Ei se aina naista vaihtamalla parane
Olin naisen kanssa, joka oli kaikinpuolin aika täydellinen. Kaikesta pystyttiin puhumaan ilman riitelyä, nainen oli fiksu, terveelliset elämäntavat omaava, urheilullinen, todella kaunis ja ei mitään toksisia piirteitä riidellessäkään.
En vain tuntenut tarvittavia tunteita häntä kohtaan. Esim. kun oltiin pitkään erossa en ikävöinyt häntä ja tunsin paljon vetoa muihin naisiin. Ero tuntui silloin fiksuimmalta vaihtoehdolta.
Mutta se että mitä löytyi tilalle. Yks pahasti sitoutumiskammoinen nainen, josta ei ottanu mitään selvää. Dokasi myös rankasti jopa monta kertaa viikossa. Toinen nainen, joka oli sinänsä fiksun oloinen, mutta paljastui tosi toksiseksi. Haukkui mut autistiseksi (koska olen liian hiljainen seurassa) ja riitojen yhteydessä uhkaili erolla jatkuvasti. Paljon muutakin toksista käytöstä oli.
Ja sitten paljon naisia, jotka haluavat vain seksiä multa. Sitä jää vaan miettimään, että kuinka paljon onnellisempi olisin jos olisin jäänyt tuohon suhteeseen, vaikkei tunteita ehkä ollutkaan tarpeeksi.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hel ve tis sä ollut neitsyt XD AAHHHAHHAAHHAAHAHA! Ap:n eksä kuulostaa just jän nä naiselta, joka oli saanut tarpeekseen sekoilusta ja alkoi tylsäksi (en tarkoita seksissä vaan yleensä) vasta ap:n kanssa. Ei kuitenkaan kehdannut kertoa taustojaan, ettei uuden elämän aloittaminen mene pilalle. Kyllä ihmiset pitää isompiakin salaisuuksia puolisoiltaan kuin, että oliko vai eikö sittenkään ollut oikeasti neitsyt tapailun alussa. Jonkun pip peli oli ollut sen suussa ennen sua, ap XD
Joo, just tämä. Jotkut naiset kuulemma jopa laittaa vähän ketsuppia "sinne", kun feikkaa neitsyyden ja se sit turskahtaa sieltä ulos aktissa. Mies luulee ihan kybällä et muija neitsyt, vaikka sitä olis kairattu iha huolella.
Ulilaudan isot pojatko on kertonut sulle tällaisia urbaanilegendoja? Kannattais jättää ne incel-runkkurinkisivustot pois.
Missä sun ironiantaju? :D
Missä ironia? Tuo heittosi on korkeintaan paskaa läppää, ei sillä ole mitään tekemistä ironian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse huomannut, että miehet joilla on ollut todella epävakaa äiti usein hakeutuvat epävakaiden naisen seuraan, eivätkä koe mitään vetoa tuollaisia hyviä naisia kohtaan.
He ovat niin tottuneet sellaiseen epävakaaseen tunnemyrskyyn, että jotenkin haluavat tai odottavat sitä sitten kumppaneilta. Se tuntuu "kodikkaalta".
Sama ilmiö on naisissa, mutta toisinpäin. Jos on ollut isä, joka on ollut tunteeton, kylmä ja aiheuttanut turvattoman tunteet, ajautuvat tälläiset naiset yleisemmin suhteisiin miesten kanssa, jotka myös antavat noita tunteita.
Hyvää kumppania tälläiset ihmiset eivät osaa arvostaa, ennen kuin alkavat ymmärtämään omaa suhdettaan vanhempiin ja ymmärtämään omaa lapsuutta.
No siis pätee sinänsä muhun, että mun äiti on epävakaa ja narsistinen. Käytännössä sellanen ujo piilonarsisti, joka osas olla aikamoinen tyranni kotona.
Oon kuitenkin vältelly sen tyyppisiä naisia aika aktiivisesti. Sen takia varmaan pidin ekasta tyttöystävästä järkitasolla, koska se oli tosi kiltti ja suora ihminen eikä tippaakaan manipuloiva. Mut eipä se sit riittäny et toinen oli hyvä järkivalinta. Myöhemmin oon pitäny erityisesti ulospäinsuuntautuneista ja suorasanaisista naisista, jotka on siis tosi erilaiasia noiden ominaisuuksien puolesta kuin mun äiti. Mut jotenkin tässä silti on käsittämättömiä vaikeuksia löytää hyvää naista.
Oon alkanu miettiä, että pitäiskö tässä kuitenkin ettiä joku tosi ujo nainen itselleen. Sellainen ainakin ymmärtäis mun ujoutta paremmin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hel ve tis sä ollut neitsyt XD AAHHHAHHAAHHAAHAHA! Ap:n eksä kuulostaa just jän nä naiselta, joka oli saanut tarpeekseen sekoilusta ja alkoi tylsäksi (en tarkoita seksissä vaan yleensä) vasta ap:n kanssa. Ei kuitenkaan kehdannut kertoa taustojaan, ettei uuden elämän aloittaminen mene pilalle. Kyllä ihmiset pitää isompiakin salaisuuksia puolisoiltaan kuin, että oliko vai eikö sittenkään ollut oikeasti neitsyt tapailun alussa. Jonkun pip peli oli ollut sen suussa ennen sua, ap XD
Joo, just tämä. Jotkut naiset kuulemma jopa laittaa vähän ketsuppia "sinne", kun feikkaa neitsyyden ja se sit turskahtaa sieltä ulos aktissa. Mies luulee ihan kybällä et muija neitsyt, vaikka sitä olis kairattu iha huolella.
Ulilaudan isot pojatko on kertonut sulle tällaisia urbaanilegendoja? Kannattais jättää ne incel-runkkurinkisivustot pois.
Missä ironia? Tuo heittosi on korkeintaan paskaa läppää, ei sillä ole mitään tekemistä ironian kanssa.
Ei ole mun heitto, mutta onhan tuo nyt päivänselvää parodiaa incelien pimeistä uskomuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun heitto, mutta onhan tuo nyt päivänselvää parodiaa incelien pimeistä uskomuksista.
Olisi, ellei valitettavasti olisi ihan just sitä, mitä nuo poikarukat oikeesti niillä vihasivustoillaan toisilleen totena kertoilevat. Pitäis lyödä tosi paljon enemmään yli, ennen kuin yltää parodiaan. Ne kun parodioi itse itseään, ja ihan vakavissaan.
Ilmeisesti isällä ei ole juuri mitään roolia lasten elämässä, ainakaan pojan. Vai miten tuo pitäisi tulkita?