Onko heteromiehillä ulkonäköpaineita?
Katsoin äsken yleareenasta "Some deep stories" jaksoja.
Miesten kertoessa ulkonäköpaineista, aloin miettiä, onko heteromiehillä miten paljon ulkonäköpaineita. Itse en tunne ainoatakaan, joka olisi ainakaan myöntänyt, että olisi.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiako ei pelasta edes sosioekonominen asema? Ei kai sitten, ainakaan yhtä hyvin. Tai se on vaikeampi saavuttaa naisille vieläkin, vaikka ovat jo koulutetumpia kuin miehet. Osittain kyllä naisten omakin vika. Kukaan ei saisi nousta harmaasta matalapalkka-alhosta. Naiset ihan itse sen estävät.
Naisen varallisuus ei useimmiten ole miehelle niin merkityksellinen asia kuin toisinpäin jos miehen oma talous on kunnossa. Itse en voisi ajatella seurustelevani itseäni huomattavasti varakkaamman naisen kanssa sillä minulla ei olisi tarjota yhtään mitään sen perheen hyvinvoinnin eteen jolloin tuntisin itseni iilimadoksi ja hyväksikäyttäjäksi.
Miehillä ei ole samanlaista mahdollisuutta hyötyä naisen varallisuudesta niin kuin naisilla on mahdollisuus hyötyä miehen varallisuudesta
Mitäh? Ihan samalla tavalla onnenonkijoita lyöttäytyy rikkaan naisen kylkeen kuin rikkaan miehenkin kylkeen. Mieti nyt vaikka Onassiksen suvun naisia. Sekä äiti Christina että tytär Athina olivat näitä rikkaita tyttörukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiako ei pelasta edes sosioekonominen asema? Ei kai sitten, ainakaan yhtä hyvin. Tai se on vaikeampi saavuttaa naisille vieläkin, vaikka ovat jo koulutetumpia kuin miehet. Osittain kyllä naisten omakin vika. Kukaan ei saisi nousta harmaasta matalapalkka-alhosta. Naiset ihan itse sen estävät.
Naisen varallisuus ei useimmiten ole miehelle niin merkityksellinen asia kuin toisinpäin jos miehen oma talous on kunnossa. Itse en voisi ajatella seurustelevani itseäni huomattavasti varakkaamman naisen kanssa sillä minulla ei olisi tarjota yhtään mitään sen perheen hyvinvoinnin eteen jolloin tuntisin itseni iilimadoksi ja hyväksikäyttäjäksi.
Miehillä ei ole samanlaista mahdollisuutta hyötyä naisen varallisuudesta niin kuin naisilla on mahdollisuus hyötyä miehen varallisuudesta
Miten niin ei? Jos naisella on hieno ostettu tai peritty mökki upeassa saaristomaisemassa, nain kai mieskin siitä lomasta siellä nauttii? Rikkaan naisen siivellä pääsee myös matkustamaan.
Me ihmiset olemme (tässäkin) asiassa erilaisia.
Selitätkö vähän.
Vierailija kirjoitti:
Miehillähän niitä nimenomaan on.
Sama kuin kysyisi, että onko köyhillä paineita laskujen maksusta.
Miehillä on sama tarve tulla hyväksytyksi, ihailluksi ja rakastetuksi kuin naisilla, mutta siinä missä naiset voivat ainakin vähäksi aikaa saada miesmallin seurakseen, tavallinen mies joutuu tyytymään äitinsä ikäiseen puliakkaan, jos molemmat panostavat saman verran.
Oman tasoisen kumppanin löytäminen vaatii mieheltä suurta panostusta tai tuuria ja silloinkin suurin osa vallasta on naisella, joka voi vaihtaa miehen 1. riidan jälkeen.
Sulla oli hyviä pointteja.
Juuri tämä seksin ja parisuhteen saamisen vaikeus luo ihan hitonmoiset paineet.
Voi oikeasti mennä vuosia että saa edes yhden tapailun alkamaan, siitä on pakko pitää kiinni kynsin ja hampain, koska seuraavan löytämiseen voi mennä taas vuosia. Naisella on kaikki valta, koska uuden löytäminen niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä naisvaltaisten alojen palkkatason pitäminen matalana on miesten ja yhteiskunnan tapa kontrolloida naisia.
Miten se on miesten vika että naiset eivät suostu tekemään vuoro töitä ja ylitöitä seka saikuttaa paljon enemmän kuin miehet. Palkka maksetaan työn tuloksesta eikä työpaikalla hengailusta
Näin parisuhteessa elävänä ei juurikaan enää; kilpailla minun ei tarvitse ainakaan.
Toki myös yritän ulkonäöstäni jollain tapaa pitää huolta, mm. masennuksesta huolimatta.
M29
Siis aloittaja katsoi kirjaimellisesti miesten, myös heteroiden, ulkonäköpaineista kertovaa ohjelmaa ja vielä miettii, onko miehillä ulkonäköpaineita?
Vierailija kirjoitti:
Sanon edelleen että naisilla on helpompaa. Laihduttaminen on iisimpää kuin itsensä lihaksikkaaksi treenaaminen.
Ei voida edes korostaa kuinka paljon helpompaa on laihduttaminen kuin lihasmassan kerääminen että lihakset olisivat suuret ja hyvännäköiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäkö paineet johtuvat naisten vaatimuksista fyysisiin ominaisuuksiin joihin ei itse voi vaikuttaa ilman todella kallista kirurgiaa
Hyvä hampaat voi itse hoidattaa, siis korjata, oikoa ja valkaista.
Parturissakin voi käydä.
Liikuntaa voi harrastaa, niin pysyy timmissä kunnossa.
Kannattaa välttää tupakointia (haisee pahalta, iho harmaantuu).
Liika, pitkäkestoinen alkoholinkäyttö tekee miehestä paitsi pahanhajuisen myös hitaan änkyttäjän, jonka on vaikea tuottaa fiksua puhetta (nainen kaipaa miehestä juttuseuraa).
Vaatteet voi olla siistit ja tyylikkäät, ja tilanteeseen sopivat.
Tatutointeja kannattaa välttää, jos haluaa perinteisen naisen.
Eli aika paljon mieskin voi sille ulkonäölleen.
Millään noista ei ole merkitystä, jos pituutta on liian vähän ja naama on ruma. Eli homman voi kyllä pilata huonoilla elintavoilla, mutta huonot kortit saaneena ei ole mitään mahdollisuuksia petrata.
eri
Jep. Kaikki nuo naisen luettelemat asiat on hyvä olla mutta miehen taso ei niiden myötä edelleenkään nouse niin että hän viehättäisi hoikkia omanikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä naisvaltaisten alojen palkkatason pitäminen matalana on miesten ja yhteiskunnan tapa kontrolloida naisia.
Miten se on miesten vika että naiset eivät suostu tekemään vuoro töitä ja ylitöitä seka saikuttaa paljon enemmän kuin miehet. Palkka maksetaan työn tuloksesta eikä työpaikalla hengailusta
Meinaatko että naistoimitusjohtajille maksetaan vähemmän kuin miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Ihan samalla tavalla onnenonkijoita lyöttäytyy rikkaan naisen kylkeen kuin rikkaan miehenkin kylkeen. Mieti nyt vaikka Onassiksen suvun naisia. Sekä äiti Christina että tytär Athina olivat näitä rikkaita tyttörukkia.
Rikkaita tyttörukkia jotka rikastuivat miehen tekemän työn avulla tekemättä itse rahojen eteen juurikaan
mölli235 kirjoitti:
Näin parisuhteessa elävänä ei juurikaan enää; kilpailla minun ei tarvitse ainakaan.
Toki myös yritän ulkonäöstäni jollain tapaa pitää huolta, mm. masennuksesta huolimatta.
M29
Tyhmäkö olet vai esitätkö vaan?
Tuolla logiikalla jonain päivänä kuule se naisesi lähtee, jos luulet että parisuhteeseen päästyä se huuma kestäisi ikuisesti ja että voisi jättää omasta ulkonäöstään huolehtimisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunne ainoatakaan joka oli "myöntänyt" ?
Kuinka monen kanssa olet keskustellut asiasta jos et ole saanut niitä myöntämään?
Itse en muista noista asioista jutelleeni hetero- tai homomiesten tai -naisten kanssa.
Minä ap:na vastaan tuohon. Itselläni (olen nainen) on hirveästi ollut ja on ollut ulkonäköpaineita ja olen niistä jutellut poikaystävilleni. Ajattelin, että olisivat varmaankin maininneet, jos heillä olisi. Kun näistä asioista puhuu tyttöjen kesken niin aina saa keskustelun aikaiseksi, ja melkein jokaisella naispuolisella henkilöllä on joku juttu kehossa tai yleensäkin ulkonäössä, johon ei ole tyytyväinen.
eli oletat että miehet puhuisivat päällesi ja varastaisivat shown sen sijaan että kuuntelisivat sinun murheesi?
