Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi mitään: Mä en kestä teitä EKOÄIDIT

Vierailija
23.08.2008 |

Jotka kantelette Kanervaa, Juolukkaa tai Taigaa kantoliinassanne... Vapaa-ajalla kudotte uusia vaippahousuja...

Taaperoimettäjät, superkierrättäjät, teette itse soseet vauvalle ja leivotte leivät perheelle..

Yleensä teillä kierrätysvaatteet ja homssuinen olemus. Luulette olevanne upeita, mutta ette ole. Käyttäisitte edes hajuvettä. Ja leikatkaa rastat pois. Mutta please ei lyhyttä punaista tukkaa.

Joka paikassa suuna ja päänä, touhuutte ja touhutatte. Touko ei saa pyssyjä, vain puuleluja ja käpylehmiä. Nekin kierrätyksestä. Ja Touko ei ole mies, eikä äiti nainen. On vain ihmisiä. Siksi Toukollakin vaaleanpunainen paita ja pitkä tukka.

Kaikki ruuat teette itse ja illalla juotte jäkäläteeta ja itsetehdyn leivän päällä itseidätettyjä ituja. Teehen soijamaitoa.

En vaan kestä teitä. Ootte niin ärsyttäviä, kaikki ekoäidit, ekomammat, liinamammat, kestovaippailijat (joo, mullakin oli kestot, mutten pitänyt niistä meteliä), kengurupussit, kissantassut, metsämammat...

APUUUUUUUVAAAAAAAAAAAAA!

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin pyörii tatuoidun vaimon pehmona lastenhoitajana meidän puistossa... Silmälasit, ajeltu tukka, maastotakki, baskerilakki tai pahimmassa tapauksessa antennipipo... Ihan hyvin vois alkaa keskustella äitien kanssa vaikka imetyksestä. Hui!

Vaimonsa taitaa kotona määrätä kaapin paikan. Katselin miestään tässä yksi ilta puistossa, Hänet olisi niin helppo iskeä päiväkahviseuraksi esittämällä aikuiseksi kasvanutta Vihervaaran Annaa.. Jotenkin sellainen saamaton vegetaristimies.... Ois helppo käskyttää sängyssä...

Vauvalla oli sellaiset 70-luvun retrorattaat, joihin helposti jäätyy talvella. Lapsilla huovitetut lakit ja kumpparit.

KIva, että joku ymmärsi mun kärjistetyistä jutuista sen idean. Pysytään kohtuudessa ja aivot päässä. (rastat ei oo aivot. Ne on rastat. Voi ottaa pois)

ap

Vierailija
22/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaus tuo taisi olla. Vaikea kuvitella, että tollaisia äiteja ois pilvin pimein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalokarvat rehottaa ja batiikkivärjätyn hameen helmat vaan liehuu, kun äiti lykkää 70 -luvun vaununrotiskoilla jotain Ruskoa mukanaan imetystukiryhmään. Tämä nainen on ihan kiva ihminen, mutta mä en vieläkään tiedä, onko se nuorempi lapsi tyttö vai poika. Nimi on joku josta ei ota selvää ja vaatteet on punaisia, vihreitä, oransseja tms. aivan sama toki mulle, ei haittaa minun elämää.

Vierailija
24/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko lailla tuollainen äiti. Just luin, kun lehdestä tuli näytenumero (tai kaksikin).

Retromekoissa koko lapsikaarti ja tukat leikattu kaikilta samoin. Mulla oli samanlainen habitus aidolla 70-luvulla, kun olin mukula.

Vierailija
25/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti vähän harmittaa jos ihmiset katsovat minuakin liinoineni pahasti siksi että liittävät sen johonkin stereotypiaan besserwisser-ekomammasta.

Vierailija
26/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löytyy minun lisäkseni muita, jotka eivät käytä edes vessapaperia? Pesuaineetkin teen enimmäkseen itse luonnosta keräämistäni kasveista.

Vierailija
27/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka maha pystyssä käy ärrältä ostamassa tupakkaa, hyllyvät läskeineen ulos ja heti sytyttävät röökinsä.

Vierailija
28/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muiden ihmisien "ärsyttävyys" on puheenaihe sinulle, on mukavaa ettei elossasi ole suurempia pään vaivoja.

Mua itseäni ärsyttää alkoholistit. Oma elämä ja lapsuus pilattu alkolla. Olla lapsena aikuinen ja pitää huolta omista vanhemmista, ja kun on aikuinen, sama leikki vain jatkuu. En ole ehtinyt miettimään eko-, tec-, tai muita alakulttuuri äitiyksiä.

Vierailija
29/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollet jo ole.

Napakymppikuvaus yhdestä äitityypistä (tunnen muutaman).

Ja toi juttu vegemiehestä, jonka saisi iskettyä esittämällä aikuista Vihervaaran Annaa - päivän paras! (Ei kyllä oikeasti tajua, ketä voi kiinnostaa antennipipoinen mies, joka haluaa keskustella imetyksestä...)

Vierailija
30/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko mielestäsi oikeassa ketjussa?

Voisihan tähän kertoo vielä sinuakin traagisemman lapsuusstroorin (niitähän löytyy) ja sanoa, ettei sulla ole mitääm asiaa valittaa.

NAurakaa joskus aidosti hyvälle jutulle, se voi tehdä ihan hyvää, vaikka lapsuus olisikin ollut angstinen (minullakin oli).

Vierailija
31/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on erittäin hyvä kirjoitus:-) loistava!!! Kuinkahan moni tunnistaa tuosta itsensä..hahhaa! t. mamma joka käyttää hyvällä omallatunnolla pampersia,nestleä,nannia yms. ylikansallisia merkkejä eikä todellakaan tunnista itseänsä ap:n kuvauksesta

Vierailija
32/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hölmöthän ei ymmärrä edes hävetä.

Vierailija
33/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:n kuvailemat ne vasta hölmöjä ovatkin! Kärjistettyä, haloooooo:-) onko rastat vedetty liian kireälle:-)

Vierailija
34/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto munkin lapsuus on pilattu sillä että ihannoin sitä perkeleen annaa ja yritin olla luontaisesti villi, laiha, punatukkainen mutta ah niin nokkela ja älykäs, jolloin voi voittaa kaikkien sydämet. tää kirjoitus ehkä vapauttaa mut viimeinki siitä taakasta :)

mut hei unohdit vaistovanhemmuuden!

Vierailija
35/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitus! Kerrankin jollain sana oikeasti hallussa talla palstalla.

Kiitos ap!

Vierailija
36/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niillä saattaa olla myös sellainen kulahtanut aito Marimekko-paita 70-luvulta.

Vierailija
37/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vain ulkoisesti, koska on persaukinen, kouluttamaton, työtön, kahden lapsen yh, jolla ei ole varaa esim. autoon tai pukeutua muuhun kun kirppisvaatteisiin. Verhoaa sitten köyhyytensä ekohörhöilyyn. Ei siinä mitään - hauska tyyppi.

Vierailija
38/210 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska olet ap! :)

Vierailija
39/210 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaankin, mä unohdin sen VAISTOVANHEMMUUDEN. Siihen varmaan liittyy tämä todella tärkeä ns. VESSAVIESTINTÄ. Onneksi rintarepussa tuntee, kun Taiga alkaa kiemurrella kakkahätäänsä ja voi sitten äkkiä mennä lähimpään pusikkoon... Pissatetaanhan lapsia Afrikassakin.

ap

Vierailija
40/210 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksisilmäisesti ja jääräpäisesti tuputetaan omaa elämäntyyliä muillekin ainoana oikeana ja / tai pidetään toisen elämäntyyliä alempiarvoisena kuin omaa.

Elämäntyyli saa olla minusta miten vieras, outo ja kummallinen tahansa, pääasia että perhe on itse tyytyväinen eikä elämäntapavalinnoista aiheudu haittaa tai vaaraa perheelle, lapselle tai ympäristölle.

Oikeasti avun ja tuen tarpeessa olevat äidit (jotka eivät itse välttämättä aina tajua tai myönnä olevansa hakoteillä) eivät ärsytä minua, vaan säälittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi