nyt tuo Williamin raivokäyttäytyminen, kun Sparen mukaan käynyt Harryyn kiinni rinnuksista ja repinyt kaulakorun ja tönäissyt lattialle. Harry oli kaatunut koirankupin päälle, kuppi rikki ja Harry sai siitä osumaa.
Minkä Sparen mukaan?
Harryn horinoitahan nuo on.
William oli sanonut Meghania hankalaksi ja tylyksi. Se osa pitää kyllä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Olematta kenenkään puolella, olen joskus ihmetellyt, että miten yksipuolisesti kaikki negatiivinen uutisointi kaadetaan nuoremman veljen niskaan. Syytä on varmasti molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä Sparen mukaan?
William oli sanonut Meghania hankalaksi ja tylyksi. Se osa pitää kyllä paikkansa.
Williamin horinoitahan nuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä Sparen mukaan?
Williamin horinoitahan nuo on.
Ne vain ovat täyttä totta.