Kokoomus haluaa lisätä haittaveroja. Mihin tuotteisiin toivoisit niitä?
Itse äänestän vasemmistoa mutta tuo on hyvä ehdotus.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
wokeilu, cancelointi, kuukautissuojat
Ei mua haittaa jos menkat valuis autonpenkille johon sä seuraavaksi istut 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wokeilu, cancelointi, kuukautissuojat
Ei mua haittaa jos menkat valuis autonpenkille johon sä seuraavaksi istut 😂
autopenkkien muovisuojiin alv-ale
Vierailija kirjoitti:
tuulipropelleille. Niitä on tuettu niin paljon, että on aika saada takaisinpäin
Minä taas haluaisin eduskunnan pelleille.
mopot katsastukseen ääni saaste väheni edes hetkeksi traktor pullink 1000e joka veto ralli autoille myös 1000e ralli vero.
epäterveelliset ylellisyysruuat kuten karkit, pullat ym. saakin maksaa hiukan enemmän. energiajuomat hajottaa hampaat sais olla kalliinpia.ihan terveys syistä. juurekset, maito, kasvikset voisi vapauttaa veroista niin ehkä terveyskulut vähenisi ja terveys lisääntyisi.
muskeliveneet,timantit ym saisi kyllä olla jotain luksus veron alaisia. näillä asiakkailla on varaa maksaa kymppi enemmän ostoksistaan.
olisi parempi haittavero niin voisi ostamalla vaikuttaa omiin veroihin joko alentamalla tai luksus veroja lisää maksamalla.
kokoomus haluaa aina ryöstää keppikerjäläiseltä kaiken.siltä joka on sairas ja köyhä.siinä on jotain sairasta pahuutta tossa kokoomus ajattelussa. vaikken kyl vasemmiston muut maksaa linja, sekään ole hyvä. kristillisten ja persujen järkitalous linja parempi ,samoin uusien pienpuolueiden.
Kokoomus on köyhiltä himoverottajien puolue.
Vierailija kirjoitti:
Kasvistuotteille.
Jos suomi matkisi saksaa niin kasvistuotteilla saisi ihan kivasti miljoonia. Varovastikkin laskettuna. Saksassa puhutaan isommista luvuista kun niitä on paljon enemmän. Ne taisivat puhua miljardeista? Voitaisiko laillistaa edes myyntiin sinnepäin? Laatu kukka myy itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on köyhiltä himoverottajien puolue.
Miksi köyhät tupakoivat enemmän kuin rikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus voi laittaa itselleen haittaveron, sen verran haitallinen puolue on.
Tämä!
ulkomaan tuontitavarat, tupakka, alkoholi, makeistuotteet.
Turhien ja vaarallisten yksilöiden maahantuonnille ja maassa pitämiselle voisi lätkäistä haittaveron. Verolaput voisi lähettää ulko- ja sisäministeriöön sekä vihreiden puoluetoimistoon.
Meikeille. Itsehän kuljen luonnollisesti
Haluan sosiaalisen median haittaveron. Yksi tykkäys maksaa 1 e, yksi julkaisu 5 e ja yksi kommentti 3 euroa. Onlinepelaamiseen voisi laittaa jonkin 10 e tuntitaksan. Leffan katselu Netflixissä sen 4 euroa. Ideaani saa lainata vapaasti!
Lihavuusvero. Oikeastaan eihän se eettisesti ole yhtään sen ihmeellisempi kuin tupakkavero. Jokainen polttaa sen ensimmäisen tupakkansa vapaasta tahdostaan, ja jokainen syö sen ensimmäisen sokeripullansa omasta tahdostaan.
En, miten niin? Mykkänen puhui tänään noista Kokoomuksen kannattamista haittaveroista. En trollaa.
Ap