Melkoista miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on sama tarve tulla hyväksytyksi, ihailluksi ja rakastetuksi kuin naisilla, mutta siinä missä naiset voivat ainakin vähäksi aikaa saada miesmallin seurakseen, tavallinen mies joutuu tyytymään äitinsä ikäiseen puliakkaan, jos molemmat panostavat saman verran.
Oman tasoisen kumppanin löytäminen vaatii mieheltä suurta panostusta tai tuuria ja silloinkin suurin osa vallasta on naisella, joka voi vaihtaa miehen 1. riidan jälkeen.
Voi oikeasti mennä vuosia että saa edes yhden tapailun alkamaan, siitä on pakko pitää kiinni kynsin ja hampain, koska seuraavan löytämiseen voi mennä taas vuosia. Naisella on kaikki valta, koska uuden löytäminen niin vaikeaa.
Epätoivo ei ole koskaan kenellekään meriitti parisuhdemarkkinoilla eikä myöskään kynnysmattoilu. Vain ottamalla riskejä voit löytää suhteen jossa voit olla oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan samallalailla se nainen voi ajatella, että sä jätät naisen heti, kun löydät uuden. Ja aivan satavarmasti sillä naisella on jonkin sortin paineita myös. Paineet tulee siitä, kun miehet nostaa mielessään jalustalle naiskuvan, joka ei ole milläänlailla todenmukainen ja tätä he sitten vertaavat, joka naiseen. Tutkikaa sitä naismyyttiä päänne sisällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäkö paineet johtuvat naisten vaatimuksista fyysisiin ominaisuuksiin joihin ei itse voi vaikuttaa ilman todella kallista kirurgiaa
Hyvä hampaat voi itse hoidattaa, siis korjata, oikoa ja valkaista.
Parturissakin voi käydä.
Liikuntaa voi harrastaa, niin pysyy timmissä kunnossa.
Kannattaa välttää tupakointia (haisee pahalta, iho harmaantuu).
Liika, pitkäkestoinen alkoholinkäyttö tekee miehestä paitsi pahanhajuisen myös hitaan änkyttäjän, jonka on vaikea tuottaa fiksua puhetta (nainen kaipaa miehestä juttuseuraa).
Vaatteet voi olla siistit ja tyylikkäät, ja tilanteeseen sopivat.
Tatutointeja kannattaa välttää, jos haluaa perinteisen naisen.
Eli aika paljon mieskin voi sille ulkonäölleen.
Millään noista ei ole merkitystä, jos pituutta on liian vähän ja naama on ruma. Eli homman voi kyllä pilata huonoilla elintavoilla, mutta huonot kortit saaneena ei ole mitään mahdollisuuksia petrata.
eri
Hjallis on tosi pitkä ja komea?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hjalliksen-charmi-puree-naita-kauno…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumme hyvin pienestä promillesta köyhempiä miehiä jolla on saumaa Onassiksen tasoisiin naisiin. Lienee aika turvallinen veikkaus, että esim. tältä palstalta ei löydy ensimmäiståkään.
Painon nousu tai jos sisäkumi alkaa paistaa, aiheuttaa huolta miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon edelleen että naisilla on helpompaa. Laihduttaminen on iisimpää kuin itsensä lihaksikkaaksi treenaaminen.
Ei voida edes korostaa kuinka paljon helpompaa on laihduttaminen kuin lihasmassan kerääminen että lihakset olisivat suuret ja hyvännäköiset
Naiset eivät yleensä pidä liian isoista lihaksista, mutta pitävät urheilullisesta kropasta. Siksi bodarit eivät niin kiinnosta, siis kasvattamalla kasvatetut lihakset, mutta jonkun muun lajin urheilija voi olla naisten mielestä hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumme hyvin pienestä promillesta köyhempiä miehiä jolla on saumaa Onassiksen tasoisiin naisiin. Lienee aika turvallinen veikkaus, että esim. tältä palstalta ei löydy ensimmäiståkään.
No kyllä se nainen, jolla on kahden-kolmen miltsin omaisuus merkitsee jollekin lähiössä yksiössä asuvalle miehelle aika isoa elintason nousua.
eri