Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi suklaarasiaa kaapissa, minä yksin kotona. Miten vastustan kiusausta!

Vierailija
22.11.2022 |

Hjälp, tekee kyllä tosi tiukkaa etten mee just nyt avaamaan suklaarasiaa. Miten ihmeessä vastustan kiusausta?? =O

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 10kpl rasiaa ja rohmua kaksin käsin kaikki. Tuskin sitten enää tekee mieli.

Vierailija
42/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaappi täynnä herkkuja, joihin en ole koskenut moneen viikkoon. Olen nyt kolmatta päivää vesipaastolla ihan oman terveyteni vuoksi. Miten jollain voi olla noin heikko tahdonvoima?

Ansaitset sädekehän. Adventtikin tulossa.😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastusta. Syöt sen toisen. Ja osta uusi tilalle jos tarvii. Jos yrität olla ilman, pitää kaupasta hakea muuta tilalle vaikka viinirypäleitä ja pieni suklaa.

Vierailija
44/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaappi täynnä herkkuja, joihin en ole koskenut moneen viikkoon. Olen nyt kolmatta päivää vesipaastolla ihan oman terveyteni vuoksi. Miten jollain voi olla noin heikko tahdonvoima?

Eli olet todella läski?

En ole koskaan edes ajatellut jotain vesipaastoa, vaan elän normaaliin tapaan, olen energinen ja iloinen.

Olen normaalipainoinen. Paasto pidentää elinikää ja lisää terveyttä monilla eri tavoilla. Kannattaa tutustua.

Jos olisin läski, paastoaisin paljon pidempään kuin 5 päivää.

Vierailija
45/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansaitset sädekehän. Adventtikin tulossa.😇

No nimenomaan. Kristittyjen on tarkoitus paastota ennen joulua. Sitä kutsutaan Pieneksi Paastoksi.

Vierailija
46/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä niitä herkkuja ei pidä ostella varastoon. En ainakaan itse niin tee ja ei varsinkaan liian isoja pakkauksia esim karamelliä kun menee muuten yhteen menoon.

En ole AP, mutta mua ketuttaa, kun melkein kaikki karkki- ja sipsipussit on nykyään niin isoja. Sellainen isompi karkkipussi saattaa mennä multa yksin parissa tunnissa varsinkin jos katson jotain TV-sarjaa illalla. Ja tulos näkyy sitten vaa'alla. Sellaisia sinkkujen pusseja ei kauheasti ole markkinoilla. Syön oikeastaan kyllä ihan monipuolisesti päivällä.

Vierailija
47/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä niitä herkkuja ei pidä ostella varastoon. En ainakaan itse niin tee ja ei varsinkaan liian isoja pakkauksia esim karamelliä kun menee muuten yhteen menoon.

En ole AP, mutta mua ketuttaa, kun melkein kaikki karkki- ja sipsipussit on nykyään niin isoja. Sellainen isompi karkkipussi saattaa mennä multa yksin parissa tunnissa varsinkin jos katson jotain TV-sarjaa illalla. Ja tulos näkyy sitten vaa'alla. Sellaisia sinkkujen pusseja ei kauheasti ole markkinoilla. Syön oikeastaan kyllä ihan monipuolisesti päivällä.

No onhan niitä pikkuisia karkkipusseja kaupoissa vaikka kuinka, esimerkiksi Malacon Mini 110 g, Haribon pusseja 80 g, Cloettan minipussit 120 g ja ties mitä muita. Irokarkkeina saa juuri sen verran kuin itse haluaa. Sipsejäkin on pikkuruisia pusseja alkaen 35 grammasta.

Vierailija
48/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta 10kpl rasiaa ja rohmua kaksin käsin kaikki. Tuskin sitten enää tekee mieli.

Minulla kävi aikoinaan noin. Olimme asuneet muutaman vuoden ulkomailla ja siellä ei ollut kovinkaan kummoisia karkkivaihtoehtoja, joten kun tuli Suomeen, niin ostin jättisäkillisen irtokarkkeja. Söin niitä todella reippaasti ja niin paljon, että yrjö tuli jo nenästäkin. Sen jälkeen en syönyt kuukausiin karkkia, mutta jossakin välissä yökötys katosi ja karkki maistui taas hyvältä.

Vierailija
49/49 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkahdin jasyön suun täydeltä suklaata jossa toffeetäyte.