Ei se aina naista vaihtamalla parane
Olin naisen kanssa, joka oli kaikinpuolin aika täydellinen. Kaikesta pystyttiin puhumaan ilman riitelyä, nainen oli fiksu, terveelliset elämäntavat omaava, urheilullinen, todella kaunis ja ei mitään toksisia piirteitä riidellessäkään.
En vain tuntenut tarvittavia tunteita häntä kohtaan. Esim. kun oltiin pitkään erossa en ikävöinyt häntä ja tunsin paljon vetoa muihin naisiin. Ero tuntui silloin fiksuimmalta vaihtoehdolta.
Mutta se että mitä löytyi tilalle. Yks pahasti sitoutumiskammoinen nainen, josta ei ottanu mitään selvää. Dokasi myös rankasti jopa monta kertaa viikossa. Toinen nainen, joka oli sinänsä fiksun oloinen, mutta paljastui tosi toksiseksi. Haukkui mut autistiseksi (koska olen liian hiljainen seurassa) ja riitojen yhteydessä uhkaili erolla jatkuvasti. Paljon muutakin toksista käytöstä oli.
Ja sitten paljon naisia, jotka haluavat vain seksiä multa. Sitä jää vaan miettimään, että kuinka paljon onnellisempi olisin jos olisin jäänyt tuohon suhteeseen, vaikkei tunteita ehkä ollutkaan tarpeeksi.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa on negatiiviset vibat täällä.
AP
Se tarttuu. Täällä on jo kauan harrastettu nasvihaa, joten ei taida yksikään mies tällä palstalla saada empatiaa osakseen enää.
Jaa-a. No ei kostaminen kyllä kovin kypsää ole. Voihan niillä naisvihaajillakin olla taustalla huonoja naiskokemuksia. Koston kierre vain jatkuu.
AP
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä olet silti sinä ja ongelmallinen luonteesi. Joten ihan itseäsi kun nyt ajattelet niin mikään ei tule onnistumaan ennen kuin selvität omat traumasi ja miksi tunnet viehtymystä epävaisiin ihmisiin ja tilanteisiin.
En mä koe tuntevani erityisesti vetoa epävakaisiin naisiin. Pari toki on mahtunu matkan varrelle. Mutta sanoisin että suurin osa joihin olen ollut ihastunut ovat olleet ihan tasapainoisia. En oo vaan saanu heiltä vastakaikua tunteilleni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Se tarttuu. Täällä on jo kauan harrastettu nasvihaa, joten ei taida yksikään mies tällä palstalla saada empatiaa osakseen enää.
Sori mutta tämähän oli naisten palsta aikoinaan. TÄällä on runsaasti ketjuja menneiltä vuosilta joissa harrastetaan miesvihaa. Turha vedota ettei miehet "enää" saa empatiaa, ei sitä ole koskaan tullut.
Oli täällä ennen myös mukavia mieskirjoittelijoitakin. He ovat tainneet poistua palstalta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen keski-ikäinen nainen ja miettinyt miesten suhteen vähän samoja asioita. Mulla oli ihan kiva,empaattinen,kuunteleva ja keskusteleva poikaystävä nuorena. Jätin hänet,kun koin ,ettei ollut sellaista seksuaalista halua välillämme. Oltiin vain hyviä ystäviä. Oli yksi epäonnistunut avioliitto välissä ja nykyiseen mieheeni rakastuin tulen palavasti. Kuitenkin se rakkaus on vuosien saatossa hiipunut eikä hän edes ole empaattinen ,keskusteleva tms. Mietin,monesti että teinkö virheen kun jätin tuon nuoruuden miehen.
Haluatko ostaa välilyöntejä? Ne olisivat nyt tosi halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä olet silti sinä ja ongelmallinen luonteesi. Joten ihan itseäsi kun nyt ajattelet niin mikään ei tule onnistumaan ennen kuin selvität omat traumasi ja miksi tunnet viehtymystä epävaisiin ihmisiin ja tilanteisiin.
En mä koe tuntevani erityisesti vetoa epävakaisiin naisiin. Pari toki on mahtunu matkan varrelle. Mutta sanoisin että suurin osa joihin olen ollut ihastunut ovat olleet ihan tasapainoisia. En oo vaan saanu heiltä vastakaikua tunteilleni.
AP
Niinpä, tasapainoinen nainen haluaa tasapainoisen miehen, ei mitään kukasta kukkaan hyppivää.
Vierailija kirjoitti:
OK. Kiitos tiedosta.
Väheksytkö taas miehiä siellä? Miesten jutut ei niinku oo kauheen kiinnostavia?
Mulla olis ollut tilaisuus myös jonkinlaiseen platoniseen järkisuhteeseen vailla erikoisempia tunteita (ainakaan omalta osaltani), mutta enpä nähnyt kauhean järkeväksi lähteä messiin. Ei se musta nyt aivan riitä kuitenkaan suhteeseen asti, että kaveritasolla viihtyy keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sori mutta tämähän oli naisten palsta aikoinaan. TÄällä on runsaasti ketjuja menneiltä vuosilta joissa harrastetaan miesvihaa. Turha vedota ettei miehet "enää" saa empatiaa, ei sitä ole koskaan tullut.
Oli täällä ennen myös mukavia mieskirjoittelijoitakin. He ovat tainneet poistua palstalta kokonaan.
Onhan täällä nykyäänkin. Ihmiset vain kiinnittää helposti huomionsa kaikkeen ikävään, ja pahuuus kasvaa.
Itse katselen välillä Facebookin kommenttikentissä jotain Iltalehtien ja Seiskan kommentoijien juttuja ja profiileja, sieltä löytyy saman tyyppistä settiä kuin anonyymeiltä palstoiltakin - niin miehiltä kuin naisiltakin.
Ne on aina, siis täysin poikkeuksetta sellaisten ihmisten profiileja, ettei minua voisi vähempää kiinnostaa sellaisten ihmisten mielipiteet tai asiat millään tavalla :D
Tuntuu, että jotkut tällä palstalla antavat aivan liian suuren painoarvon sellaisten ihmisten jutuille, joiden juttuja eivät IRL jaksaisi ikinä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voimme vain ihmetellä miksi koska naiset tällä palstalla kirjoittavat niin kauniisti miehistä.
Rakkauden kaikkivoipaisuudelle lasketaan aivan liian suuri arvo. Eihän se "suuri rakkaus" kuitenkaan kestä kun muutaman vuoden.
Järkevä ihminen valitseekin tuleville lapsilleen isän/äidin.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden kaikkivoipaisuudelle lasketaan aivan liian suuri arvo. Eihän se "suuri rakkaus" kuitenkaan kestä kun muutaman vuoden.
Järkevä ihminen valitseekin tuleville lapsilleen isän/äidin.
No jaa, riippuu varmasti luonteesta ja siitäkin, millaiset mallit on saanut.
Minä olen sen luontoinen, etten kyllä mihinkään järkijuttuun ilman intohimoisia tunteita ja kunnon fyysistä kemiaa lähtisi - AINA mieluummin yksin.
Myös vanhempani, molemmat isovanhempani ja muut sukulaiset on intohimosuhteissa eli rakkauspohjalta, ei ns. järkisuhteessa. Kaikilla kestänyt vuosikymmenestä toiseen nuoresta saakka nämä suhteet, ja seksiä on vielä vanhuksillakin sekä paljon kosketusta, yhteistä naurua, kujeilua ym.
Eli ei, en i k i n ä lähtisi mihinkään kädenlämpöiseen. Jollekin toiselle se voi tietysti olla hyvä ja toimiva ratkaisu, mutta minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä ihminen valitseekin tuleville lapsilleen isän/äidin.No jaa, riippuu varmasti luonteesta ja siitäkin, millaiset mallit on saanut.
Minä olen sen luontoinen, etten kyllä mihinkään järkijuttuun ilman intohimoisia tunteita ja kunnon fyysistä kemiaa lähtisi - AINA mieluummin yksin.
Myös vanhempani, molemmat isovanhempani ja muut sukulaiset on intohimosuhteissa eli rakkauspohjalta, ei ns. järkisuhteessa. Kaikilla kestänyt vuosikymmenestä toiseen nuoresta saakka nämä suhteet, ja seksiä on vielä vanhuksillakin sekä paljon kosketusta, yhteistä naurua, kujeilua ym.Eli ei, en i k i n ä lähtisi mihinkään kädenlämpöiseen. Jollekin toiselle se voi tietysti olla hyvä ja toimiva ratkaisu, mutta minulle ei.
Ite oon nähny suvussa monessa polvessa ongelmaisten ihmisten suhteita, jotka vaikuttaa enemmän järkiliitoilta kuin sellaisilta, että siinä olisi ainakaan vuosikymmenten jälkeen mitään kemiaa tai leikkisyyttä tms. jäljellä. Ehkä tää vähän vinouttaa mun käsityksiä kun mietin että noh, niillä sentään on joku ja ovat pysyneet 60 vuotta yhdessä tms.
AP
"Toksisia piirteitä". En jaksanut lukea pidemmälle, voitko laitta tiktokkina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niinpä, tasapainoinen nainen haluaa tasapainoisen miehen, ei mitään kukasta kukkaan hyppivää.
No siis nää tasapainoiset naiset on usein halunnu musta kertaseksiä tai fwb-suhteen, kun ite olisin halunnu enemmän. Eli enemmän nää naiset on ollu seksin perään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No siis nää tasapainoiset naiset on usein halunnu musta kertaseksiä tai fwb-suhteen, kun ite olisin halunnu enemmän. Eli enemmän nää naiset on ollu seksin perään.
AP
Onkohan meillä erilainen käsitys tasapainoisista ja fiksuista naisista?
Veikkaan, että ap on 16 vuotias pikkujamppa, jolla on paljon puheita, mutta vähän tekoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti löytyy vielä sellainen yksilö, joka on ihan normaali ja mukava käytökseltään ja johon rakastut tulenpalavasti.
Voi olla, että löytyykin. Välttämättä kuitenkaan ei löydy. Tai sitten käy niin kuin itselle, että aina, kun ihastun mieheen, niin mies ei ihastu minuun tai toisinpäin. Tunteet eivät vaan kohtaa ja siitähän ei voi suhdetta syntyä. Pariutuminen on niin stanan vaikeaa nykypäivänä, että hyvästä kumppanista kannattaa pitää kiinni.
Hömppämedian aivopesua, että pitäisi aina olla jotain raastavia tunteita. Ei niidenkään kanssa ole kuulkaa helppo elää. Ja mitäs rakastutkin palavasti johonkin kunnon k-päähän? Se tasainen elämä on oikeastaan aika kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Onkohan meillä erilainen käsitys tasapainoisista ja fiksuista naisista?
Veikkaan, että ap on 16 vuotias pikkujamppa, jolla on paljon puheita, mutta vähän tekoja. :)
No minulla on oma käsitykseni ja on vaikea sanoa onko se oikea vai väärä. Nää naiset on ollu koulutettuja ja osa oikein pitkällekin urallaan päässeitä, jos nyt jonkun objektiivisen mittarin yritän tähän tuoda. Ei siis mitään wt-tapauksia ainakaan.
Mut näin sivuhuomiona, sinuna miettisin että miten puhut ihmisille.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voimme vain ihmetellä miksi koska naiset tällä palstalla kirjoittavat niin kauniisti miehistä.
Joo, ne kauniisti valkoritareiksi aateloivat anonyymit, ne ovat aina naisia, kaikkihan sen tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne entisajan järkiliitot sittenkin ihan fiksu juttu? Kun ei tunteet edelläkään usein löydy mitään.
AP
Ei ollut ja sitä paitsi mitkä ihmeen järkiliitot? Myös ns ennen vanhaan rakastuttiin ja mentiin sitten naimisiin.
No jaa, minä pistän palstan misogynistien jutut lähinnä toisesta korvasta ulos enkä pidä heitä uskottavina. Jos näen naissvihaaa, oli sen kirjoittaja sitten mies tai toinen nainen, niin saan lähinnä niin negatiivisia mielikuvia siitä ihmisestä, ettei minua kiinnosta tippaakaan sen mielipiteet.
Eli ne jutut ei vaikuta siihen, tunnenko empatiaa jotain aivan muuta miestä kohtaan palstalla. Tunnen sitä sukupuolesta riippumatta, jos aihetta on.
Itse kyllä ymmärrän AP:ta, ei hänen asiansa herätä minussa mitään negatiivisia tunteita.