IL: Poliisilta sydäntä särkevä tiedote: Mies putosi junaraiteelle Espoossa, kukaan ei auttanut
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a63573ce-fce9-4def-b838-e65f8f415f07
Mä vihaan tätä maata.
Kommentit (134)
No, saavatko ne kymmenkunta tapaturmapaikalla ollutta nyt sakot?
Mitä helkkaria mä just luin? Nyt saa kyllä tosissaan hävetä sitä, että on espoolainen. Ihanko tosissaan meinasivat siellä laiturilla nämä ihmiset, että juu, jääköön tuo tyyppi junan alle ja mä vaan jatkan matkaa muina miehinä ajellen tuon miesparan yli. Uskomatonta! Eipä hirveästi lämmitä sydäntä tietää, että kos itse vaikkajoutuisi vastaavan tyyppiseen onnettomuuteen, niin täällä ei sitten kukaan auta. Antavat kuolla vain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä itsekin ole vaarassa? Vai miten saa makaavan ihmisen raiteilta menemättä itse perässä sinne?
No jos nyt vaikka apua soittaisi alkajaisiksi, se tuskin on kovin riskialtista.
En kyllä olisi älynnyt, että häke pystyy pysäyttämään junan kahdessa minuutissa.
Vaaratilanteissa kaikista tärkeintä on toimia. Monesti pystyy tekemään asioille jotain vaikka ei siltä näyttäisi ensisilmäyksellä.
Pahinta on jäätyä ja jäädä vaan idioottna katselemaan ja kuvittelemaan ettei ole vastuussa mistään
Vierailija kirjoitti:
No sietäisivät saada!
Leopardihattuisia sotalordeja kyllä tekee mieli auttaa Afrikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa koska uhri oli suomalainen. Muuten kaikkien nimet olisi jo poliisin tiedossa ja syyttäjä tehtailisi syytteitä liukuhihnalta.
Minä autan hädässä olevaa ihmistä oman henkenikin uhalla. En voisi olla auttamatta. En ymmärrä näitä jotka piipittää jotain, että se on vaarallista mennä auttamaan. Siinäpähän on,se on silti mentävä. Saapahan kuolla sankarina eikä nössönä.
Vierailija kirjoitti:
sinä joka seisoit siellä laiturilla ja luet tämän, ku.ole hitaasti ja tuskallisesti.
Oletko se sama, joka toisessa ketjussa kuulutti suureen ääneen, ettei auttaisi naisia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä itsekin ole vaarassa? Vai miten saa makaavan ihmisen raiteilta menemättä itse perässä sinne?
No jos nyt vaikka apua soittaisi alkajaisiksi, se tuskin on kovin riskialtista.
En kyllä olisi älynnyt, että häke pystyy pysäyttämään junan kahdessa minuutissa.
Ei olisiknaan. Jaaritellen olisi alkanut ensin selvittämään soittajan henkilöllisyyttä, sitten inttämään vastaan soittajalle. Lopuksi kysynyt onko joku kuollut jos ei niin olisi katkaissut puhelun.
Pultsari saa kyllä paleltua hankeen ja sitä kuvataan someen, mutta annas olla kun varpunen on lentänyt näyteikkunaan, niin hätäkeskus menee tukkoon. Sairaaksi on vääristynyt ihmisten ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Näin yliksellä videon kiinalaisesta uimahallista, jossa joku 5-7 vuotias poika menee syvään uima-altaaseen ja ei osaa uida. Ympärillä on ihmisiä jotka näkevät tilanteen, mutta eivät tee mitään. Jatkavat vaan omia touhujaan.
Poika räpiköi henkensä edestä niin kauan kuin taju lähtee. Lopulta poika vajoaa pohjaan käpertyneenä sikiöasentoon, kuin äidin kohtuun nukkumaan ikuista unta.
Kaduttaa että katsoin tuon videon.
Näin saman videon, näytti siltä että poika pyöri ja pelleili. Ei ne muut ole tajunneet, että se on hukkumassa.
