No niin, peruin viikonloppu hotellin Tampereelle.
Kyllä nämä otsikot ovat pelottavia. Tähänkö tämä Suomikin meni, vaikka päättäjien tahoilta vakuutettiin ettei Suomessa ole mitään pelkoa ryöstäjäjengeistä.
Kommentit (76)
Ruotsin perässä mennään jokusen vuoden viiveellä.
No voi sentään. Kärsitkö yleensäkin pelkotiloista? Siihen voi saada jotain lääkettäkin. Itse aion kävellä Tampereen keskustassa ihan kuten ennenkin. Jos joku yrittää ryöstää, niin eiköhän pety aika pahasti.
Kyllä moni on Tampereella kuollut!
Mä pyysin päästä pois vuorotyöstä, iltaisin kuitenkin joudun odottelemaan ratikkaa yksin. On parempi liikkua päivällä vaikka ei sekään taida olla ihan turvallista enää.
Aiotko sitten yöpyä kadulla? Ei kuulosta turvalliselta.
Vierailija kirjoitti:
No voi sentään. Kärsitkö yleensäkin pelkotiloista? Siihen voi saada jotain lääkettäkin. Itse aion kävellä Tampereen keskustassa ihan kuten ennenkin. Jos joku yrittää ryöstää, niin eiköhän pety aika pahasti.
Okay. Mitä teet kun kymmenen nuorisorikollisjengiläistä ympäröi sut?
Tampere voitas aidata ja muuttaa rikollisten elinkautisvankilaksi, niinku "pako New Yorkista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se paskoo housuihinsa. Kyllä jengi pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et hillu hillittömässä humalassa sivukujilla etkä liiku joskus aamuyöstä niin Tampere on täysin turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Tampere voitas aidata ja muuttaa rikollisten elinkautisvankilaksi, niinku "pako New Yorkista"
Mihin vertaat pk- seutua? Alcatraziin?
Pesua nyt pelottaa kaikki. Myös työnteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et hillu hillittömässä humalassa sivukujilla etkä liiku joskus aamuyöstä niin Tampere on täysin turvallinen.
Ei tuo ollut vastaus kysymykseen "mitä teet kun kymmenen nuorisorikollisjengiläistä ympäröi sut?"
Viime la-su yönä n. puoli kahden aikaan kävelin ystävän kanssa Hämeenkadun päästä päähän. Ihmisiä oli mukavan paljon liikkeellä, jonottivat baareihin ja odottivat busseja jne. Oli ihan rauhallista, ei pelottanut. Kahden maissa jatkoin matkaa yksin kävellen parin kilometrin päähän keskustasta, enkä nähnyt juuri muita kulkijoita. Rautatieaseman ja Tullin alueella oli lähes autiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, että mitäpä sais pojille olla? Ei ole rahaa ja kortilla katetta n. 20 euroa, puhelin on vuodelta 2012. Ei ole edes lenkkareita. Ja niin pitkään olen asunut Tampereella, että tiedän, että suurin osa paikallisista on ihan yhtä hyödyllisiä ryöstettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Voi että kultamussukka, mites sinä tänne olet joutunut, tules tähän niin täti paijaa..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, että mitäpä sais pojille olla? Ei ole rahaa ja kortilla katetta n. 20 euroa, puhelin on vuodelta 2012. Ei ole edes lenkkareita. Ja niin pitkään olen asunut Tampereella, että tiedän, että suurin osa paikallisista on ihan yhtä hyödyllisiä ryöstettäviä.
Luuletko että ne ymmärtävät mitä solkkaat niille suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki ja Tampere TURN OFF. Mihin kaupunkiin uskaltaisi tehdä viikonloppu reissuja?
Terveisiä Kotkasta, täällä kunnon kundia ei päähän potkasta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki ja Tampere TURN OFF. Mihin kaupunkiin uskaltaisi tehdä viikonloppu reissuja?
Terveisiä Kotkasta, täällä kunnon kundia ei päähän potkasta:)
Da da :D
Minuakin pelottaa