Milloin ja mistä hankit paidan ja housut mitä nyt käytät?
Kommentit (21)
Housut ostin Lager 157:sta viime viikolla ja paita on niin vanha etten muista mistä ja milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi pari sitten ostin
Varman Citymarket oli paikka
Mitä jos päällä on tällä hetkellä mekko?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yöpaita päällä.
Sehän on paita, mistä se on ostettu ja milloin?
Paidan tilasin Zalandolta vuosia sitten, jalassa teinin hylkäämät collegehousut.
Jalassani olevat trikoot olen ostanut kirppikseltä ja neule on muistaakseni BikBokista.
T-paita kierrätyskeskuksesta pari vuotta sitten. Verkkarit olen ostanut joskus 90-luvulla Anttilasta.
zalandosta joggarit ja kollitsi on jostain hennes ja mauritzin alennusmyynnistä.
Housut Prismasta pari vuotta sitten, paita joululahja muutaman vuoden takaa, t-paita on isoäitivainaan peruja parin vuoden takaa sekin.
Dieselin farkut ostin Stoccan hulluilta päiviltä 30%:n alennuksesta vuosi sitten. T-paidan Finnlaysonin myymälästä parilla kympillä varmaan pari vuotta sitten.
Wordansilta espanjasta. Kerralla 20 mustaa t-paitaa ja viidet suorat collegehousut, mustina. Viisi mustaa hupparia. Muuta ei tarvitse.
Housut Prismasta ja paita markkinoilta muutaman vuoden takaa.
Leson perusleggingsit ostin viime syksynä. Nanson tunika on pari vuotta vanha.
Barcelona ja Pori. Ovat muutaman vuoden vanhoja. Housut Ratsulasta ja paita siitä suuresta tavaratalosta. Joku ingles kai.
Mekkomiehestä farkut joskus 4 vuotta sitten. Loput kamppeet mikä mistäkin alennuksesta. Viimeksi olen ostanut paketin sukkia Tokmannilta viime syksynä.
On niin vanhat, että en muista. Neule on varmaan jostain ketjuliikkeestä ja collegehousut jostain urheilukaupasta. Ikää on molemmilla enemmän kuin 5, mutta ehkä vähemmän kuin 10 vuotta.
Vuosi pari sitten ostin