Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tärkeää kulkea kalliissa merkkivaatteissa?

Vierailija
23.11.2022 |

Miksi? Eikö tyylikäs ja siisti vaate riitä?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Pidän omaa statustani yllä monin keinoin ja merkkivaatteet ovat yksi sellainen. Jokainen tavallaan, mutta esim jos näen jollain halvat vaatteet ja kopiolaukun, niin onhan hän vähän alempiarvoinen, eikä kunnioita itseään.

Vierailija
2/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

prismarytkyissä olet turvassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät vaatteilla koreilee. Henk.kohtaisesti ei ole. Pukeudun lähinnä sään mukaan periaatteella.

Vierailija
5/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen 10-vuotta vanhoissa kauhtuneissa rytkyissä

Vierailija
6/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on toisille ei. Yx hailee. Ei liikuta minun elämää. Eikä monen muunkaan.

Vierailija
7/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja typerä soomipoika maksaa.

Vierailija
8/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tottakai minulla on pari jonkun merkkistä vaatetta, mutta en ole ostanut niitä merkin mukaan, vaan siksi, että ne ovat käyttötarkoitukseen ja minulle sopivia. Useimmiten ne ovat myös kestäviä ja laadukkaita vaatteita, sillä olen saanut todellakin tarpeekseni huonoista räteistä ja lumpuista.

En huomaa yhtään muiden ihmisten vaatemerkkejä, sillä vaatteet eivät ole mielestäni kovin mielenkiintoinen juttu.

Vierailija
9/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

roadman kirjoitti:

Roadmanille ei Prisman kotoisa tunika kelpaa

Vierailija
10/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan merkkivaatteita kirppikseltä halvalla.

Vierailija
11/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän halveksin pröystäilijöitä. Tulen varakkaasta suvusta, jossa omaisuutta ollut paljon jo vuosisatoja. Meillä vanhukset on kaikkein tarkimpia siitä, että vaatteet eivät saa olla huomiotaherättävän hienoja eikä raha saa näkyä missään, koska se on heidän mielestään mautonta ja pahoittaa suotta niiden mielen, joilla eio ole turhuuksiin rahaa. Minusta ihan hyvä asenne, mutta nykyään nuorilla on käsitys, että kaikille kuuluu kaikki turhuudet, oli varaa tai ei.

Vierailija
12/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, mikä on merkkivaate. Joskus olen hämmästynyt, kun joku on ihastellut kirpparilta ostamaani vaatetta. Eikä se tosiaan ollut mistään Pariisista vaan ihan paikalliselta, mutta kuulemma laatumerkki. Vielä hämmästyneempi olin toiselta kirpparilta hankitun "merkkilaukun" ihailijoista, kun minusta se ei ollut kovinkaan kummoinen, oli vaan  halpa ja siisti.

Kalliita vaatteita minulla ei   ole.

Vierailija
13/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pikemminkin olisi noloa.

Toki siistit ja kauniit vaatteet haluan aina pitää. Paitsi kotona ennen kaikkea mukavat.

Vierailija
14/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä merkkivaatteista, mutta ei minulle ole tärkeää huomaako joku. Huomaa tai ei. Ei mulla nyt mitään överi kalliita vaatteita ole kuitenkaan.

Vierailija
15/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta en tykkää ostaa jatkuvasti jotain uutta, joten satsaan hyviin materiaaleihin ja kauniisiin vaatteisiin, jotka kestävät aikaa ja katsetta. Minulla on paljon vaatteita, jotka ovat jopa 15v vanhoja.

Nämä yleensä maksavat ja eivät ole ihan Prismasta löytyviä tuotteita.

Vierailija
16/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tietynlaisista vaatteista. Merkki ja hinta ei ole tärkää, vaikka osa niistä onkin tietynmerkkisiä. 

Vierailija
17/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

roadman kirjoitti:

Jaa, no kyllä Prismastakin saa joitakin merkkivaatteita tai en tiedä mikä on joidenkin mielestä "se oikea merkkivaate" ja mikä ei.

Luetelkaa minulle mitä ovat ne merkit, joita tässä aloituksessa tarkoitetaan.

Vierailija
18/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillä ei ole väliä, laadulla on. Kallis merkki ei laatua takaa. Moni merkkilaukku on muovia.

Vierailija
19/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se jotain ihmisestä onko menestynyt vai ei, ja etenkin tyylitajusta. Monesti kun katselen muiden sisustuskuvia, niin ne kodet on sekaisia ja rauhattomia. Näiden ihmisten pukeutuminen on aina vähn homssuista. Sitten kun laitan selffien ja takaa näkyy kiiltävä, täysin valkoinen kotini, niin kateus välittyy heti. Jotkut vaan on luonnostaan ajan hermolla.

Vierailija
20/112 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Ostan vaatteet sen perusteella, miltä ne näyttävät minun päälläni, ja ratkon heti kaikki tuotemerkkilaput irti, koska olen huomannut, että vaate menee usein ensimmäisenä rikki juuri tuotemerkkilapun kiinnityskohdasta.

Viimeksi vaateostoksilla kiersin kaikki vaatekaupat, sekä ne hienommat että vähemmän hienot, läpi. En löytänyt etsimääni. Sitten menin Prismaan ruokaostoksille, ja ohimennen vilkaisin naisten vaateosastoa. Siellähän se minun etsimäni vaate roikkui. Ostin sen.

Jonkin verran teen vaatteita myös itse, ja olen teettänyt ompelijallakin, etenkin juhlavaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme