Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, peruin viikonloppu hotellin Tampereelle.

Vierailija
23.11.2022 |

Kyllä nämä otsikot ovat pelottavia. Tähänkö tämä Suomikin meni, vaikka päättäjien tahoilta vakuutettiin ettei Suomessa ole mitään pelkoa ryöstäjäjengeistä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pelottaa

Vierailija
2/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää KOSKAAN poistuko kotoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin perässä mennään jokusen vuoden viiveellä.

Vierailija
4/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään. Kärsitkö yleensäkin pelkotiloista? Siihen voi saada jotain lääkettäkin. Itse aion kävellä Tampereen keskustassa ihan kuten ennenkin. Jos joku yrittää ryöstää, niin eiköhän pety aika pahasti.

Vierailija
5/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni on Tampereella kuollut!

Vierailija
6/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin päästä pois vuorotyöstä, iltaisin kuitenkin joudun odottelemaan ratikkaa yksin. On parempi liikkua päivällä vaikka ei sekään taida olla ihan turvallista enää.

Vierailija
7/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko sitten yöpyä kadulla? Ei kuulosta turvalliselta.

Vierailija
8/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi sentään. Kärsitkö yleensäkin pelkotiloista? Siihen voi saada jotain lääkettäkin. Itse aion kävellä Tampereen keskustassa ihan kuten ennenkin. Jos joku yrittää ryöstää, niin eiköhän pety aika pahasti.

Okay. Mitä teet kun kymmenen nuorisorikollisjengiläistä ympäröi sut?

Vierailija
9/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere voitas aidata ja muuttaa rikollisten elinkautisvankilaksi, niinku "pako New Yorkista"

Vierailija
10/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se paskoo housuihinsa. Kyllä jengi pettyy.

Vierailija
11/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et hillu hillittömässä humalassa sivukujilla etkä liiku joskus aamuyöstä niin Tampere on täysin turvallinen.

Vierailija
12/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere voitas aidata ja muuttaa rikollisten elinkautisvankilaksi, niinku "pako New Yorkista"

Mihin vertaat pk- seutua? Alcatraziin?

Vierailija
13/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesua nyt pelottaa kaikki. Myös työnteko.

Vierailija
14/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et hillu hillittömässä humalassa sivukujilla etkä liiku joskus aamuyöstä niin Tampere on täysin turvallinen.

Ei tuo ollut vastaus kysymykseen "mitä teet kun kymmenen nuorisorikollisjengiläistä ympäröi sut?"

Vierailija
15/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime la-su yönä n. puoli kahden aikaan kävelin ystävän kanssa Hämeenkadun päästä päähän. Ihmisiä oli mukavan paljon liikkeellä, jonottivat baareihin ja odottivat busseja jne. Oli ihan rauhallista, ei pelottanut. Kahden maissa jatkoin matkaa yksin kävellen parin kilometrin päähän keskustasta, enkä nähnyt juuri muita kulkijoita. Rautatieaseman ja Tullin alueella oli lähes autiota.

Vierailija
16/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn, että mitäpä sais pojille olla? Ei ole rahaa ja kortilla katetta n. 20 euroa, puhelin on vuodelta 2012. Ei ole edes lenkkareita. Ja niin pitkään olen asunut Tampereella, että tiedän, että suurin osa paikallisista on ihan yhtä hyödyllisiä ryöstettäviä.

Vierailija
17/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Voi että kultamussukka, mites sinä tänne olet joutunut, tules tähän niin täti paijaa..."

Vierailija
18/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn, että mitäpä sais pojille olla? Ei ole rahaa ja kortilla katetta n. 20 euroa, puhelin on vuodelta 2012. Ei ole edes lenkkareita. Ja niin pitkään olen asunut Tampereella, että tiedän, että suurin osa paikallisista on ihan yhtä hyödyllisiä ryöstettäviä.

Luuletko että ne ymmärtävät mitä solkkaat niille suomeksi.

Vierailija
19/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki ja Tampere TURN OFF. Mihin kaupunkiin uskaltaisi tehdä viikonloppu reissuja?

Terveisiä Kotkasta, täällä kunnon kundia ei päähän potkasta:)

Vierailija
20/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki ja Tampere TURN OFF. Mihin kaupunkiin uskaltaisi tehdä viikonloppu reissuja?

Terveisiä Kotkasta, täällä kunnon kundia ei päähän potkasta:)

Da da :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme