Lähettevätkö naiset koskaan miehille kuvia, jotka lähinnä vastaavat miesten dick-piccejä?
Kommentit (46)
Kerran oon yhdelle säädölle laittanut kysymättä kuvan rinnoistani bikineissä. Se oli silloin huono liike. Ko henkilöllä oli just huono tilanne elämässä. Nyt myöhemmin hän on kertonut pitäneensä kuvasta ja nyt miettivänsä kuvaa hyvällä
mulle sais naiset laittaa pillukuvia vaikka kuinka plajon ei haittais yhtää
Oma puumanpoikanen saa hepene kuvia päivittäin <3
Intissä ollessani sain yhdeltä tytöltä seksikkään anatomian hyvin esittelevän valkoisissa pikkareissa olevan camel toe picin . Kiinni ollessa tuli vedettyä aika monta kertaa käteen sitä kuvaa kännykän ruudulta katsoessa.
Kuva on mulla vieläkin tallessa 10v myöhemmin.
Parilta naiselta on tullut heidän omasta aloitteestaan tissikuva. Toinen laittoi enemmänkin kuvia, joissa näkyi alaston vartalo ihan joka puolelta. Kaikki pyytämättä ja oma-aloitteisesti.
Jälkimmäisen tapauksessa kyse taisi olla huonosta itsetunnosta ja hänellä oli tarve selvittää, kelpaako.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut pyytämättä kuvia paljaista tisseistä useammaltakin naiselta. Ei aiheuttanut traumoja.
Eivät vastaa dickpickejä. Pillukuvat vastaa. Tissikuvat ei ole silleen mitään, moni nainen vilauttelee nuorena kavereiden kanssa tahalleen ohikulkijoille tms. Siis tissejä.
Sellaiset naiset joilla on pokkaa laittaa miehelle kuvia pillusta jota sormettavat, taitavat olla aika harvassa? Ulilaudann kroppalangoissa niitä joskus oli (en tiedä onko nykyäänkin, en ole katsonut), mutta siellähän ollaan anonyymejä eikä jollekin tietylle miehelle lähetetä.
Itse olen lähettänyt pillukuvia vain tyttökavereiden kesken kun on vertailtu miltä näyttää, mutta miehille on tullut lähetettyä vain peppukuvia ja alastonkuva koko kropasta. Pitäisi olla todella läheinen suhde mieheen, ennen kuin jotain pillurunkkauskuvia lähettäisin. En ole sillä tavalla rivo, kuin jotkut miehet (voivat lähettää matalalla kynnyksellä naiselle kullirunkkauskuvia).
Vierailija kirjoitti:
Kerran oon yhdelle säädölle laittanut kysymättä kuvan rinnoistani bikineissä. Se oli silloin huono liike. Ko henkilöllä oli just huono tilanne elämässä. Nyt myöhemmin hän on kertonut pitäneensä kuvasta ja nyt miettivänsä kuvaa hyvällä
Kuva rinnoista bikineissä = nothing
Vierailija kirjoitti:
.
Itse olen lähettänyt pillukuvia vain tyttökavereiden kesken kun on vertailtu miltä näyttää, mutta miehille on tullut lähetettyä vain peppukuvia ja alastonkuva koko kropasta.
Kavereiden kesken vertailette pillukuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Itse olen lähettänyt pillukuvia vain tyttökavereiden kesken kun on vertailtu miltä näyttää, mutta miehille on tullut lähetettyä vain peppukuvia ja alastonkuva koko kropasta.Kavereiden kesken vertailette pillukuvia?
Hmmm, mielikuvitus lähtee laukalle. Mietitte varmaan minkälainen suutuntuma niissä on, ja josko saisi nuolaista tai antaa nuoltavaksi.
Useampi nainen lähettänyt, pyytämättä. Ensin tissikuvia ja rohkeampia on tullut perässä kun olen tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Itse olen lähettänyt pillukuvia vain tyttökavereiden kesken kun on vertailtu miltä näyttää, mutta miehille on tullut lähetettyä vain peppukuvia ja alastonkuva koko kropasta.Kavereiden kesken vertailette pillukuvia?
Hmmm, mielikuvitus lähtee laukalle. Mietitte varmaan minkälainen suutuntuma niissä on, ja josko saisi nuolaista tai antaa nuoltavaksi.
Juu ei 😂 Ihan ulkonäköä on vertailtu, ja joskus teininä maistettiin yhdessä miltä maistuu. Siis omiamme jokainen, än-yy-tee sormi pimppaan ja suuhun, hirveä hiritys tietty päälle. Teininä annettiin myös masturbointivinkkejä toisille, esim. suihkua klitorikseen ja porkkanaa pimppaan (itse työnsin myös peppuun).
Aikuisena sitten nuita kuvien lähettelyä ja vertailua, ja keskusteltu siitä miten saa parhaiten ja parhaimmat orgasmit ym. Siis esim. näiden vertailujen ohessa jos on tullut ilmi, että jollain on vaikka isompi klitoris, niin puhuttu sitten siitä että saako sitten helpommin yhdynnässä orgasmin tai panettaako ylipäätään helposti kun se osuu pikkuhousujen kankaaseen jatkuvasti. Tai vaikkapa siitä, että jollain on sen mallinen vagina ettei karvat näytä siinä niin hienolta kuin toisella eli posliini sopii, ja toisella on hienot vahvat karvat jne.
En usko, että tuon kaltainen avoimuus on ainakaan haitaksi ollut. Eipähän ole syntynyt mitään harhaluuloja siitä, miltä pilllun ns. pitäisi näyttää tai muuta.
Itse olen saanut puolitutulta naiselta dick-pickin.
Kysäisin että mitä v.. tää nyt on?
Vastaus kuului: Kerro sille kaverillesi Jarmolle ( nimi muutettu) että lopettaa näitten mulkkunsa kuvien lähettelyn.
Vi...u että nauroin vedet silmissä. Sellanen pikku töpömuna! ja vielä naistenmiehen maineessa🤣
En ikinä kertonut sille mitään.
Miettikää nyt kaksi kertaa ennen kun lähettelette niitä kuvianne.
Se menee naisella hieman eri tavalla, että koittavat ensin kepillä jäätä ja lämpenevät sitten reaktioista ja lopulta innostuessa tuloksena voi olla ihan yhtä roisi kuva kuin dickpic.
Miehellä innostus samanmukaisesti helposti tapissaan ja eli muskeliauton lailla "nollasta sataan", joten ylilyönnin riski varmaan satakertainen naiseen verrattuna. :D
En sano että kaikki noin tekisi, mutta tiedän itsekin että joskus kovasti kiihottuneessa tilassa lukee signaaleja väärin. Se on sit aika noloa jälkeenpäin, kun "taika haihtuu".
Mulle on monesti maksettu kaikenlaisista kuvista. Oon kyllä ilmaiseksikin vaihdellu parien kans.
Kyllä tämä aika normaalia vaikuttaisi olevan, vaikka naiset toki haluavat pitää tätä vain miesten harrasteena.
Tissikuvia tai sitten stay-up reisi kuvia olen lähettänyt.
Osa naisista lähettää. Itsekin olen saanut ja lähettänyt omia kuvia hänelle.
m48
En ole komee enkä muuta, jos olet mukava, kyllä naiset lähettää pillustaan kuvia pyytämättä
Kun lähettäisikin, edes tuo yksi nainen tästä saman peiton alta.
Olen saanut pyytämättä kuvia paljaista tisseistä useammaltakin naiselta. Ei aiheuttanut traumoja.