On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Allulla on epäily autisminkirjon häiriöstä, siitä pakkomielteinen jankutus.
Laajat oppimishäiriöt, autisminkirjon epäily, epävakaan persoonallisuuden piirteet.
Tällaista henkilöä et saa komentamalla lopettamaan jankutusta, se on pakonomaista.
Mä oon liikaa yksin ja kirjottelen tänne. En selkeesti voi hyvin..en jaksa enää ettiä naista ja poistin tinderin
Vierailija kirjoitti:
Allulla on epäily autisminkirjon häiriöstä, siitä pakkomielteinen jankutus.
Laajat oppimishäiriöt, autisminkirjon epäily, epävakaan persoonallisuuden piirteet.
Tällaista henkilöä et saa komentamalla lopettamaan jankutusta, se on pakonomaista.
En mä tiedä onko mulla autisminkirjoa. Tai autismia.
Eihän tää normaalia oli tälläinen elämä.
No jos yhtään lohduttaa niin itsellä rumana homona on melkein mahdottomuus löytää tosirakkautta. Vaikka siitä haaveilenkin, en anna sen estää elämästä onnellista elämää. Elämässä on muutakin. Ja ehkä joku kaunis päivä tapahtuu ihme.
No elämässä on muutaki ku naiset. Terapeutti sanoi että pidän taukoa Tinderistä kuukauden ja parempi niin.
Unohdan samalla kaikki hoikat pinnalliset naiset. Ei niihin ole mitään saumaa!!
No totta kai unohdat pinnalliset naiset, se on sanomattakin selvää. Kyllä sinullekin sopiva löytyy kun tilanteesi paranee.
Toivotaan. En halua elää sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kuitenkaa kehitysvammainen enkä näytä kehitysvammaiselta. mä voisin hyvin saada jonku naisen jolla autismia tai adhd add en tiedä.
Nyt puhut asiaa. Ne naiset ovat ihmisiä samoin kuin sinä. Voi olla joku kiva, joka tykkää sinusta. Sinäkin voit tykätä hänestä.
Ei vain löydy naista mistään ja ollut jo vuosikausia yksin.
Etsit vääristä paikoista.
Älä välitä niistä, jotka kirjoittavat ilkeästi. Turha suuttua, heillä on omat oppimisvaikeudet.mistä sitten. Poistin tinderin ei mun juttu, liian tasokkaita naisia.
Nyt ei puhuta tasokkuudesta. Nyt puhutaan siitä, että on samanlainen. Joku kiva, jonka kanssa on hyvä olla. Sama älykkyys
Niin ymmärrän sen mutta millanen sit sopis mulle?
Juurihan hän sen sinulle sanoi: Samanlainen kuin sinä. Etkö sinä oikeasti ymmärrä edes noinkaan yksinkertaista neuvoa? Siis: Yritä löytää joku nainen, joka on samanlainen kuin sinä olet.
Kannattaisi ekana oppia elämään hyvää elämää yksinkin. Parisuhde ei tapahdu tuosta noin vaan. Kun elää hyvin yksin, niin parisuhteen muodustuminenkin tulee olemaan helpompaa eikä masennu heti vastoinkäymisistä.
Mä oon jo masentunut kun ei naiset kiinnostu. Poistin tinderin. Tuntuu ettei täs touhus ole järkeä. Oon vaan yksin. Kai mä etin sit heikkolahjaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kuitenkaa kehitysvammainen enkä näytä kehitysvammaiselta. mä voisin hyvin saada jonku naisen jolla autismia tai adhd add en tiedä.
Nyt puhut asiaa. Ne naiset ovat ihmisiä samoin kuin sinä. Voi olla joku kiva, joka tykkää sinusta. Sinäkin voit tykätä hänestä.
Ei vain löydy naista mistään ja ollut jo vuosikausia yksin.
Etsit vääristä paikoista.
Älä välitä niistä, jotka kirjoittavat ilkeästi. Turha suuttua, heillä on omat oppimisvaikeudet.mistä sitten. Poistin tinderin ei mun juttu, liian tasokkaita naisia.
Nyt ei puhuta tasokkuudesta. Nyt puhutaan siitä, että on samanlainen. Joku kiva, jonka kanssa on hyvä olla. Sama älykkyys
Niin ymmärrän sen mutta millanen sit sopis mulle?
Juurihan hän sen sinulle sanoi: Samanlainen kuin sinä. Etkö sinä oikeasti ymmärrä edes noinkaan yksinkertaista neuvoa? Siis: Yritä löytää joku nainen, joka on samanlainen kuin sinä olet.
Kun ei kukaan jaksa mua. Mulla on vaan ongelmia. En osaa keskustella. Haluan vaa naisen kosketusta ja naista. En edes harrasta seksiä. En löydä mistään mun tyylistä naista.
Oon jatkuvasti yrittäny naisia eikä ne kiinnostu musta mitenkää. Nyt loppu en jaksa enää
Kerroin terapeutille etten mä kelpaa kellekkään koska en oo normaali ja siltä se tuntuu. Naamas ei ole mitään vikaa.
Ennenkuin voit kelvata kennellekkään muulle sinun pitää oppia kelpaamaan itsellesi.
En ymmärrä ihan sama. Kai mä oon yksin vaan elämässä. Unohdan naiset ja alkaan pelaamaan.
" Mä haluun jankuttaa, aina jankuttaa. Tehdä sitä milloin vain. Kun sinuun painaudun, tunnen katsees sun: "Mitä tuo jankuttaa"?"
Tai:
"Kunpä tänään jankkaisin paremmin, ehkä silloin tuntisin itsenikin, halki ikiroutaisen isänmaan, jankkaan uudestaan. Hyvät neuvot ihmisten, joskus niihin hermostun...".
En tiiä miten tuun jaksamaan elää yksin. En tiedä.
Kauhee pakkomielle ja sairaus täytyy olla.