Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi suklaarasiaa kaapissa, minä yksin kotona. Miten vastustan kiusausta!

Vierailija
22.11.2022 |

Hjälp, tekee kyllä tosi tiukkaa etten mee just nyt avaamaan suklaarasiaa. Miten ihmeessä vastustan kiusausta?? =O

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pakastimeen.

Vierailija
2/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kaikki vaan. Elämä voi olla just niin rentoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vastustaa?? Avaat rasian ja lakkaat kiusaamasta itseäsi.

Vierailija
4/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kätes housun etumuksesta ja räplää muuta mieleen

Vierailija
5/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, senkus työnnät poskees ne.

Vierailija
6/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuolla pussi lakuja...ei oo kauaa.

Vierailija
7/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, pitäiskö..

AP

Vierailija
8/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ne mulle.

Vierailija
9/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä syystä niitä herkkuja ei pidä ostella varastoon. En ainakaan itse niin tee ja ei varsinkaan liian isoja pakkauksia esim karamelliä kun menee muuten yhteen menoon.

Vierailija
10/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vain ensimmäinen kerros.

Vierailija
11/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaappi täynnä herkkuja, joihin en ole koskenut moneen viikkoon. Olen nyt kolmatta päivää vesipaastolla ihan oman terveyteni vuoksi. Miten jollain voi olla noin heikko tahdonvoima?

Vierailija
12/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties lihava mässyttäjä?

Vierailija
13/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tavallista ruokaa ensin massu pullolleen. His sen jälkeen vielä suklaa uppoaa, niin anna mennä vain. Osta suklaata lisää seuraavalla kauppareissulla, niin hävikki ei haittaa.

Vierailija
14/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi, pitäiskö..

AP

Jos haluat kuunnella läskien neuvoja

Vierailija
15/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä niitä herkkuja ei pidä ostella varastoon. En ainakaan itse niin tee ja ei varsinkaan liian isoja pakkauksia esim karamelliä kun menee muuten yhteen menoon.

Minulla on aina aika paljon herkkuja varastossa, nytkin varmasti 5 erilaista karkkipussia, pari suklaarasiaa, pari suklaalevyä ja pakastimessa ben&jerrysin jätskiä pari purkkia, mutta ei niitä tulee syötyä edes joka päivä. Jätskitkin ovat olleet pakastimessa varmaan 1,5 kk ja suklaarasiat ostin syyskuussa.

Vierailija
16/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaappi täynnä herkkuja, joihin en ole koskenut moneen viikkoon. Olen nyt kolmatta päivää vesipaastolla ihan oman terveyteni vuoksi. Miten jollain voi olla noin heikko tahdonvoima?

Ja mulla on siis kello ilmoittamassa, että en syö mitään ennen kuin 120 tuntia on kulunut. Ja kun olen päätöksen tehnyt, se pitää.

Vierailija
17/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia vein tiettyyn tarkoitukseen hankitun ison suklaarasian jemmaan kellarikoppiin. Ja hieman piiloon sielläkin. Hyvin mennyt jo useampi viikko, saattaa jopa säilyä!

Vierailija
18/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina aika paljon herkkuja varastossa, nytkin varmasti 5 erilaista karkkipussia, pari suklaarasiaa, pari suklaalevyä ja pakastimessa ben&jerrysin jätskiä pari purkkia, mutta ei niitä tulee syötyä edes joka päivä. Jätskitkin ovat olleet pakastimessa varmaan 1,5 kk ja suklaarasiat ostin syyskuussa.

Sama juttu. Herkkuja tulee syötyä harvemmin kuin kerran kuussa, mutta herkkukaappi on aina täynnä.

Vierailija
19/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla on siis kello ilmoittamassa, että en syö mitään ennen kuin 120 tuntia on kulunut. Ja kun olen päätöksen tehnyt, se pitää.

Sädekehä pääsi päälle, ole hyvä!

Vierailija
20/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi, pitäiskö..

AP

Anna mennä vaan! Toki joku kohtuus, yksi rasia riittää. 😄