On masennus ja oon heikkolahjainen en kelpaa kellekkään
No siltä musta tuntuu kohta ikää 38 v ei oo ystäviä ei mitään.. tyhjää elämässä ja yksinäisyyttä
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
MIksei naiset voisi laskea rimaa ja huolia mut?
Siksi, kun suurin osa naisista on mielummin yksin kuin suhteessa epätoivoisen miehen kanssa. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen voi elää täysipainoista elämää ilman parisuhdetta. Puhun nyt omasta ja usean naispuolisen kaverin puolesta. Parisuhteeseen lähden, jos samanhenkinen, reipas ja positiivinen mies löytyy. Sellaisen löytyminen olisi ihanaa, muttei elämäni mene pilalle vaikkei löysykään.
No sitten etsi komea täydellinen mies. Jos ei kelpaa muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun suurin osa naisista on mielummin yksin kuin suhteessa epätoivoisen miehen kanssa. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen voi elää täysipainoista elämää ilman parisuhdetta. Puhun nyt omasta ja usean naispuolisen kaverin puolesta. Parisuhteeseen lähden, jos samanhenkinen, reipas ja positiivinen mies löytyy. Sellaisen löytyminen olisi ihanaa, muttei elämäni mene pilalle vaikkei löysykään.
En ole epätoivonen. En halua ketä vaan. Masennukselleni ja heikkolahjaisuudelle en voi mitään.
Jos en hitto kelpaa niin en kelpaa. Käyn joskus maksullisessa
Antaa naisten etsiä täydellinen positiivinen fiksu komea Chad.!!!
Hitto mä jaksa pinnallisia naisia jotka vaatii täydellisen miehen. Pärjään yksinkin.
Sama. Olen aivan tavallinen eikä minussa ole mitään erikoista mitä tuoda esiin. Ymmärrän miksi olen sinkku.
Uroskoirat, jotka ovat liikaa nárttúkoirien perään kastroidaan. Ihmisuroksille tämä voisi olla myös hyvä ja toimiva ratkaisu. Mielenrauha on taattu.
Miksi pitä suht komea mies ei kelpaa naisille?
Antaa olla ku ei kelpaa. Tuskin kovin moni nainen löytää komean Chadin.
No missä naiset on se teidän unelmien mies.. eikä kelpaa?
No olkaa sitte ikisinkkuja en jaksa kirjotella tänne enään.
Hitto mua ramasee tää elämä ja paha mieli.. kaikki muut menny eteenpäin ja mä oon jumissa elämässä ja velkaantunut.
Olis helpompi tappaa ittensä kun elää tätä kärsimystä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole naurettava.
Miksi kenenkään pitäisi "laskea rimaa" ja huolia sinut tai ketään muutakaan jota ei kerta kaikkiaan halua?
Vain siksi kun MINÄ HALUAN!! Minun TÄYTYY saada kun kerta haluan!!
Oletko 38- vuotias vai 5? Itkupotkuraivarit kai sitten auttaakin. Kokeile.
joo pysytään ikisinkkuna asia on selvä.. asia on totaalisen selvä sitten, oon heikkolahjainen oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole naurettava.
Miksi kenenkään pitäisi "laskea rimaa" ja huolia sinut tai ketään muutakaan jota ei kerta kaikkiaan halua?
Vain siksi kun MINÄ HALUAN!! Minun TÄYTYY saada kun kerta haluan!!
Oletko 38- vuotias vai 5? Itkupotkuraivarit kai sitten auttaakin. Kokeile.
hakkaa vaikka päätäs seinään
MINÄ PÄRJÄÄN YKSIN JA OKSENNAN IHMISTEN PÄÄLLE KAIKKI ON NIIN SAIRAITA
Mä oon vaan liian vaikea ihminen. En osaa olla yksin.