Mikä asia arjessa ahdistaa tällä hetkellä?
Tämä on purkautumisketju. Kerro, mikä ahdistaa omassa arjessasi. Minua tällä hetkellä auto. Ollut korjaamolla viime perjantaista alkaen. Saapa nähdä, milloin ehtivät korjata.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Liian kovat verot ja hinnat.
Tämmönen köyhäsossumaa tämä suomi.
Ja punikit vaatii lisää veroja...
Ne on kyllä ne siniset.
Täällä hetkellä ahdistaa ja huolestuttaa muistisairaan äitini (86v.) pärjääminen. Mietin, että millaisia haasteita on tulossa ja miten kauan äiti vielä pärjää kotihoidon turvin. Hän on leski ja minä (ainoa lapsi) asun kaukana.
Täältä saat myötätuntoa. Varmaan on raskasta.yritä puhua miehelle kauniisti. Hänkin voi vastata hyvällä. Lapsi kasvaa.Minä arvostan sinua kun hoidat lasta.
jaksaisiko lapsi istua pulkassa? Voimia sinulle ystävä!
Ymmärrän. Minä olen 82 v, lapsista kukaan eiehdi käymään,saati pidä yhteyttä. Yritän olla valittamatta.
kotihoidosta saa apua,jos tarvitsee. Yksinkin pärjää hyvin kun katselen telkkaria ja luen paljon.
Kaunista, että ajattelet äitiä. Yritä pitää yhteyttä puhelimitse.se on melko halpaa. Minun lapset eivät ehdi, eivätkä pidä puhelimessa puhumisesta. Yritä sinä jutella äidin kanssa. Voimia sinulle.
pitkäaikaistyöttömänä niin se on Kela, tässä vuosien varrella he ovat löyttänet useita tekosyytä vedä pois rahoja vaika olen pelkästään perusrahoilla, tämä lähes 60 ukki on palanut henkisesti melko loppuun, että sellaine suomalaine onni..
Vapaa-aikaa vain 3 tuntia päivässä työn ja nukkumisen välissä. Siinä ajassa pitäisi ehtiä tehdä ruokaa, käydä suihkussa, virikkeellistää kisut, ja ehkä vielä hengähtääkin ennen nukkumaan menoa. En tiedä kauanko tätä jaksaa.
Muutto kesken. Jonninjoutavaa moskaa joka nurkassa!
Ahdistaa, kun on liikaa keskeneräisiä asioita ja koko ajan jotain virallisia asioita hoidettavana. Kun saisi joskus olla rauhassa...
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten tuli ryypättyä töissä ja nyt sitten olen työtön alkoholisti.
Pitäisköhän kokeilla itsekin. En jaksa enää työelämää.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin ahdistaa.
Kaikki hänen kaltaisensa ja tälläisten uittaminen rahassa on erittäin kivuliasta seurattavaa oikeudentajuiselle.
Hallituksen tekemät "uudistukset" jotka on lähes aina heikennyksiä
Ahdistaa tuleva sota ja se, ettei siviili-ihmisiä valmistella siihen kunnolla. Siis miten kaikki siviilissä toimii.
Ahdistaa se, että säästetään sotesta. Siihen pitäisi ennemmin lisätä rahaa.
Helpompi kysymys on että mikä ei ahdista.
Kaipaan yhtenäiskulttuuria ja tietokoneetonta aikaa.
Tämä yksilökeskeisyys ja tietokoneet ahdistaa. (Siis se, että kaikkeen vaaditaan itsepalvelua tietokoneella eikä tästä saatava voitto mene hintoihin alentavasti, vaan yrityksille)
Esimerkki: pitäisi asentaa liesituuletin vanhaan kerrostaloasuntoon. Ei enää riitä soitto isännöitsijälle, vaan pitää kirjautua johonkin järjestelmään, jonne sitten itse pitää ilmoittaa, että on omalla rahalla tilaamassa sähkömiehen asentamaan omaan osakkeeseen liesituulettimen.
Tuollaisen takia sitten pitää kirjautua jonnekin. Yhtiökokouksen pöytäkirjat ei myöskään enää tule paperisina, vaan ovat varmaan tuolla myös.
Turhat sähköpostit ja äpit joita on pakko käyttää.
Liian kovat verot ja hinnat.
Tämmönen köyhäsossumaa tämä suomi.
Ja punikit vaatii lisää veroja...