Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Mene lääkäriin. Voi olla esim. atopiaa. Ihotaudeille voit yrittää saada lähetteen.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Omega 3 ja käsiin Dermosil extravoidetta, nämä toimii minulla. Kun tyttären kädet oli pienenä niin kipeät, että extravoidekin "kirveli", niin laitettiin käsiin ruokaöljyä aina yöksi, se helpotti. Ollaan molemmat atoopikkoja.
Jos kuivuuden syynä on rutikuiva huoneilma, käsivoiteitakin paremmin auttaa vanha kunnon ilmankostutin. Sellainen yöksi makuuhuoneeseen, niin jo muutamassa päivässä kuivuus helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.
Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?
Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.
Joo ei todellakaan auta tuollainen minulle :D
T: se jolla auttaa vain kortison
Huutista!
Kädet vuotaa kirjaimellisesti verta
Ostin meille käsienpesusaippuaksi sellaista öljysaippuaa, Sebamediltä. Se on hieman lievittänyt ongelmaa. Yöksi ja joskus muulloinkin rasvaan kädet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mene
miten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.
Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?
Tällä dermosililla olen pärjännyt: https://t.ly/1tgf Ei ole kädet halkeilleet tai olleet kuivana.
Kiitos
Käsien pesu viileällä vedellä, käytän Sebamed Olive Oilia.
Ja pesun jälkeen ihon perusteellinen kuivaus!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sulfaatit kuivattaa ihoa. Monta talvea kamppaillu kuivien, halkeilevien käsien kanssa. Oon ostanut saippuoita missä ei ole sulfaatteja niin kädet ja muukin iho on pysynyt hyvänä.
🤔🤔
Öljy