Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään

Vierailija
26.11.2022 |

No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä

Kommentit (788)

Vierailija
641/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku en tajua ihmisiä niinku mitä hittoa, joo heikkolahjainen sekopää joopa joo, tai mieslapsi joka ei oo kasvanu aikuseksi ja pilannu asiansa ja velkaantunut, hitto se nyt on näin!!! kaljuuntunut myös olen ja on mahaa mitä sitte, se on nyt näin senkaa pitää vaan elää.

Vierailija
642/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tänne enää kirjottaa mitään. Hommaan kavereita ja elämän kuntoon. En jaksa ikäviä ihmisiä.

Vielä vahvemmin olet muiden mielestä itse ikävä ihminen eikä sinua kukaan jaksa vaikka kuinka jankkaat.

Aika törkeesti sanottu eipä mun tarvi mistään enää välittää mitää mulle niinku riittää.

No jos riittää, niin lopeta nyt hyvä ihminen näille sivustoille kirjoittelu sitten. Ei näistä mitään apua sinulle näytä olevan, sillä vaikka sinua on neuvottu tekemään mitä tahansa, et itse suostu. Joten turhaa.

No aika törkeesti ihmiset jauhaa, kerroin mun vanhalle ystävälle tästä ja se sanoi että sun pitää unohtaa tälläiset ihmiset jotka pistää sut maan rakoon ja haukkuu sut vammaiseksi

Ai, sinulla on ystävä? No hyvä. Ehkä kerroit hänelle myös näistä tuhansista viesteistä keskustelupalstoille? Mene ystäväsi kanssa vaikka kahville, ja lopeta nämä tänne valittamiset. Et sinä täältä ketään löydä.

En sano enää mitään. tuttu on ei ystävä mutta hänkin ihmettelee miksi ihmiset haukkuu mua jatkuvasti ja mollaa, ei mua enää kiinnosta mitä musta ajatellaan, ihmiset on ilkeitä sekopäitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tänne enää kirjottaa mitään. Hommaan kavereita ja elämän kuntoon. En jaksa ikäviä ihmisiä.

Vielä vahvemmin olet muiden mielestä itse ikävä ihminen eikä sinua kukaan jaksa vaikka kuinka jankkaat.

Aika törkeesti sanottu eipä mun tarvi mistään enää välittää mitää mulle niinku riittää.

No jos riittää, niin lopeta nyt hyvä ihminen näille sivustoille kirjoittelu sitten. Ei näistä mitään apua sinulle näytä olevan, sillä vaikka sinua on neuvottu tekemään mitä tahansa, et itse suostu. Joten turhaa.

No aika törkeesti ihmiset jauhaa, kerroin mun vanhalle ystävälle tästä ja se sanoi että sun pitää unohtaa tälläiset ihmiset jotka pistää sut maan rakoon ja haukkuu sut vammaiseksi

Ai, sinulla on ystävä? No hyvä. Ehkä kerroit hänelle myös näistä tuhansista viesteistä keskustelupalstoille? Mene ystäväsi kanssa vaikka kahville, ja lopeta nämä tänne valittamiset. Et sinä täältä ketään löydä.

En löydäkkään ketään kyllä mä sen tiedän, parempi ku ei kirjota joo yhtään mitään ei siis yhtään mitään, pelkkää totaalista paskaa tulee

Vierailija
644/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mussa on vikana ku en kelpaa.. en näytä vammaiselta ja oon tosi pitkä ja hieman mahaa on ja muutenki käyn töissä en käytä huumeita en oo työtön juoppo

Kaikki vammat eivät näy päälle päin. Sinulla on juuri sellainen vamma. Sen vuoksi tavalliset naiset eivät kiinnostu. Tämä on sinulle selitetty tuhansia kertoja, mutta ehkä se vammasi tekee sen, ettet ymmärrä.

On kiinnostunut mulla on ollut varmaa 20 naista elämässäni säätöjä ja on normaalit halunneet parisuhteeseen nyt en 37 v miehenä kelpaa enää

Tämäkin on sinulle selitetty monta kertaa. Nuoremmille naisille olet kelvannut, sillä nuorena ei ole kovin tarkka ihmissuhteistaan. Vanhetessa ihminen kaipaa muutakin kuin hauskanpitoa; sellaista sielujen sympatiaa ja keskusteluyhteyttä. Siksi et kelpaa ikäisillesi tavallisille naisille enää. Eivätkä nuoret naiset halua keski-ikäistä miestä.

No en mä mikää vanha ole ja oon komea ja pitkä.. kyllä oon kiinnostanut nuorena ja nyt en kiinnosta ketään.. taas yksin vloppuna kotona

Ihastuttava asenne <3

Ps. jos olet oikeasti pitkä ja komea niin saat seuraa niistä nuoristakin naisista vaikka ikä alkaisi nelosella. :D

Vierailija
645/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kun en saa mistään tuttavani nainen ihmetelly kun olen hänen mielestään komea ja pitkä ja kukaan ei ota missää deittisaiteilla yhteyttä sitä en ymmärrä itekkään

Vierailija
646/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain fakta etten kiinnosta edes lihavia naisia näin suoraa sanottuna sitten täytyy vain elää näillä korteilla mitä on, olen lukenut paljo juttuja että moni mies ei kelpaa naisille

Vierailija
647/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kuitenki elämässä hyvin paljon on ollut naisia ja haluan siitä suoraan sanoen vaikka olenkin erikoinen tyyppi ja mulla on oppimisvaikeus mitä sitte, on ollut hyvin paljon erilaisia naisia piste

Vierailija
648/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miks mua kiinnostaa mitä ihmiset jauhaa musta paskaa, mulla on ollut paljon kauniita naisia ja en todellakaa todellakaa valehtele

Vierailija
649/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, ulosotossa oleva, heikkolahjainen pakkomielteinen jankkaaja, jolla on kalju ja mahaa. Ihme tosiaan etteivät naiset suorastaan taistele sinusta. En ymmärrä. Voimahali. 

Vierailija
650/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain olla tämä lihominen ja huono maine tai jotain en tiedä ikä vaikuttaa kun ei naisia tippaakaan enää kiinnosta.

Vierailija
651/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut, ulosotossa oleva, heikkolahjainen pakkomielteinen jankkaaja, jolla on kalju ja mahaa. Ihme tosiaan etteivät naiset suorastaan taistele sinusta. En ymmärrä. Voimahali. 

Vakituinen työpaikka en ole missää vammaistuella, enkä kuntouttavassa, luottotiedot kunnossa hyvä tuntipalkka. En oo kalju, pieni maha on ei kovin suuri.. oot todella ilkee sairas tyyppi

Vierailija
652/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakituinen työpaikka en ole missää vammaistuella, enkä kuntouttavassa, luottotiedot kunnossa hyvä tuntipalkka. En oo kalju, pieni maha on ei kovin suuri.. oot todella ilkee sairas tyyppi

Miks mä ees välitän sun kommenteista, oon sitte yksin elämäni jos ei kerta kelpaa.. oon kuitenki saanut vaikka olen ollut aina heikkolahjainen monia naisia.

Vierailija
653/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä tosi ilkeitä ei voi muuta sanoa, kokoajan mollataan niinku kokoajan hitto soikoot. On niitä kuule monia miehiä jotka ei kelpaa suhteeseen ei ole koskaan ees seurustellut, mä sentään olen vaikka on oppimisvaikeus ja ongelmia, nyt menee paremmin kun ennen oon tehny töitä itseni kanssa ja päässy terapiaa na ja käyn töissä ja elän normi elämää, rahaaki on aina ja hoidan velkaani ja kaikki on kunnossa.

Vierailija
654/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse työtön vätys joka on ulosotossa tai raukka ei saa edes töitä. onnea vaan

Vierailija
655/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole kun en saa mistään tuttavani nainen ihmetelly kun olen hänen mielestään komea ja pitkä ja kukaan ei ota missää deittisaiteilla yhteyttä sitä en ymmärrä itekkään

Se, että olet tuttavasi mielestä komea ei ole kaikkien naisten mielestä totta. Pelkkä pituus ei takaa komeutta.

Joidenkin mielestä voit olla komea, toisten mielestä et. Mutta tuota on turha hokea. Ei naiset pariudu pelkän ulkonäön takia. Eikä rahan. Jos ei viihdy ihmisen seurassa, sitä ei mikään komeus tai rikkaus korvaa.

Vierailija
656/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vain olla tämä lihominen ja huono maine tai jotain en tiedä ikä vaikuttaa kun ei naisia tippaakaan enää kiinnosta.

Tuhannennen kerran: etsi heikkolahjaisia naisia, koska olet itsekin sellainen. Linkkejä heidän tapaamiseksi sinulle on jaettu kymmeniä, jos ei satoja kertoja. Miksi et yritä sieltä?

Vierailija
657/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun kannatakaan välittää näistä kommenteista, Allu. Mutta se mitä sinun kannattaisi tehdä olisi:

- Lopettaa tänne kirjoittelu aivan täysin ja kokonaan, olet itsekin todennut sen olevan pakkomielteistä. Ihmisiä inhottaa ja kyllästyttää lukea näitä juttujasi, koska niissä ei ole mitään järkeä eivätkä ne hyödytä sinuakaan millään lailla. 

Toki ymmärrän, että kyseessä on mielen sairaus ja pakkotoiminto, mutta silti. 

Vierailija
658/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että olet tuttavasi mielestä komea ei ole kaikkien naisten mielestä totta. Pelkkä pituus ei takaa komeutta.

Joidenkin mielestä voit olla komea, toisten mielestä et. Mutta tuota on turha hokea. Ei naiset pariudu pelkän ulkonäön takia. Eikä rahan. Jos ei viihdy ihmisen seurassa, sitä ei mikään komeus tai rikkaus korvaa.

Kyllä sen tiedän,, mutta silti vaikka mulla on ollut näitä diagnooseja ongelmia läpi elämän elämässä niin on ollut naisia, ei vain ole enää. enpäs niitä enää ees lähesty kun ei niitä kiinnosta vastata, ja poistin myös tinderin kylmästi koska ei kiinnosta enää, en halua väkisin etsiä

Vierailija
659/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse työtön vätys joka on ulosotossa tai raukka ei saa edes töitä. onnea vaan

Ei, minä olen sosiaalityöntekijäsi. 

Vierailija
660/788 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelkaa lähihoitajiksi. Käykää salilla ja kävelkää paljon. Syökää kasviksia niin maha pienenee ja naista tulee jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän