Tilaanko pizzan (salami, ananas, aurajuusto, sipuli) vai teenkö aurajuusto lassen?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei, et tilaa mitään. Syöt muutaman voileivän ja menet nukkumaan.
Jos tekisin voikkarit niin laittasin 8 siivua juustoa, salamia 4kpl ja majoo.
Osta saarioisten roiskeläppä. Vai saako niitä enää?
Joka sanoo lasagnea lasseksi, ansaitsee kaulimen perseeseensä.
Tee lasse, johon lisäät kaikki nuo mitä mainitsit aloituksessa. Nam
Vierailija kirjoitti:
Joka sanoo lasagnea lasseksi, ansaitsee kaulimen perseeseensä.
Kiva uusi sana toi lasse. Tajusin heti. Aion käyttää sitä jatkossa meilläkin. -ei ap
Ei ole mikään uusi juttu tuo lasse sana.
Vierailija kirjoitti:
Tee mangolasse.
Mulle tuli ekana mieleen, että eikös se ole lassi ja että miten aurajuusto muka sopii siihen. Hälyttävää, kun sanon kuitenkin itse lasagnea lasseksi. Ihme että saan kulkea vapaana.
Ääni pastaruoalle.
Ei, et tilaa mitään. Syöt muutaman voileivän ja menet nukkumaan.