Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähettevätkö naiset koskaan miehille kuvia, jotka lähinnä vastaavat miesten dick-piccejä?

Vierailija
27.11.2022 |

Vai onko toi vaan miesten juttu?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tutulta naiselta (ei puoliso) kuvia tisseistä, imemässä jotain dildoa tai sormia, pillusta hyvin monenlaisia kuvia ja kontallaan otettuja kuvia, joissa näkyy peräaukko. Myös yhden kuvan spermaisesta pillusta, jossa joku random panoimies on käynyt päällä painamassa. Oon runkannut näille, mutta lähettänyt varsin niukasti mitään takaisin.

Vierailija
42/46 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, paljonkin ja eritoten tissikuvia, mutta myös haarovälikuvia. En ole näistä pahoittanut mieltäni. Parhaita on olleet stay-up sukissa otetut muuten akastomat kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut tissikuvia, persekuvia, kokovartalokuvia alusvaatteet päällä, videoita, joissa olen täysin alasti, kuvia pillusta, videoita pillusta jnejne

Kenellekään tuntemattomalle ei tulisi kyllä mielenkään laittaa, eikä ilman lupaa 

Vierailija
44/46 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pyytämättä kuvia paljaista tisseistä useammaltakin naiselta. Ei aiheuttanut traumoja.

Haasta oikeuteen niin saat rahaa.

Vierailija
45/46 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pyytämättä kuvia paljaista tisseistä useammaltakin naiselta. Ei aiheuttanut traumoja.

Eivät vastaa dickpickejä. Pillukuvat vastaa. Tissikuvat ei ole silleen mitään, moni nainen vilauttelee nuorena kavereiden kanssa tahalleen ohikulkijoille tms. Siis tissejä.

Sellaiset naiset joilla on pokkaa laittaa miehelle kuvia pillusta jota sormettavat, taitavat olla aika harvassa? Ulilaudann kroppalangoissa niitä joskus oli (en tiedä onko nykyäänkin, en ole katsonut), mutta siellähän ollaan anonyymejä eikä jollekin tietylle miehelle lähetetä.

Itse olen lähettänyt pillukuvia vain tyttökavereiden kesken kun on vertailtu miltä näyttää, mutta miehille on tullut lähetettyä vain peppukuvia ja alastonkuva koko kropasta. Pitäisi olla todella läheinen suhde mieheen, ennen kuin jotain pillurunkkauskuvia lähettäisin. En ole sillä tavalla rivo, kuin jotkut mieh

Lol sairasta laittaa pillu kuvia naispuoliselle kavereille. Miehillä ei tulisi mieleenkään laittaa erektio kuvia miespuolisille kavereilleen. Nähdään taas kuinka kieroontuneita ja mieleltään sairaita naiset ovat.

Vierailija
46/46 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt silloiselle poikaystävälle, nykyiselle aviomiehelle joskus aikanaan, kaikenlaisia härskejä kuvia sisältäen ihan pillunsormetuskuvia. Sitten hänen läppärilaukkunsa varastettiin ja ne kuvat siellä koneella... No ei ole tullut vastaan missään yhteydessä, että ehkä varas ei tullut katsoneeksi mitä tiedostoja kone sisältää. Ja jos joku niille run kkaa niin ei ole minulta pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi