Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkisten ruokaostosten tekeminen netistä puolittaa ruokamenot

Vierailija
27.11.2022 |

Jos arktiset ruokaostokset päättääkin tehdä netissä sen sijaan että menee käymään Prismassa paikanpäällä, niin se tulee kukkarolle halvemmaksi ja auttaa säästämään rahaa: https://yle.fi/a/74-20005850

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-60 sapuskoita ja tarjouksia ei saa netistä.

KYLLÄ SAA! kirjoittaa tuotteen kohdalle "PUNALAPPU KÄY"

Olen kysynyt, olen kirjoittanut, olen sen alen saanut!

Mutta keräilijä ei voi suunnitella ruokalistaa sen mukaan mitä on alessa! Tämä on se syy miksi pääsee paljon halvemmalla kun käy itse kaupassa.

Vierailija
102/103 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tarkistaa alkuperäisestä uutisesta, että millaiselle suurperheelle menee tonni rahaa ruokaan. Kaksi aikuista ja yksi lapsi! En kerta kaikkiaan ymmärrä miten kolmehenkinen perhe voi noin paljon tuhlata ruokakauppaan. Jotenkin ajattelen, että on ihan oikein, että tyhmiltä otetaan rahat pois. Taloudenhallinta on aivan hukassa, jos pelkistä heräteostiksista säästämällä kertyy 500 euroa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-60 sapuskoita ja tarjouksia ei saa netistä.

KYLLÄ SAA! kirjoittaa tuotteen kohdalle "PUNALAPPU KÄY"

Olen kysynyt, olen kirjoittanut, olen sen alen saanut!

Mutta keräilijä ei voi suunnitella ruokalistaa sen mukaan mitä on alessa! Tämä on se syy miksi pääsee paljon halvemmalla kun käy itse kaupassa.

Tällaisten palveluiden käyttö perustuu vapaaehtoisuuteen. Jos palvelu ei sovellu käyttötarkoituksiisi, sitä ei ole pakko käyttää. Siksi ihmettelen, miksi pitää tästäkin tehdä ongelma, kun kukaan ei kiellä sinua edelleen menemästä kauppaan keräämään punalaputettuja tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi