Jos Kristus kärsi meidän puolestamme, miksi me kärsimme yhä aivan tolkuttomasti?
Kommentit (27)
Selitys löytyy Raamatun alkulehdiltä. Lukekoot jokainen itse...
Kärsimys kasvattaa - kovimmassa paineessa syntyy kirkkaimmat timantit. Hyväksy kärsimyksesi, älä taistele sitä vastaan. Kun olet hyväksynyt sen, voit päästää siitä viimein irti ja suunnata energiasi positiivisempiin asioihin. Et voi pelastaa toisia, joten älä edes yritä, mutta sen sijaan voit näyttää esimerkilläsi, että on toisenkinlainen tapa elää. Hymyile ja maailma hymyilee kanssasi.
Koska me emme usko sitä. Niin käy kuin uskot. Erittäin yksinkertaista jonka lapsikin ymmärtää, mutta erittäin vaikea toteuttaa käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus kärsi jotta pääsisimme taivaaseen eikä helvettiin. Täällä maan päällä toimii edelleen synnin lait, eli pahuus ja saatana elää ja voi hyvin, joten kärsimme niin kauan kuin elämme.
Tosin itse koen uskovaisena, et toinen jalka on jo taivaassa eli olen autuas ja onnellinen nyt jo <3
Itsehän se jumala on helvetin ja saatanan luonut samoin kun synnin lait. Olisi jättänyt luomatta. Haluaa varmaan ihan vaan rääkätä ihmisiä? Vähän kuin nyppisi kärpäseltä siivet irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus kärsi jotta pääsisimme taivaaseen eikä helvettiin. Täällä maan päällä toimii edelleen synnin lait, eli pahuus ja saatana elää ja voi hyvin, joten kärsimme niin kauan kuin elämme.
Tosin itse koen uskovaisena, et toinen jalka on jo taivaassa eli olen autuas ja onnellinen nyt jo <3
Joutuko ne enne jeesuksen kuolemaa eläneet ihmiset automaattisesti helvettiin?
Tottakai joutuivat. Reilu meininki, sanoi luulevainen.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein on muistaa, että Jeesus on poika ja nimen omaa Taivaan ISÄN poika, ihan vaan wökeille ja muille muistutukseksi, siis kyllä, miehiä, siis MIEHIÄ molemmat.
Jotta joku voisi olla isä, täytyy hänellä olla jonkinlainen penis. Muutenhan kyseinen olio voisi olla yhtä hyvin myös äiti?
Hmm. Päätelläänkö jumalan sukupuoli siitä, että se hedelmöitti naisen (tai tytön)?
Miksi jumala on isä ja Jeesus on herra, joka on sivistynyt ja yläluokkaan kuuluva henkilö?
Ihmisten käsitys kärsimyksestä on todella vääristynyt. Elämme yltäkylläisyydessä, ja jos nyt uutiset uhittelevatkin että edessä voi olla kovempia aikoja, niin vielä ne kovat ajat eivät meidän suomalaisten osalta ole muualla kuin siellä uutisissa.