Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
mulla auttoi nORJALAISEN KALASTAJAN KÄSIVOIDE. kÄDET MONTA VUOTTA TOSI PAHAT. nYT IHAN HYVÄT. sE VOIDE EI SISÄLLÄ MITÄÄN SÄIÖLÖNTÄAINEITA.
Jojobaöljy alle ja rasvaista käsivoidetta päälle. Jojobaöljy käytän talvella päivittäin kasvoille ja käsille. Käsivoiteista apteekista saatava AVENE Cicalfate aivan ehdoton. Yöksi laitan Locobase Repair voidetta. Ilman noita ei talvesta selviä ja menee kädet ihan rikki. Tuo Locobase käy ehdottomasti rikkimenneille käsille. Ei mitään kevyintä rasvaa, mutta imeytyy suht nopeasti ja tarvittaessa puuvillahanskat yöksi päälle.
Jep, joka vuosi peukaloiden sivut. Käytän käsivoiteita (lähinnä siitä purkista mikä sattuu olemaan lähimpänä) ja pihkasalvaa, se auttaa eniten.
Öljyä käsiin (ei moottoriöljy)
Vain elämää se muusikko Leri Leskinen. Kyllä oli kädet huonossa kunnossa.
Miten teillä joillain ei mene? Oletteko kaikki päivät sisällä vai häh?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea kaikki viestejä niin pahoittelut vaan, jos tämä on jo monesti mainittu. Mutta kannattaa vaihtaa käsienpesunesteet hyviin palasaippuoihin (esim. Marseille-saippua). Kädet jää paljon pehmeämmäksi.
Palasaippuat ei ole hygieenisiä. Yök kaikki koskettelee niitä. Oksensin.
Älä polta kokoajan sitä röökiä
Omega3 auttaa mulla! Sisältähän kaikki lähtee! Että elimistö pystyy tuottamaan omaa rasvaa. Tietysti jos koko ajan pesee luonnollisen rasvan pois niin haavoittuuhan iho
Ulkohanskat, kintaat tai lapaset semmoiset, jotka aitoa villaa tai puuvillaa. Yllättävän monissa käsineissä on pehmeä keinokuituinen vuori, joka pahentaa kuivien käsien ongelmaa..
Khgrukhfrjjh kirjoitti:
Omega3 auttaa mulla! Sisältähän kaikki lähtee! Että elimistö pystyy tuottamaan omaa rasvaa. Tietysti jos koko ajan pesee luonnollisen rasvan pois niin haavoittuuhan iho
Mä olen huomannut tänä talvena myös tämän. Aluksi, kun tuli pakkasia, niin käsien iho taas auki. Nyt olen yleensäsyönyt 1 Omega 3-kapselin iltaisin ja rasvaan yöksi käden Orionin Novalan voiteella, niin käsien ja sormien iho on ollut parempi.
En jaksanut lukea ongelmasi on jotain hevonkakkaa
no ensin pitää liikuttaa esinahkaa edestakas ja sit ottaa se sperma käsiin..