Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko heteromiehillä ulkonäköpaineita?

Vierailija
24.11.2022 |

Katsoin äsken yleareenasta "Some deep stories" jaksoja.
Miesten kertoessa ulkonäköpaineista, aloin miettiä, onko heteromiehillä miten paljon ulkonäköpaineita. Itse en tunne ainoatakaan, joka olisi ainakaan myöntänyt, että olisi.

Kommentit (255)

Vierailija
1/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä se oli jotenkin kauhean tärkeetä miltä näytti, nyt nelikymppisenä ei vois oikein vähempää enää kiinnostaa. Johtuu kai siitä kun ei ole tarvetta kukkoilla naaraille enää mitenkään.

Vierailija
2/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? Totta kai on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kertoo että Barbie nukke nähdään kamalana ongelmana, mutta poikien He-Man oli ihan normaali miehen malli.

Miehen kuuluu olla pitkä ja lihaksikas tai ei ole mies ollenkaan, mutta semmosta se vaan on

Vierailija
4/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta niiden myöntämisestä ei ole yleensä mitään hyötyä, ja ne saa kuitattua hankkimalla hyvän sosioekonomisen aseman. Siksi paineet eivät ole yhtä musertavia kuin naisilla, jotka eivät voi kompensoida niitä mitenkään.

Vierailija
5/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no minä tällaisena pienehkönä naisena olen aina viehättynyt miehistä, jotka ovat hoikkia ja kapearakenteisia, eikä tarvitse olla pitkä, koska itsekään en ole.

Vierailija
6/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikkouttaan avoimesti osoittava mies ...no, tiedätte.

Vierailija
7/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vatsaa tullut lisää näin keski-iässä vaikka liikun ja syön kohtuudella ilman mitään herkkuja. Tosin alkoa menee vähän liikaa. Todennäköisesti se on syy ja huono uni. Muuten ulkonäköpakka koossa:)

Vierailija
8/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Vatsaa tullut lisää näin keski-iässä vaikka liikun ja syön kohtuudella ilman mitään herkkuja. Tosin alkoa menee vähän liikaa. Todennäköisesti se on syy ja huono uni. Muuten ulkonäköpakka koossa:)

Onko tullut rinnatkin?

Vierailija
9/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset sonnit eivät juuri ulkonäköpaineistaan huutele, mutta onhan se ihan selvä, että jos naisilta saa paskaa palautetta niin kyllä se osuu ja saa toivomaan, että jokin/jotkut asiat ulkonäössä olisivat toisin.

Vierailija
10/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus, hartijoiden leveys ja laatikkoleuka on ne kompastuskivet. Muulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
11/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiako ei pelasta edes sosioekonominen asema? Ei kai sitten, ainakaan yhtä hyvin. Tai se on vaikeampi saavuttaa naisille vieläkin, vaikka ovat jo koulutetumpia kuin miehet. Osittain kyllä naisten omakin vika. Kukaan ei saisi nousta harmaasta matalapalkka-alhosta. Naiset ihan itse sen estävät.

Vierailija
12/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ulkonäköpaineet lähtivät hiuksien myötä parikymppisenä. Parhaani teen sillä mitä on ja jos ei riitä niin mua ei juuri kiinnosta.

Vierailija
13/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti naiset yrittävät saada miehillekin ulkonäkö paineita vaikka harva mies on yhtä ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen kuin naiset ovat

Vierailija
14/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus, hartijoiden leveys ja laatikkoleuka on ne kompastuskivet. Muulla ei ole mitään väliä.

Ja mihinkään näistä ei voi itse vaikuttaa.

Vierailija
15/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiako ei pelasta edes sosioekonominen asema? Ei kai sitten, ainakaan yhtä hyvin. Tai se on vaikeampi saavuttaa naisille vieläkin, vaikka ovat jo koulutetumpia kuin miehet. Osittain kyllä naisten omakin vika. Kukaan ei saisi nousta harmaasta matalapalkka-alhosta. Naiset ihan itse sen estävät.

Naisen varallisuus ei useimmiten ole miehelle niin merkityksellinen asia kuin toisinpäin jos miehen oma talous on kunnossa. Itse en voisi ajatella seurustelevani itseäni huomattavasti varakkaamman naisen kanssa sillä minulla ei olisi tarjota yhtään mitään sen perheen hyvinvoinnin eteen jolloin tuntisin itseni iilimadoksi ja hyväksikäyttäjäksi.

Vierailija
16/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineet on enemmän nuorten juttu. Ja yleensä nämä nuoret ovat todella lapsellisia ja ulkonäkökeskeisiä kunnes jalostuvat ihmisinä.

Vierailija
17/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suuri prosentti ulkonäkö paineista kärsivistä miehistä on homoseksuaaleja, hetero miehiä harvemminen edes kiinnostaa pinnalliset ulkonäkö asiat

Vierailija
18/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen varallisuus ei useimmiten ole miehelle niin merkityksellinen asia kuin toisinpäin jos miehen oma talous on kunnossa. Itse en voisi ajatella seurustelevani itseäni huomattavasti varakkaamman naisen kanssa sillä minulla ei olisi tarjota yhtään mitään sen perheen hyvinvoinnin eteen jolloin tuntisin itseni iilimadoksi ja hyväksikäyttäjäksi.

Miehillä ei ole samanlaista mahdollisuutta hyötyä naisen varallisuudesta niin kuin naisilla on mahdollisuus hyötyä miehen varallisuudesta

Vierailija
19/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heillä on, vaikka harva asiaa myöntää.

Vierailija
20/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Koko maailmanhistoria on täynnä paineita miehille. Pitää olla Daavid joka kaatoi Goljatin. Kuningas Saul joka oli päätä pidempi muita. Salomo jolla oli satunnaiset rikkaudet. Lancelot, Kuningas Leijonamieli, Robin Hood, Spiderman, Teräsmies, Wolverine, James Bond, futissankari tai jääkiekon maailmanmestari. Kaikki on miehelle ulkonäkö, suoritus ja menestymispaineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme