Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko heteromiehillä ulkonäköpaineita?

Vierailija
24.11.2022 |

Katsoin äsken yleareenasta "Some deep stories" jaksoja.
Miesten kertoessa ulkonäköpaineista, aloin miettiä, onko heteromiehillä miten paljon ulkonäköpaineita. Itse en tunne ainoatakaan, joka olisi ainakaan myöntänyt, että olisi.

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä miehillä on, mutta tietäjät tietää että naisonni on hyvin pitkälle kohtaloitu jo syntymässä. Toki omia mahdollisuuksia voi lähinnä heikentää mielenterveysongelmilla ja huonoilla elintavoilla. Ja tasoaan voi nostaa hommaamalla varallisuutta ja antaa sen tehdä tehtävänsä.

Vierailija
22/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkonäkö paineet johtuvat naisten vaatimuksista fyysisiin ominaisuuksiin joihin ei itse voi vaikuttaa ilman todella kallista kirurgiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satumaiset ei satunnaiset.

Lisäksi pitää olla vielä hillittömän iso kulli ja aina pitää jaksaa rakastella.

Vierailija
24/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Voit testata asiaa kehumalla ääneen jonkun todella hyvännäköisen miehen ulkonäköä, ja katsoa poikaystäväsi reaktiota. :D

Vierailija
25/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan paino voi tuoda paineita.

Vierailija
26/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paineita, koska naiset viehättyvät geenilottojutuista eikä esim. lihaksista.

Vierailija
27/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne ainoatakaan joka oli "myöntänyt" ?

Kuinka monen kanssa olet keskustellut asiasta jos et ole saanut niitä myöntämään?

Itse en muista noista asioista jutelleeni hetero- tai homomiesten tai -naisten kanssa.

Vierailija
28/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tätä edes kysyä?

Miehillä on paljon paineita vaikka niille ei voi kuitenkaan tehdä mitään.

Naama ja pituus määrittävät menekin pariutumismarkkinoilla.

Lihakset treenaamalla flaksi ei parane yhtään. Ainut mistä on hyötyä on keskittyä statuksen ja rahan keräämiseen.

Vierailija
29/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on. Voit testata asiaa kehumalla ääneen jonkun todella hyvännäköisen miehen ulkonäköä, ja katsoa poikaystäväsi reaktiota. :D

Se on todella hämmentävä hetki jos nainen kehuu miestä kun yleensä sillä kehulla pohjustetaan jotain mitä nainen haluaa tapahtuvan. Niin harvoin naiset miehiä kehuvat ilman agendaa taustalla

Vierailija
30/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillähän niitä nimenomaan on.

Sama kuin kysyisi, että onko köyhillä paineita laskujen maksusta. 

Miehillä on sama tarve tulla hyväksytyksi, ihailluksi ja rakastetuksi kuin naisilla, mutta siinä missä naiset voivat ainakin vähäksi aikaa saada miesmallin seurakseen, tavallinen mies joutuu tyytymään äitinsä ikäiseen puliakkaan, jos molemmat panostavat saman verran. 

Oman tasoisen kumppanin löytäminen vaatii mieheltä suurta panostusta tai tuuria ja silloinkin suurin osa vallasta on naisella, joka voi vaihtaa miehen 1. riidan jälkeen. 

Vierailija
31/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen kanssa olet keskustellut asiasta jos et ole saanut niitä myöntämään?

Itse en muista noista asioista jutelleeni hetero- tai homomiesten tai -naisten kanssa.

Minä ap:na vastaan tuohon. Itselläni (olen nainen) on hirveästi ollut ja on ollut ulkonäköpaineita ja olen niistä jutellut poikaystävilleni. Ajattelin, että olisivat varmaankin maininneet, jos heillä olisi. Kun näistä asioista puhuu tyttöjen kesken niin aina saa keskustelun aikaiseksi, ja melkein jokaisella naispuolisella henkilöllä on joku juttu kehossa tai yleensäkin ulkonäössä, johon ei ole tyytyväinen.

Vierailija
32/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiako ei pelasta edes sosioekonominen asema? Ei kai sitten, ainakaan yhtä hyvin. Tai se on vaikeampi saavuttaa naisille vieläkin, vaikka ovat jo koulutetumpia kuin miehet. Osittain kyllä naisten omakin vika. Kukaan ei saisi nousta harmaasta matalapalkka-alhosta. Naiset ihan itse sen estävät.

Naisen varallisuus ei useimmiten ole miehelle niin merkityksellinen asia kuin toisinpäin jos miehen oma talous on kunnossa. Itse en voisi ajatella seurustelevani itseäni huomattavasti varakkaamman naisen kanssa sillä minulla ei olisi tarjota yhtään mitään sen perheen hyvinvoinnin eteen jolloin tuntisin itseni iilimadoksi ja hyväksikäyttäjäksi.

Miehillä ei ole samanlaista mahdollisuutta hyötyä naisen varallisuudesta niin kuin naisilla on mahdollisuus hyötyä miehen varallisuudesta

Miten niin ei? Jos naisella on hieno ostettu tai peritty mökki upeassa saaristomaisemassa, nain kai mieskin siitä lomasta siellä nauttii? Rikkaan naisen siivellä pääsee myös matkustamaan.

Vierailija
33/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon edelleen että naisilla on helpompaa. Laihduttaminen on iisimpää kuin itsensä lihaksikkaaksi treenaaminen.

Vierailija
34/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ap:na vastaan tuohon. Itselläni (olen nainen) on hirveästi ollut ja on ollut ulkonäköpaineita ja olen niistä jutellut poikaystävilleni. Ajattelin, että olisivat varmaankin maininneet, jos heillä olisi. Kun näistä asioista puhuu tyttöjen kesken niin aina saa keskustelun aikaiseksi, ja melkein jokaisella naispuolisella henkilöllä on joku juttu kehossa tai yleensäkin ulkonäössä, johon ei ole tyytyväinen.

Meinaat että mies voi puhua tälläisistä asioista :D

Vierailija
35/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on todella hämmentävä hetki jos nainen kehuu miestä kun yleensä sillä kehulla pohjustetaan jotain mitä nainen haluaa tapahtuvan. Niin harvoin naiset miehiä kehuvat ilman agendaa taustalla

No ihan sattumalta huomasin asian kerran, ei ollut mitään agendaa taustalla.

Vierailija
36/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne paineet eivät ole mitään

Homomiesten ulkonäkövaatimuksiin verrattuna.

Homojen maailma on tällainen:

Vierailija
37/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiako ei pelasta edes sosioekonominen asema? Ei kai sitten, ainakaan yhtä hyvin. Tai se on vaikeampi saavuttaa naisille vieläkin, vaikka ovat jo koulutetumpia kuin miehet. Osittain kyllä naisten omakin vika. Kukaan ei saisi nousta harmaasta matalapalkka-alhosta. Naiset ihan itse sen estävät.

Ei, kyllä naisvaltaisten alojen palkkatason pitäminen matalana on miesten ja yhteiskunnan tapa kontrolloida naisia.

Vierailija
38/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulkonäkö paineet johtuvat naisten vaatimuksista fyysisiin ominaisuuksiin joihin ei itse voi vaikuttaa ilman todella kallista kirurgiaa

Hyvä hampaat voi itse hoidattaa, siis korjata, oikoa ja valkaista.

Parturissakin voi käydä.

Liikuntaa voi harrastaa, niin pysyy timmissä kunnossa.

Kannattaa välttää tupakointia (haisee pahalta, iho harmaantuu).

Liika, pitkäkestoinen alkoholinkäyttö tekee miehestä paitsi pahanhajuisen myös  hitaan änkyttäjän, jonka on vaikea tuottaa fiksua puhetta  (nainen kaipaa miehestä juttuseuraa).

Vaatteet voi olla siistit ja tyylikkäät, ja tilanteeseen sopivat.

Tatutointeja kannattaa välttää, jos haluaa perinteisen naisen.

Eli aika paljon mieskin voi sille ulkonäölleen.

Vierailija
39/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen varallisuus ei useimmiten ole miehelle niin merkityksellinen asia kuin toisinpäin jos miehen oma talous on kunnossa. Itse en voisi ajatella seurustelevani itseäni huomattavasti varakkaamman naisen kanssa sillä minulla ei olisi tarjota yhtään mitään sen perheen hyvinvoinnin eteen jolloin tuntisin itseni iilimadoksi ja hyväksikäyttäjäksi.

Miehillä ei ole samanlaista mahdollisuutta hyötyä naisen varallisuudesta niin kuin naisilla on mahdollisuus hyötyä miehen varallisuudesta

Miten niin ei? Jos naisella on hieno ostettu tai peritty mökki upeassa saaristomaisemassa, nain kai mieskin siitä lomasta siellä nauttii? Rikkaan naisen siivellä pääsee myös matkustamaan.

Me ihmiset olemme (tässäkin) asiassa erilaisia.

Vierailija
40/255 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä naisvaltaisten alojen palkkatason pitäminen matalana on miesten ja yhteiskunnan tapa kontrolloida naisia.

Siellä on nyt naisvaltainen hallitus ollut kohta nelisen vuotta ja aika hiljakseen oli tehy:n vaatimuksille, joten ehkä kannattaa päivittää omia luutuneita käsityksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän