SYYHY!
Meille rantautu syyhy ensimmäiseksi 1,5 vuotiaalle. Lääkärissä käytiin useasti kutinan takia, sanoivat ettei oo syyhyä, koska muut perheenjäsenet ei oireile. No, nyt minulle ja isälle ilmestyi näpyt ja kutina, voiteet saatiin ja ensimmäinen voidekerta laitettu sekä siivoukset tehty tiistaina. Milloin voin odottaa näppylöiden katoavan ja kutinan helpottavan? Mistä tiedän onko hoito tehonnut vai ei? Ja milloin lapsen voi laittaa takaisin päiväkotiin?
Kommentit (183)
Onko teillä jälkikutina ollut aaltoilevaa? Eli kutinassa tulee välillä tauko ja sitten taas kutina jatkuu? Meillä ollut sellaista, että kutisee n. parin viikon ajan ja sitten tulee n.viikon tauko ja taas kutisee. Näin menty muutama kuukausi, ja 3 kertaa käyty ihotautilääkärissä, joka ei ole punkkeja enää löytänyt.
Meidän 3-henkinen perhe söi 2x ivermektiiniannokset ja 2x petivaatteet yms. pesurumbat, viikko pidettiin sohva ja nojatuolit pois käytöstä, kaikki mitä voitiin niin tehtiin.
Ylihuomenna teini lääkäriin kun pukkaa edelleen vesikelloja peukalonhankaan, n. 1,5kk tablettien jälkeen. Voiko kutina olla psyykkistä? Itsellä kutisee kainalot ja alakerran karvoitus, ei öisin vaan päivällä vaatteet päällä.
Olen valmis luovuttamaan, saa syyhy syödä meidät.
Syyhyn Hoitoon - https://tonzes.com/syyhy.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Yksi kuuri = koko vartalo voitelu (erittäin tarkasti kokonaan) yhtenä iltana ja tämä toistetaan 2 viikon päästä. Itse tein kyseisen kuurin 2 kertaa eli minulla kesti 4viikkoa homma yhteensä koska otin täysin varman päälle ja se jälkikäteen ajateltuna kannatti täysin.