Lähettevätkö naiset koskaan miehille kuvia, jotka lähinnä vastaavat miesten dick-piccejä?
Kommentit (46)
Olishan se mielenkiintoista saada tuollainen kuva. Omiakaan en ole kuvannut enkä siten myös lähettänytkään.
M62
Kerran löysin tinderistä ulkomaalaisen naisen, jonka sain houkuteltua pari kertaa luokseni Suomeen. Ennen ensimmäistä tapaamista, hän lähetti ex-tempore videon itsestään suihkussa. Olin juuri työporukan kanssa syömässä ja avasin viestin wc:ssä käydessäni. Oli jotenkin tosi yllättävä ja kiihottava saasa se video. Nyt pari kuukautta sitten juttelin yhden nuoremman naisen kanssa snäpissä, ja hän päätti kysymättä läväyttää tissikuvan ja pyysi rahaa. Olisi kuulemma voinut vaihtaa kuvia rahaan, mutta minua ei oikeastaan noin yleisesti kiinnosta saada tuollaisia kuvia tuntemattomilta, joten kieltäydyin. Ymmärrän kyllä, ettei lähtökohtaisesti kukaan halua tuntemattomilta ihmisiltä alastonkuvia. M40
Olen pyytänyt kun olen huomannut kyseessä on oikeasti se, 'aikuinen nainen', eikä mikään
. . t y t t ö n e n (niine'pikku.. traumoineen'omg).
Se on ollut todella ('aikuisen oikeasti') mieltä virkistävää ja innostavaa yhteydenpitoa aina ennen edes ensimmäistä tapaamista, kun on 'otettu mittaa' hieman etukäteen siitä toisen, seks.mieltymyksistä.
- Suosittelen. ( 'ei se ota jos ei se annakkaa..' ;)
Minulle ei ole kukaan kaunotar koskaan lähettänyt mitään selvästi seksuaalista kuvaa pyytämättä (enkä ole koskaan pyytänyt lähettämään). Mutta, yhtä paitsi, aina kun olen halunnut ottaa/kuvata nakukuvia heistä, eivät ole kieltäytyneet, eivätkä edes aprikoinut/vastustellut/argumentoinut. /M67v.
Pari kertaa tapaamani tyttö lähetti minulle kuvia mm. Ikean luettelosta löytämistään verhoista ja huonekaluista. Mun mielestä meidän suhde ei ollut todellakaan vielä sillä asteella, että tuollaisia kuvia alettaisiin lähetellä! Hyi!
Jätin sen sian saman tien!
Mulle lähetti nainen kuvansa, dildo pillussa ja toinen perseessä.
Runkkasin...
Ainakin omassa parisuhteessa ihan normaalia lähettää puolin ja toisin kivoja yllärikuvia kesken työpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Oleellinen ero lienee siinä, että naisen rooliin kuluu NÄRKÄSTYÄ dick piceistä. Siksi varsinkin voimaantuneet siskot pitävät niistä kovan metelin. Miehen rooliin kuluu korrektius. Kun saa kuvan naisen ihanista elimistä, ei kuulu asiaan mainita, keneltä.
Syntyy sukupuolittain vahva vinouma. Samoin normaalit naiset ovat hyvillään, että heille miehet lähettävät kuvia elimistään. Tulkitsevat, että miehet pitävät heitä viehättävinä, koska tuntevat tarvetta näin lähestyä heitä.
Ennen luultiin, että kuvien lähettäminen oli vain miesten harraste. Nyt tiedämme paremmin. Kynis.mies
Kyllä saa närkästyä sekä mies että nainen, jos näytölle rävähtää yllättäin pyytämättä lähikuva vieraan ihmisen sukupuolielimestä. Yhteisymmärryksessä näitä tulee harrastaa, ja siinä olet oikeassa että naisetkin harrastaa, minäkin. Korrektisti, totta kai.
Kerran olen saanut pyytämättä alastonkuvan naiselta. Oli tuttu nainen ja lähetti vahingossa väärälle henkilölle. En pahastunut asiasta.
Feminismillä on patriarkaalinen käsitys naisen roolista.
Normaali nainen voi lähettää mieluisalle miehelle vi**nkuvan, mutta voimaantunut nainen ei voi, koska on SISÄISTÄNYT patriarkaalisen kuvan naisen roolista. Hän ei rohkene ihan sanoa sen olevan SOPIMATONTA, vaan sanoo, ettei HALUA näyttää tai lähettää kuvaa. Syytä, miksi ei halua, ei suostu kertomaan.
Normaali nainen on vapaa, mutta voimaantuneet sisaret ovat ottaneet omasta halustaan patriarkaaliset kahleet, juuri ne, joita vastaan he sanovat taistelevansa. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa parisuhteessa ihan normaalia lähettää puolin ja toisin kivoja yllärikuvia kesken työpäivän.
Onko koskaan mennyt kuvat väärälle henkilölle?
Vierailija kirjoitti:
Oma puumanpoikanen saa hepene kuvia päivittäin <3
Mitä h***? Omalle lapselle/poikaselle lähettelet?
Kyllä. Useammalta olen saanut pillunkuvia pyytämättä.
kyllä kaiken laisia on tullut lähetettyä. mm viedoita dildottamisesta anaalitapista sisällä ja ihan pelkkää pilluakin esim juuri sokeroituna ja pitseissä.
Olen itsekin saanut munakuvia. eikä ne ole haitanneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko koskaan mennyt kuvat väärälle henkilölle?
En itse ole lähettänyt väärälle henkilölle kuvia, mutta olen saanut toiselle henkilölle tarkoitettuja kuvia. Tuttava pariskunnan nainen laitteli kuvia vahingossa mnulle ja ei huomannut asiaa ennen aamua.
AP syötti fémakonkakkaa: "Vai onko toi vaan miesten juttu?"
Se ole miesten (eikä naisten) juttu. Se on fémakkojen masinoima ajatusrakenne ja häiveteko (uutisten kautta levitettävää propagandaansa varten), joka yhtenä paskatekona mahdollistaa laajamittaista miesten sättimistä. Fémakonkakkaa siis.
Ei. Jotkut rahvaat nuoret ovat pyytäneet lisää kuvia, en ole tietenkään lähettänyt vaan laittanut roskan roskakoriin
Vierailija kirjoitti:
Oleellinen ero lienee siinä, että naisen rooliin kuluu NÄRKÄSTYÄ dick piceistä. Siksi varsinkin voimaantuneet siskot pitävät niistä kovan metelin. Miehen rooliin kuluu korrektius. Kun saa kuvan naisen ihanista elimistä, ei kuulu asiaan mainita, keneltä.
Syntyy sukupuolittain vahva vinouma. Samoin normaalit naiset ovat hyvillään, että heille miehet lähettävät kuvia elimistään. Tulkitsevat, että miehet pitävät heitä viehättävinä, koska tuntevat tarvetta näin lähestyä heitä.
Ennen luultiin, että kuvien lähettäminen oli vain miesten harraste. Nyt tiedämme paremmin. Kynis.mies
Ei ole rooli vaan aito oksetus ja kuvotus. Tuo on kuin tulisi lankoja pitkin r aiskatuksi. Ja onneksi onkin laitonta nykyään
Vierailija kirjoitti:
Feminismillä on patriarkaalinen käsitys naisen roolista.
Normaali nainen voi lähettää mieluisalle miehelle vi**nkuvan, mutta voimaantunut nainen ei voi, koska on SISÄISTÄNYT patriarkaalisen kuvan naisen roolista. Hän ei rohkene ihan sanoa sen olevan SOPIMATONTA, vaan sanoo, ettei HALUA näyttää tai lähettää kuvaa. Syytä, miksi ei halua, ei suostu kertomaan.
Normaali nainen on vapaa, mutta voimaantuneet sisaret ovat ottaneet omasta halustaan patriarkaaliset kahleet, juuri ne, joita vastaan he sanovat taistelevansa. Kynis.mies
Jaa, ja nainen joka kieltäytyy sinun peniksestäsikin on varmaan vaan alistettu ja tukahdutettu raukka, koska normaali ja terve nainen haluaa paritella juuri sinun kanssasi? Äläpä viitsi, joudut pian syytteeseen r aiskauksesta ja gaslightingista jos tällaisia jutttuja söpötät