Eipä ollut tämäkään parempi uutinen:
Nainen elvytti tuupertunutta, samalla ohikulkijat yrittivät varastaa tavaroita
Myyrmäen juna-asemalla tapahtui hätkähdyttävä välikohtaus. Tuupertunutta elvyttäneen tavaroita yritettiin varastaa.
Harmi kun tästäkään ei osata keskustella asiallisesti.
Ihmiset tuntuu olevan jotenkin älyttömän avuttomia nykyään.
Tuli mieleen tilanne kun olin ajamassa autoa parkkiin. Mukana oli siskoni ja hänen miehensä, he menivät ulos ennen minua ja katselivat mun parkkeeraussuoritusta. Sain lopulta vekslattua auton parkkiin ja kun tulin ulos niin sisko ja miehensä sanoivat että "oli muuten tosi lähellä ettet osunut toiseen autoon"
Mä katsoin heitä suu auki ja ihmettelin että miten heille ei tullut mieleen sanoa tai huutaa mulle mitään vaan ovat siinä vaan seisseet tumput suorina !
Mä en tajua ihmisiä. Muutenkin heidän ajattelunsa taitaa mennä niin että olisi jotenkin epäkohteliasta mennä auttamaan toista, että ottaisin sen jotenkin loukkauksena kun joku estää mua kolhimasta autoani?
Vituttaa ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä autan hädässä olevaa ihmistä oman henkenikin uhalla. En voisi olla auttamatta. En ymmärrä näitä jotka piipittää jotain, että se on vaarallista mennä auttamaan. Siinäpähän on,se on silti mentävä. Saapahan kuolla sankarina eikä nössönä.
Minä en auta, saisi ehkä puukosta. Yleensä noi sankarit hyppäävät radalle ihan itse, ei siihen kannata mennä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin yliksellä videon kiinalaisesta uimahallista, jossa joku 5-7 vuotias poika menee syvään uima-altaaseen ja ei osaa uida. Ympärillä on ihmisiä jotka näkevät tilanteen, mutta eivät tee mitään. Jatkavat vaan omia touhujaan.
Poika räpiköi henkensä edestä niin kauan kuin taju lähtee. Lopulta poika vajoaa pohjaan käpertyneenä sikiöasentoon, kuin äidin kohtuun nukkumaan ikuista unta.
Kaduttaa että katsoin tuon videon.Näin saman videon, näytti siltä että poika pyöri ja pelleili. Ei ne muut ole tajunneet, että se on hukkumassa.
Ja mites siten tuo, joka kuvasi tuon kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuntuu olevan jotenkin älyttömän avuttomia nykyään.
Tuli mieleen tilanne kun olin ajamassa autoa parkkiin. Mukana oli siskoni ja hänen miehensä, he menivät ulos ennen minua ja katselivat mun parkkeeraussuoritusta. Sain lopulta vekslattua auton parkkiin ja kun tulin ulos niin sisko ja miehensä sanoivat että "oli muuten tosi lähellä ettet osunut toiseen autoon"
Mä katsoin heitä suu auki ja ihmettelin että miten heille ei tullut mieleen sanoa tai huutaa mulle mitään vaan ovat siinä vaan seisseet tumput suorina !
Mä en tajua ihmisiä. Muutenkin heidän ajattelunsa taitaa mennä niin että olisi jotenkin epäkohteliasta mennä auttamaan toista, että ottaisin sen jotenkin loukkauksena kun joku estää mua kolhimasta autoani?
Vituttaa ihmiset.
Ja sinä vasta avuton olitkin, kun et pyytänyt apua vaikka sitä oli tarjolla.
Ottakaa selvää asioista,99% muualta tulleita ja nyt en puhu suomalaisista ja joku ihmettelee miksei kukaan auta/ soita apua....niinpä
Nykyään jos jollekkin sattuu haaveri niin kukaan ei auta. Moni kaivaa puhelimen ja ottaa someen kuvia. Poikkeuksena jos haaveri sattuu nuorelle naiselle, silloin on ukkoja kuin herhilisiä jeesaamassa. Tai jos on ruskeaihoinen oman kertomansa mukaan uhri niin naiset rientää hyysäämään.