IL: Poliisilta sydäntä särkevä tiedote: Mies putosi junaraiteelle Espoossa, kukaan ei auttanut
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a63573ce-fce9-4def-b838-e65f8f415f07
Mä vihaan tätä maata.
Kommentit (134)
Eikö siinä itsekin ole vaarassa? Vai miten saa makaavan ihmisen raiteilta menemättä itse perässä sinne?
no js se ite heti ponkaisi ylös ja pois radalta että kukaan ei ehtiny siihen väliin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä itsekin ole vaarassa? Vai miten saa makaavan ihmisen raiteilta menemättä itse perässä sinne?
No jos nyt vaikka apua soittaisi alkajaisiksi, se tuskin on kovin riskialtista.
Vierailija kirjoitti:
no js se ite heti ponkaisi ylös ja pois radalta että kukaan ei ehtiny siihen väliin?
Kannattaisiko lukea juttukin. Se oli raiteilla vielä junan tullessa.
Mitä helvetin perkelettä ????? Nää ihmiset kuvittelee olevansa jotain? Kuvittelee olevansa järkeviä normaaleja kansalaisia ?
Eikö tuo ole rikos sitäpaitsi? Heitteillejättö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt vaikka apua soittaisi alkajaisiksi, se tuskin on kovin riskialtista.
En kyllä olisi älynnyt, että häke pystyy pysäyttämään junan kahdessa minuutissa.
Olen pettynyt espoolaisiin. Oletteko ihmisiä vai robotteja?
Vierailija kirjoitti:
Onko asemapaikoilla hätäilmoituslaitteita? No, jos oliskin, niin mistä sitä hädän ollessa akuutti tietää, missä ne laitteet ovat.
Uskomatonta. Kyllä kymmenen ihmistä saa yhden (ehkä vanhuksen?) raiteilta pois parissa minuutissa. Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin perkelettä ????? Nää ihmiset kuvittelee olevansa jotain? Kuvittelee olevansa järkeviä normaaleja kansalaisia ?
Eikö tuo ole rikos sitäpaitsi? Heitteillejättö ?
On, mutta arvaa tekeekö pollarit mitään asialle kun on myymälänäpistelijöitäkin. Kaikki tallnetui jutun mukaan turvakameraan. Missä kuvat lehdissä?
Mitä te raivoajat olisitte tehneet? Junan tuloon kaksi minuuttia. Saa olla nopeat hoksottimet.
Armeijassa opetettiin että kaveria ei jätetä. Opin jo armeijassa että jätetään ja myöhemmin elämässä huomasin ettei kavereita edes ole. Kaikki riippuu ja on suhteellista. Jääkiekko!
Eipä sitä nykyään tiedä hyppääkö joku tahallisesti raiteille
Näin yliksellä videon kiinalaisesta uimahallista, jossa joku 5-7 vuotias poika menee syvään uima-altaaseen ja ei osaa uida. Ympärillä on ihmisiä jotka näkevät tilanteen, mutta eivät tee mitään. Jatkavat vaan omia touhujaan.
Poika räpiköi henkensä edestä niin kauan kuin taju lähtee. Lopulta poika vajoaa pohjaan käpertyneenä sikiöasentoon, kuin äidin kohtuun nukkumaan ikuista unta.
Kaduttaa että katsoin tuon videon.
En kyllä itsekään osaisi toimia muuten kuin ehkä soittaa 112. En minä kyllä sinne raiteille itse menisi ketään väkisin pönkäämään ylös, etenkin jos pudonnut vaikuttaa sekavassa tilassa olevalta, joka on sinne mennyt tahallaan.
Oliko se joku Lepuskin sekopää sekakäyttäjä? Niitä siellä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te raivoajat olisitte tehneet? Junan tuloon kaksi minuuttia. Saa olla nopeat hoksottimet.
Niinkuin koulussakin opetetaan: soitto 112 ja huuda apua. Hae apua .
Sinäänsä tärkeä aihe, mutta nämä keskustelut ovat täynnä turhaa syyttelyä, vihaa ja riitelyä. En yhtään ihmettele jos ihmisillä menee auttamishalu kun on niin negatiivinen ilmapiiri
Kuinka monta aloitusta tästä samasta aiheesta täällä pitää tehdä